Четвер, 26.12.2024, 05:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » протоколи регіональних МО

МО викладачів шкільної педагогіки і психології
18.01.2010, 11:02
Протокол засідання регіонального методичного об'єднання викладачів шкільної педагогіки і психології
вищих педагогічних закладів І-ІІ рівня акредитації Південного регіону України 09.12грудня 2009р м. Берислав
 
Присутні
1. Іщенко І.В. - викладач педагогіки Запорізького педагогічного коледжу, голова регіонального методичного об'єднання.
2. Ростовська Н.С. - викладач педагогіки ДНУ «Дніпропетровський педагогічний коледж».
3. Тараненко І.В. - викладач педагогіки КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж ім. В.О. Сухомлинського».
4. Сімочкіна СО. - викладач педагогіки і психології КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж ім. В.О. Сухомлинського».
5. Муравська O.A. - практичний психолог, викладач психології Запорізького педагогічного коледжу.
6. Московець Л.П. - викладач психолого-педагогічних дисциплін Кременчуцького педагогічного училища ім. A.C. Макаренка.
7. Біла І.О. - викладач педагогіки Кременчуцького педагогічного училища ім. A.C. Макаренка.
8. Кошелєва Т.Я. - викладач педагогіки, голова предметної комісії педагогіки і психології Білгород-Дністровського училища ПУДПУ ім. К.Д. Ушинського.
9. Скорина А.О. - практичний психолог КВНЗ «Новобузький педагогічний коледж».
10. Джумига O.E. - соціальний педагог КВНЗ «Новобузький педагогічний коледж».
11. Майборода Н.В. - викладач педагогіки КВНЗ «Новобузький педагогічний коледж».
12. Дончук Н.В. - викладач психології Балтського училища ПУДПУ ім. К.Д. Ушинського.
13. Тупікіна С.В. - викладач педагогіки Бериславського педагогічного коледжу.
14. Тимошкова A.C. - викладач педагогіки, методики виховної роботи Бериславського педагогічного коледжу.
15. Максимович Е.І. - викладач психології Бериславського педагогічного коледжу.
16. Деменнікова Т.В. - викладач педагогіки Бериславського педагогічного коледжу.
 
Порядок денний
1. Аналіз виконання рішень регіонального засідання викладачів педагогіки і психології за 2008-2009 навчальний рік.
2. Особливості проведення комплексного кваліфікаційного іспиту «Педагогіка з окремими методиками».
3. Специфіка викладання курсу «Корекційна педагогіка».
4. Модульно-рейтингова система вивчення педагогіки.
5. Обговорення програми регіональної олімпіади з психолого-педагогічних дисциплін.
6. Обговорення і затвердження плану роботи регіонального МО на 2010-2011 н.р.
7. Підведення підсумків засідання РМО.
 
І. Слухали: Іщенко І.В., голову регіонального методичного об'єднання з інформацією про виконання рішень попереднього засідання РМО. «Детальний аналіз роботи РМО викладачів педагогіки та психології дано у звіті про роботу регіонального методичного кабінету. Всі рішення РМО виконані в повному обсязі. На високому організаційному та науково-методичному рівні були проведені засідання РМО на базі Кременчуцького педагогічного коледжу, олімпіада з психолого-педагогічних дисциплін в Балтському училищі ПУДПУ ім. К.Д. Ушинського. Ірина Володимирівна зазначила, що матеріали до Інформаційно-методичного вісника методичного об'єднання викладачів психолого-педагогічних дисциплін ВПНЗ І рівня акредитації Південного регіону України необхідно надіслати до березня 2010 року у Запорізький педагогічний коледж.
І. Вирішили:
1. Інформацію Іщенко І.В. прийняти до відома.
2. Матеріали до науково-методичного збірника надати у регіональний методичний кабінет до 01 березня 2010 р.
Голови циклових комісій
 
ІІ. Слухали: Білу І.О. з інформацією про особливості проведення комплексного кваліфікаційного іспиту «Педагогіка з окремими методиками». У Кременчуцькому педагогічному училищі з 2009 року впроваджується тестова програма проведення іспиту, яка дає можливість більш об'єктивно виявляти рівень компетентності випускника. Іспит складається з теоретичної і практичної частини, 4 блоків тестів різного рівня.
Виступили викладачі педагогіки навчальних закладів регіону з інформацією про особливості проведення комплексного кваліфікаційного іспиту.
ІІ. Вирішили:
1. Детальніше ознайомитися з тестовими завданнями комплексного кваліфікаційного іспиту «Педагогіка з окремими методиками» Кременчуцького педагогічного коледжу.
Слухали: Іщенко І.В. - голову регіонального МО; курс «Корекційна педагогіка» викладає директор Запорізького педагогічного коледжу, доцент Мельник О.М. Викладач використовує комп'ютерні технології та інші інноваційні методи. Накопичує методичну літературу. На жаль курс вивчається тільки один семестр.
Виступили: Дончук Наталія Валеріївна – голова циклової комісії Балтського педагогічного училища. В нашому навчальному закладі даний курс вивчається в VI семестрі Маємо хорошу базу для практики. Поряд знаходиться інтернат. Збираємо відповідну літературу та створюємо методичне забезпечення.
ІІІ. Вирішили:
1. Питання методики викладання курсу «Корекційна педагогіка» включити для обговорення на наступне регіональне засідання.
Іщенко І.В.
 
ІV. Слухали: Іщенко І.В. - голову МО викладачів психолого-педагогічного циклу регіону. У Запорізькому педагогічному коледжі практикується чотирьохбальна система оцінювання знань студентів. Проводиться поточний та тематичний контроль знань, на основі якого виставляються семестрові оцінки. На консультаційних заняттях оцінюємо самостійну роботу студентів. Модульно-рейтингова система навчання обговорювалася, враховувались всі «за» і «проти», але поки що на цю систему навчання наш заклад не переходить.
Виступили: Тупікіна С.В. - викладач педагогіки Бериславського педагогічного коледжу. Перехід на модульно-рейтингову систему навчання розпочався з ІІ семестру минулого навчального року. До кожного модуля розроблено Положення про рейтингову систему оцінювання знань студентів, в ньому розроблено критерії оцінювання кожного виду роботи. Проблема в тому, що студенти мало говорять, не розвивають своє мовлення, яке необхідне для майбутніх вчителів. Крім того, складно все перевірити: практичні роботи, лабораторні, тестові завдання і т.д. Викладач Тупікіна С.В. ознайомила з матеріалами системи: робочою програмою, шкалою оцінювання, положенням про модульно-рейтингову оцінку навчальних досягнень. Додаткові бали студенти можуть отримати «пропонуючи мультимедійні презентації, творчі роботи. Окремі бали виділяються на модульний контроль, залік, екзамен.»
Деменнікова Т.В. – викладач педагогіки Бериславського педагогічного коледжу. При виконанні, оформленні та захисті курсових робіт рейтингове оцінювання активізує роботу студентів. Всі матеріали до модульно-рейтингової системи навчання знаходяться в електронному вигляді в інформаційно-методичному центрі коледжу. Дана система сприяє переходу до кредитно-модульної системи навчання.
IV. Вирішили:
1. Подати матеріали про модульно-рейтингову систему вивчення педагогіки до регіонального методичного збірника.
Іщенко І.В.
2. Детально опрацювати положення про модульно-рейтингову систему навчання на засіданнях циклових комісій.
Голови циклових комісій викладачів шкільної педагогіки регіону.
 
V. Слухали: Іщенко І.В., викладач педагогіки Запорізького педагогічного коледжу, голова регіонального методичного об'єднання з інформацією про умови та завдання регіональної олімпіади з педагогіки і психології, яка відбудеться в квітні 2010 року в Запорізькому педагогічному коледжі. Виступили: Біла І.В. – викладач педагогіки Кременчуцького педучилища з пропозицією проводити олімпіаду з використанням програмних засобів для більш об’єктивного оцінювання знань студентів. Зазначила, що завдання олімпіади не містять таких, які б передбачали виявлення рівня компетентності майбутніх вчителів початкових класів.
V. Вирішили: 1. Врахувати зазначені пропозиції, внести зміни в положення про регіональну олімпіаду з педагогіки та програму олімпіади на 2010-2011 н.р. 2. Олімпіаду в цьому навчальному році проводити за діючим положенням і програмою 20-21 квітня 2010 року.
Іщенко І.В.
 
VI. Слухали: Іщенко І.В. За результатами попереднього опитування викладачів педагогіки і психології цікавлять питання розробки моделі випускника вищого педагогічного закладу, форми методичної роботи циклової комісії. Пропоную внести ці питання в план роботи РМО на 20210-2011 н.р.
Виступили: Майборода Н.В., викладач педагогічки Новобузького педагогічного коледжу, яка підтримала пропозицію, бо питання є актуальними в роботі циклових комісій.
Тараненко І.В., викладач педагогіки Олександрійського педагогічного коледжу, висловила подяку цикловій комісії Бериславського педагогічного коледжу за організацію і проведення всіх заходів регіонального засідання.
Біла І.О., викладач Кременчуцького педучилища, особливо підкреслила пошук молодими викладачами Бериславського педагогічного коледжу нестандартних форм позааудиторної роботи.
Муравська О.А., практичний психолог ЗПК, подякувала за особливу увагу до кожного учасника регіонального засідання, гостинність.
Вирішили:
1. Включити в план роботи РМО викладачів педагогіки і психології питання: - розробка моделі випускника; - форми методичної роботи циклової комісії.
Іщенко І.В.
2. Оголосити подяку адміністрації, викладачам педагогіки Бериславського педагогічного коледжу за створення оптимальних умов, підготовку і проведення регіонального засідання МО викладачів шкільної педагогіки.
 
Голова МО викладачів шкільної педагогіки і психології                                                                                                                                                  Іщенко І.В.
Категорія: протоколи регіональних МО | Додав: Lybima
Переглядів: 2136 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz