Вівторок, 19.03.2024, 10:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Викладачі української мови, методики викладання мови, літератури, дитячої літератури

Протокол № 1

засідання регіонального методичного об'єднання викладачів української

мови, літератури, методики навчання української мови вищих педагогічних

навчальних закладів І рівня акредитації Південного регіону


20-21.10.2010


                м. Балта


 

Присутні: голови циклових комісій педагогічних навчальних закладів Південного регіону (Балта, Берислав, Білгород-Дністровський, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Кременчук, Новий Буг, Олександрія)

Порядок денний

 

1.  Звіт про роботу Регіонального методичного об'єднання за 2009-2010 навчальний  рік (Григорчук А.Г.). Обгорнення нових напрямків роботи на поточний навчальний рік.     

2.           Інноваційні та інтерактивні технології у викладанні філологічних дисциплін у педагогічних навчальних закладів І рівня акредитації (Круглий стіл)

3.           Про підготовку до Регіональної олімпіади з української мови           (Нікопольське педучилище).

4.           Обговорення проведених занять з філологічних дисциплін та пробних уроків педагогічної практики (викладачі Балтського педагогічного училища).

5.           Різне. 

  

І. Слухали: Звіт Григорчук А. Г. про роботу регіонального методичного об'єднання за 2009-2010 н. р. У звіті було подано детальний аналіз напрямків діяльності методичного об'єднання, зазначено, що рівень активності навчальних закладів, на базі яких проводилися засідання за планом роботи зонального методичного кабінету, високий. Крім теоретично-методичних питань, що обговорювалися на засіданнях, було проведено відкриті навчальні заняття з дисциплін філологічного циклу, виховні заходи та уроки в школі, що є невід'ємною складовою підготовки майбутніх фахівців. Підкреслено активність викладачів у обговоренні навчально-виховних заходів та загалом у роботі методичного об'єднання.

Виступили: Викладачі Дніпропетровського педагогічного коледжу -  Кондратенко С. І., Олександрійського педагогічного коледжу - Кучеренко Н. В., Кременчуцького педагогічного училища - Олександрова Т. В., які, відзначивши належний рівень проведення заявлених у плані роботи заходів, внесли рекомендації щодо проведення подальших засідань методичного об'єднання.

II. Слухали: Голову ц/к української мови та літератури Балтського педагогічного училища Капкіну Л. М., яка як ведуча кругового столу подала інформацію про  впровадження інноваційних та інтерактивних технологій у педагогічних навчальних закладах і зокрема у методиці викладання філологічних дисциплін, що є базовими для підготовки вчителів початкової та дошкільної освіти.

Виступили: Малова І. О. — голова ц/к української мови та літератури Бериславського педагогічного коледжу, яка виділила особливості застосування інноваційних технологій під час викладання сучасної української мови (з практикумом). Голови ц/к Новобузького педколеджу та Білгород-Дністровського педагогічного училища підкреслили важливість впровадження елементів інноваційних технологій у ході проведення показових та пробних уроків у школі та поділилися досвідом своєї роботи у цьому напрямку.

III. Слухали: Голову регіонального методичного  об'єднання викладачів української мови, літератури, методики навчання української мови педагогічних  навчальних   закладів  І рівня  акредитації  Південного  регіону   Кондратенко С.І.   про підготовку до Регіональної олімпіади з української мови, яка проводитиметься згідно з планом зонального методичного кабінету у Нікопольському педагогічному училищі.   Було   проаналізовано   зміст   завдань   попередньої олімпіади (м. Дніпропетровськ) і визначені завдання для проведення регіональної олімпіади у Нікопольському педучилищі.

Виступили: Григорчук А.Г., Олександрова Т.В., Капкіна Л. М., Малова І.О., які запропонували визначити розділи, мовознавства, з яких буде братися мовний матеріал для складання тестових завдань, та розглянути орієнтовні завдання для проведення олімпіади. Кучеренко Н. В. звернула увагу на важливість добору тем для проведення усного туру та визначила особливості його проведення.

IV.Слухали: Викладачів Балтського педагогічного училища, які проводили відкриті заходи з метою обміну досвідом викладання: Присяжнюк Н. А., вища категорія,   «викладач-методист» (українська література), Каташинська А.О., викладач II категорії (українська мова, загальноосвітній цикл), Слобіцька Л. 3., вища категорія, старший викладач (сучасна українська мова з практикумом), Печарська В.  П.,  вища  категорія,  «старший  викладач»  (методика  навчання української мови), які здійснили самоаналіз занять відповідно до методичних вимог.

Виступили: Усі присутні голови ц/к української мови та літератури педагогічних навчальних,закладів, І рівня акредитації Південного регіону, відзначивши застосування проектних технологій (мікропроектування), використання комп'ютерної техніки (комп'ютерне тестування, мультимедійні презентації тощо), міждисциплінарні зв'язки та елементи інтеграції, забезпечення свідомого та проблемного навчання, морально-етичне виховання. Відзначено зразкову підготовку і проведення пробного, уроку українського читання студенткою випускного курсу Балтського педагогічного училища, що свідчить про високий рівень методиста педагогічної практики Капкіної Л. М.

Ухвалили:

1.  Схвалити звіт та рекомендації щодо проведення подальших засідань Регіонального методичного об'єднання української мови, літератури та методики навчання української мови педагогічних навчальних закладів І рівня акредитації Південного регіону.

2.            Продовжити впровадження інноваційних та інтерактивних технологій у викладанні     філологічних    дисциплін     у педагогічних навчальних закладів І рівня акредитації Південного регіону, що сприяють глибшому засвоєнню знань та осучаснюють навчально-виховний процес.

3.            Регіональну олімпіаду з української мови та літератури провести згідно з Положенням, ухваленим попередньо. Включити такі види роботи: диктант, тестові завдання (не більше 20), що комплексно перевірять знання студентів з усіх розділів мовознавства, повний синтаксичний розбір речення, усний тур (20-25 тем).

4.     Відзначити високий методичний рівень проведених відкритих занять, виховних заходів та педагогічної практики.     

 

Голова регіонального методоб'єднання                           С.І. Кондратенко

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz