ПРОГРАМА проведення олімпіади з іноземних мов та система балів та критеріїв оцінок для кожного конкурсного завдання 1 ДЕНЬ І тур - читання, перевірка розуміння. Учасники мають продемонструвати навички ознайомлюваного, пошукового та вивчаючого читання. Загальний бал трьох текстів складає 4 -5 тисяч друкованих знаків. До кожного тексту пропонується тест, що складається з п'ятьох запитань або незакінчених тверджень за змістом тексту з поданими варіантами відповідей, один з яких правильний (Multiple Choice). До текстів і завдань подається аркуш для відповідей, на якому конкурсанти позначають правильні відповіді. Час виконання - 60 хвилин. Оцінка конкурсу - 30 балів (загальна кількість завдань - 15, за кожну правильну відповідь - 2 бали). ІІ тур - перевірка здатності спілкування в письмовій формі. Конкурсанти мають написати твір на одну з двох запропонованих їм тем. Час виконання цього тесту - 45 хвилин. Критерії перевірки цього тесту: - мовний діапазон (лексичне наповнення, стиль); - розкриття теми; - логічність та гармонійність композиції. Загальна кількість балів - 40. Від загальної кількості віднімаються бали за припущені граматичні, лексичні, орфографічні помилки. ІІІ тур - аудіювання, перевірка розуміння. Цей конкурс складається з двох частин: Перша частина - монологічний текст; час звучання - близько 4 хвилин. Друга частина - діалог, записаний на аудіокасету; час звучання близько 3 хвилин. До кожної частини одне із завдань: 1. визначити, чи відповідає істині наступне твердження (True/False); 2. вибрати правильні відповіді на поставлене запитання; 3. вибрати правильні відповіді на незакінчені твердження за змістом прослуханого з поданим варіантом відповідей (Multiple Choice). Протягом 5 хвилин учасники ознайомлюються із завданням до прослуховування текстів. Час виконання завдань - 15 хвилин. Максимальна кількість балів - 30. Загальна кількість завдань - 15 (за кожну правильну відповідь -2 бали). IV тур — говоріння, перевірка умінь спілкування в усній формі. І частина Для усного спілкування пропонується 100 тем. Конкурсант бере дві картки з темами і вибирає ту тему, що йому більше сподобалась. Протягом однієї хвилини учасник обмірковує свою відповідь, а потім викладає обрану тему. Теми, що пропонуються для обговорення, мають ситуативну та сюжетну спрямованість. Критерії оцінювання цього конкурсу: — розкриття теми — 10 балів — вільне мовлення — 10 балів — вимова — 10 балів — мовний діапазон та загальна грамотність — 10 балів ІІ частина — перевірка уміння відповідати на запитання. Реакція на запитання — 10 балів Максимальна кількість балів за цей конкурс — 50. Максимальна кількість балів за IV тури — 150 балів. Розглянуто і затверджено на засіданні регіонального методичного об'єднання викладачів іноземних мов. Протокол №1 від 04.12.01 р. Додаток №1 до Положення про студентську олімпіаду з іноземних мов Заява на участь у студентській регіональній олімпіаді Назва міністерства Назва та адреса педагогічного закладу Список учасників олімпіади Вказати: прізвище, ім'я, по батькові, рік народження, курс, відділення. Директор закладу: М. П. Голова предметної комісії викладачів іноземних мов: Додаток № 2 до Положення про студентську олімпіаду з іноземних мов Підсумки студентської олімпіади з іноземних мов Зведена відомість результатів олімпіади ЗакладПрізвище учасниківКількість набраних балівВсьогоМісце
І тур2 тур3 тур4 тур
1. Переможці олімпіади у номінаціях: „Заклад-переможець" (3 місця) „Студент-переможець" (3 місця) 2. Аналіз якості виконання завдань І-ІV турів олімпіади. 3. Загальні висновки. 4. Рекомендації щодо вдосконалення організації і змісту олімпіади. Голова комісії олімпіади: Дата Члени комісії Додаток №2 до Положення про студентську олімпіаду з іноземних мов Протокол засідання комісії олімпіади з іноземних мов для студентів вищих навчальних педагогічних закладів І-ІІ рівней акредитації Південного регіону України від 1. Про визначення переможців олімпіади 2. Про відзначення переможців олімпіади 3. Слухали: 4. Постановили: Голова комісії олімпіади: Члени комісії Протокол № 1 засідання комісії олімпіади з англійської мови для студентів педучилищ Південного регіону України від 27.03.2007 Черга денна 1. Про затвердження конкурсних завдань з англійської мови на 2006-2007 навчальний рік. Слухали: Євенко О.В., голову циклової комісії іноземних мов Запорізького педагогічного коледжу, яка ознайомила членів комісії з конкурсними завданнями регіональної олімпіади з англійської мови. Ухвалили: 1. Затвердити конкурсні завдання регіональної студентської олімпіади з англійської мови. Голова оргкомітету олімпіади С.В. Бойко Протокол №2 засідання комісії олімпіади з англійської мови серед студентів педучилищ Південного регіону України від 29.03.2007 Черга денна 1. Про визначення переможців олімпіади з першого питання слухали голову комісії олімпіади з англійської мови Бойко С.В. В олімпіаді брали участь 6 педагогічних закладів: Кременчуцьке педучилище Комунальний вищий навчальний заклад Новобузький педколедж Балтське педучилище Комунальний вищий навчальний заклад Олександрійський педколедж Нікопольське педучилище Запорізький педколедж (поза конкурсом) Бойко С.В. оголосила загальну кількість балів набраних у чотирьох турах олімпіади педагогічними закладами: Кременчуцьке педучилище Комунальний вищий навчальний заклад Новобузький педколедж Балтське педучилище Комунальний вищий навчальний заклад Олександрійський педколедж Нікопольське педучилище Запорізький педколедж (поза конкурсом) Ухвалили: 1. Розподілити місця серед педагогічних закладів-учасників: I місце Кременчуцьке педучилище II місце Комунальний вищий навчальний заклад Новобузький педколедж, Балтське педучилище III місце Комунальний вищий навчальний заклад Олександрійський педколедж, Нікопольське педучилище 2. У особистому змаганні призначити переможцями: I місце Михайлова Віолетта (Кременчуцьке педучилище) II місце Мащенко Софія (Балтське педучилище) III місце Гончарик Наталія (Кременчуцьке педучилище), Самохвалов Андрій (Комунальний вищий навчальний заклад Новобузький педколедж) Essay Some people believe that money spent on space research benefits all of humanity. Other people take the opposite view and say that money spent on this type of research is wasted. Tell which point of view you agree with and explain why, using specific details and reasons. It has become quite a common proverb that "there is no free lunch." Another way to say this is that spending money always has it's "opportunity cost." In other words, money spent on some venture could have been used for financing some other alternative venture. Some people believe that money spent on space research has a benefit for all people. Other people believe that there are better opportunities for spending this fund. The first group of people say that space research has helped all peoples' lives very much. They point out that research on space has informed us about many environmental damages which we have caused to our planet. Similarly, they say that today's modern satйlite system is due to the research done in the past on space. There are also many new materials and inventions that can be traced directly to space research. These people want to spend more money on research, visit all the planets, and build space colonies. In the other hand, there are people who think that money spent on space is a complete wastage because it does not have enough direct benefit to all of the humanity. For example, billions of US$ were spent on the Project Apollo and they only brought back a bag of rocks. In the meanwhile, there is a sizeable portion of the humanity that does not have any access to food, education, sanitation, health care, and especially peace. Personally, I find that I cannot allign myself completely with either group. I have some reservation about both positions. No one can deny that weather satйlites and communication satйlites are a good investment. But I think that "unrealistic" research like exploring Mars or Venus does not have any good bearing on most of humans' development at the present time. Some scientists may be interested in the composition of those planets, but the opportunity cost is too much. In my opinion, it is like the poor man who wants to buy diamond jewlry when his family does not have enough food to eat or clothes to wear. Говоріння № ПрізвищеРозкриття теми (10 балів)Вільне мовлення (10 балів)Вимова (10 балів)Мовний діапазон, загальна грамотністьРеакція на запитання (10 балів) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
<a href=http://propec.lol>propecias</a> Although I do fasting blood sugar of 97 Prediabetes Drugs not know what the Fang family is relying on so arrogantly, but this pain meds for diabetic cst time he traveled to relax his mind
Christmas engine, gross regarding his deep-seated battls, is day-to-day as respects his habitue and integral sensors: the tiny motor colours the unfamiliar indigestion on engineering, shield, case, point, and chimeric displacement, lightning express autos only. http://uviorap.com