Зональний методичний кабінет
Запорізького базового педагогічного коледжу повідомляє, що Інтернет-олімпіада з
дошкільних дисциплін серед студентів вищих педагогічних навчальних закладів І
рівня акредитації Південного регіону України відбудеться 24 березня 2010 року.
Початок о 9-00.
Викладачів
дошкільних дисциплін навчальних закладів регіону просимо ознайомитися з таким умовами:
1.
Зразок заповнення
титульної сторінки роботи учасника:
Робота
учасника другого туру
регіональної олімпіади з дошкільних дисциплін
студентки (та) _______курсу
____________________________________________________________________
назва навчального закладу
____________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові
Викладачі:___________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові
24 березня 2010 року
шрифт
2. Для успішного й своєчасного виконання роботи (24.03.2010 р.) необхідно:
·
зберегти файл із завданнями олімпіади на робочому столі
комп’ютера під своїм прізвищем;
·
уважно заповнити титульну сторінку;
·
вписати свої відповіді на запитання на виділених полях.
Завдання можна виконувати в
будь-якій послідовності, памۥятаючи про відведений на їх виконання час - 4 академічні години.
Нагадуємо, що присутність
викладачів дошкільних дисциплін під час виконання завдань учасниками суперечить
умовам проведення олімпіади.
Виконану роботу слід відправити
електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на
електронну адресу: metod@zpk.zp.ua або zpu@zp.ukrtel.net
Результати Олімпіади будуть
розміщені 25 березня 2010 року з 12-00 - на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/
3. До програми Інтернет-олімпіади включені теоретичні
питання з педагогіки і психології, з Базової програми «Я у Світі», з методик та
практичні завдання з методик, а саме:
Педагогіка:
-
Дидактика
-
Розумове виховання
-
Моральне виховання
-
Трудове виховання
-
Гра
-
Сімейне виховання
-
Наступність дитячого садка і школи.
Дитяча психологія:
- Поняття про психічний розвиток
- Діяльність у психічному розвитку
- Психічний розвиток і навчання
- Вікова періодизація психічного розвитку
- Розвиток спілкування в немовлячому, ранньому та
дошкільному віці
- Виникнення навчання та трудової діяльності в
дошкільному віці
- Розвиток уваги дітей дошкільного віку
- Психологічна характеристика пізнавальної сфери
дітей раннього віку
- Розвиток мотиваційної сфери дошкільників
- Розвиток мислення у дітей дошкільного віку
- Розвиток пам’яті у дітей дошкільного віку
Базова програма «Я у Світі»
Загальні поняття
Методика розвитку мовлення
Методика ознайомлення дітей з навколишнім і
словникова робота.
Методика виховання звукової культури мовлення.
Методика навчання грамоти в дитячому садку.
Формування елементарних математичних уявлень
Лічба
Геометричні фігури
Величина
Простір
Час
Фізичне виховання
Рухливі ігри
Фізкультурно-оздоровча робота
Фізкультурні заняття
Методика ознайомлення з природою
Екологічне виховання
Методика образотворчої діяльності
Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
Методика музичного виховання
Музичні заняття
Самостійна музична діяльність
4. Критерії оцінювання відповідей
Всього необхідно виконати 73 завдання.
При виконанні всіх
завдань студент набирає максимальну кількість балів 223.
При однаковій сумі балів враховується час надходження
роботи на
електронну адресу Запорізького базового
педагогічного коледжу.
5. Критерії оцінювання
«Педагогіка», «Психологія», Базова програма
розвитку дітей дошкільного віку «Я у
Світі»
Максимальна кількість балів – 123. За кожну правильну відповідь студент отримує 3 бали.
3 бали – чітко, повно, в логічній
послідовності розкриті теоретичні положення, дано правильне визначення основних
понять, правильно вказані прізвища науковців.
2 бали – чітко, повно, в логічній
послідовності розкриті теоретичні положення, дано правильне визначення основних
понять, правильно вказані прізвища науковців, але допущено 1-2 неточності.
1 бал – чітко, але не повно розкрито
теоретичне положення, допущено порушення логіки викладання, допускає помилки
при визначенні основних понять, не названо прізвища науковців.
0 балів – відповідь неправильна.
Часткові
методики
Максимальна кількість балів – 40. За кожну правильну відповідь студент отримує 2 бали.
2 бали – правильно визначено методи і
прийоми навчання та виховання, зміст, форми організації життєдіяльності дітей,
умови розвитку дитини дошкільного віку.
1 бал – неточно названо методи і
прийоми навчання та виховання, не в повній мірі орієнтується у змісті, формах
організації життєдіяльності дітей, не знає умов розвитку дитини дошкільного
віку.
0 балів – відповідь неправильна.
Практичні
і творчі завдання
Максимальна кількість балів – 60.
Кожне завдання оцінюється – в 5 балів.
5 балів – знайдено правильні шляхи
розв’язання практичного завдання, виявлено творчість, креативність.
4 бали – не в повній мірі знайдено
правильні шляхи розв’язання практичного завдання; проявлено творчість, креативність.
3 бали – не всі шляхи розв’язання
практичного завдання вказані, допущено методичні помилки, але мають місце
творчі знахідки.
2 бали – допущено методичні помилки,
незнання шляхів розв’язання практичного завдання, але мають місце елементи
творчості.
1 бал – частково виконано практичне
завдання.
0 балів – не виконане практичне
завдання.
Запрошуємо
взяти участь в Інтернет-олімпіаді студентів вищих педагогічних навчальних
закладів І рівня акредитації Східного, Центрального і Західного регіонів.
З повагою -
Голова оргкомітету олімпіади
методист зонального методкабінету Л.Б.
Івахніна
Директор базового
Запорізького коледжу
О.М. Мельник
Вик. Коваленко С.Я. (061) 277-12-61
|