Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Жили були семеро козенят. До них завітало троє
кошенят. А потім ще двоє цуценят. Скільки всього казкових героїв було в
будиночку?
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
З метою закріплення знань про простір, вміння
встановлювати різні просторові співвідношення
провести з окремими дітьми такі
вправи і завдання: "підійди ближче до мене","що ти бачиш перед
собою, справа, зліва" "зроби один крок вперед, вправо, вліво,
назад".
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Малювання пальчиками, губкою, долонькою,
розбризкуванням фарби, піпеткою, ватним тампоном.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Образне, виразне мовлення ихователя; музика;
використання справжнього соняшника
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
1.
Раз, два! Всі присіли.
Потім в гору пілетіли.
Три, чотири! Нахилились.
Із струмочка гарно вмились.
П'ять, шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі!
Сім, вісім! В поїзд сіли.
Ніжками затупотіли.
Дев'ять, десять! Відпочили.
За столи тихенько сіли!
2. Малювали і трудились.
Наші пальчики стомились.
А щоб пальчики ромять,
Раз, два, три, чотири, п'ять
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
3. Працювали ви старанно.
Лічили. писали охайно.
Стомились очки та рученята.
Спочинте трохи, мої малята!
Сонце спить, небо спить
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало
І проміння всім послало.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
1.
Раз-два,
раз-два-
Кроком,
кроком дітвора!
Ми йдемо
всі по порядку,
Починаємо
зарядку.
(діти
крокують одне за одним у колі).
2.
Захиталися дерева-
То їх
вітер розгойдав,
Вліво - вправо без
перерви
Кожній гілці наказав.
(Піднімають руки вгору та
гойдають ними).
3. Ну-мо, руки перед
себе-
Круть і круть немов
млинок.
Покрутились, як їм
треба,-
Ось і рученькам в танок.
(Колові рухи руками перед
грудьми).
4. руки вгору ось
злетіли,
Ніби крила літака.
Вправо-вліво, вправо-вліво
-
В нас гімнастика така.
(Руки в сторони, похитати
ними).
5. Засмутились наші
ніжки,
Бо не рухались давно.
Потанцюйте ніжки трішки -
Волю вам ми даємо.
(Потупотіти ногами, руки
на поясі.)
6. Простягнемо руки
просто -
Вийдуть ножиці тепер.
Раз, два, три - постригли
- і досить.
Потім стригти знов
почнем.
(Руки вперед, долоні
всередину, синхронно рухати вгору-вниз).
7. Зараз ми вже
пташенята,
Всі присядемо ось тут.
Будем дзьбати зернята:
Пальчиками тук-тук-тук.
(Присисти, постукати
пальцями по долоні).
8. Раз, два, три, стаєм
на п'ятку.
Ще й на пальчики, ось
так!
Задоволені малятка,
Не зупиняться ніяк.
(Притопнути п'яткою
однієї, потім иншої ноги).
9. Гей, радійте, малюки,-
Он на дереві грушки!
Підстрибнемо раз і знову
-
Грушка в ручках, і
готово!
(Підстрибування).
10. А тепер давайте,
діти,
Ми побігаємо трішки.
Ось туди, а потім звідти.
Все, нехай походять
ніжки.
(Біг в чергуванні із
ходьбою).
11. Мишки йдуть, ступають
кроком.
У кутку дрімає кіт.
Не збудите ненароком…
Гей, навшпиньки, тихій
хід.
(Ходьба в чергуванні з
ходьбою на носках).
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
1. Спостереження - милування засніженими дереами,
кущами, що ростуть на ділянці дитячого садка.
2. Бесіда про зимовий спокій дерев.
3. Завітати до наших друзів - домашніх тарин, що
живуть на мікрофермі дитячого садка. Спостереження за поведінкою кроликів та
курочок, годування тварин.
4. Побувати гостях у пташиній їдальні. Насипати корму
птахам, поспостерігати.
5.
Завітати на клумбу. Розгорнути сніг, розглянути сходи багаторічнтх квітів.
6.
Колективна праця: нагорання снігу на клумби.
7.
Провести дослід "Як сніг береже життя". Бесіда про зачення снігу
взимку.
8.
Завітати у гості до плодових дерев у сад, відмітити їх стан.
9.
Трудове доручення: нагортання снігу під дерева.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
1. Спостереження за висотою сонця, що змінюється.
2.
Спостереження за погодою: що змінилось в
порівнянні з літом.
3.
Спостереження за заморозками, туманом, вітром.
4.
періодичні спостереження за деревами і кущами з метою визначення причин
поступової зміни кольору листя.
5.
Бесіда "Що змінилось в неживій приоді з приходом осені".
6.
Перегляд фрагменту відеофільму "Ступає різнобарвна осінь".
7.
Спостереження за деревами в період масового опадання листя, визначення причин
листопаду.
8.
Читання віршів "Віє вітер прохолодний", "Листя опадає".
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Мета:
Сприяти емоційно-піднесеому настрою, розширити словник дітей такими словами:
мамо. мамочка, матуся.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
Спостереження за дощем , гра на металофоні "Іде
дощик".
Музично-дидактична
гра "Вгадай мелодію".
Слухання
музичної казки "Мелодика".
Рухлива
гра з музичним супроводом "Станьте в коло","Сонце і дощик".
|