Субота, 28.12.2024, 11:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Одеса Лазарєва
19.04.2010, 15:34

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

1. Для занятьз зображувальної діяльності

  1) Згинання кистей рук уперед - назад. Повтор до 10 разів.

  2) Згинання пальців кистей рук. Витягнути руки уперед, пальці. Утримати таке положення 3 с, потім стиснути пальці у кулак. Повторювати 5-7 разів.

  3) Вправа "Буфер" Підняти долоні рук, пальці нарізно, скласти їх разом на рівні грудей. Затримуючи дихання, з силою натиснути одну на одну долоні таким чином, щоб вони прогнулися. Так утримувати положення 3-5 с. Потім, видихаючи повітря, розслабити кисті рук. Повторювати 3-5 разів.

2. Фізхвилинка "Розвеселимо сонечко" для заняття з математики для старшої групи.

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати -

Сонечко розвеселяти.

Встали - сіли, встали - сіли.

Гляньте, як розвеселили:

Засміялось сонечко

Дітям у віконечко.

 3. Фізхвилинка для заняття з емоційно-цілісного розвитку "Швидка хустинка" для старшої групи

На горі росте калина,

В небі сонечко пливе,

В кого у руках хустина,

Добру справу хай назве.

Діти називають добрі справи, передаючи хустинку одне одному.

 

 

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

1.Звичайна ходьба(25сек), ходьба в швидкому темпі(25 сек), біг в середньому темпі з переходом в швидкий(30 сек), біг в середньому темпі з поступовим переходом в звичайну ходу (30 сек).

2.1)В.п.-ноги на ширині ступні, руки на поясі: 1-голову повернути ліворуч(видих), 2-повернути прямо(вдих), теж саме праворуч( повторити 5-6 разів в кожну сторону);2)В.п.- о.с.: 1-підняти руки через сторони вгору, влеснути в лодоні над головою( вдих), 2-опустити руки (видих) (повторити 5-6 разів);3)В.п.- ноги на ширині ступні, руки на поясі: 1- повернути тулуб праворуч( видих), 2- встати прямо( вдих), теж саме ліворуч ( повторити 5-6 разів в кожну сторону); 4)В.п.- о.с.: 1- присісти, 2-3-імітаційні рухи пальцями по підлозі- птахи клюють зерна, 4-піднятись в о. с.(вдих) ( повторити 5 разів);5)В.п.- о.с. стибки на обох ногах, як м'ячики ( повторити 3 серії по 5-6 разів з інтервалом в 5-6 сек).

3.Ходьба зі зміною темпу ( 40 сек), біг в середньому темпі (20сек), вправи на восстанову дихання (30 сек) (темп і ритм виконання рухів задає вихователь,темп бігу і ходьби за допомогою бубна).

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Маршрут прогулянки проходить на території дитячого садка, через сад, квітник, куточок лісу.На екологічній стежині є різні ділянки: "квіти Айболіта", "Квіти моєї Батьківщини", "Природа-наша мати рідна", "Галявина щастя", "Альпійський лужок" тощо.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

У період золотої осені проводиться екскурсія до парку. Вихователь підводить дітей до дерев і починає їх запитувати: чому листя влітку зелені, а зараз жовті? як зашкодив іней рослинам? чому відбувається засуха?

В процесі відповіді діти обмірковують зміни явищ у природі ( скорочується день, зменшується кількість комах, не йдуть дощі, дує холодний вітер-засуха, листя змінюють колір і опадають тощо).

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Навчити дитину уважно слухати та сприймати музичний твір, створювати позитивні емоції до близьких та рідних, виховувати почуття поваги та лагідне ставлення до батьків, вміти розрізняти їх настрій.

Активізувати слова- рідна, мила, люба тощо.

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Старша група.

Ранкова гімнастика, інтегроване заняття з малюввання "Золота осінь" (Чайковський "Пори року"),  тихий музичний фон, який супроводжує ручну працю на тему "Лікарня для наших книжок". 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 861 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz