Формування елементарних математичних
уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Пішла
Білочка до лісу шукати собі шишки. Та нічого не може знайти. Як я буду
зимувати. Раптом на зустріч іде їжачок та несе на голочках 3 шишки.
"Чого ти плачеш
білочка"- питає їжачок
"Та я не можу знайти
собі шишок"
То на бери мої, і дає
білочці 3 шишки
Далі на зустріч іде
зайка, який дав білочці ще 5 шишок
А личичка дала 2 шишки
Запитання
Скільки шишок у білочки
всього?
Скільки шишок дав їжачок
білочці?
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Звідки дме вітер, з якої сторони розташовані квіти, де
світить сонце
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Монотипія- фарба на поверхні скла; Робота з гуашевою
фарбою та губко; пальчиковий живопис гуашю
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Музикальний супровід з дитячими піснями на цю тему, декоративні квіти соняшників,
вірші на тему весна, зразки вихователя та дітей, картинки і ілюстрації.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Для
логіко-математичного заняття
Наші
ручки: 1,2,3….. (плескають)
Наші
ніжки: 1,2,3……(тупотять)
На
носок, на каблучок ("ковирялочка")
Руки
вліво, руки вправо (вгору-вліво, вгору-вправо)
Ми
танцюєи козачок (притупують ногами)
Раз
присіли, два присіли (присідають)
Добрий
настрій в нас усіх.
Покружляли,
закрутились (кружляють)
І
розбіглись хто куди (біжать в різні сторони)
Для
заняття з щображувальної діяльності
Кожен
рух повторюють швидко. Під час зміни руху- видих через рот. Ці вправи сприяють
підвищенню уважності.
1.
Кінчики витягнутих разом пальців правої руки підводять до основи мізинця лівой
руки з легко стиснутим кулаком.
2.
Одразу стискають пальці правої руки, витягують пальці лівої руки та підводять
кінчики середнього та безіменного
пальців до основи мізинця правої руки.
Для заняття
з розвитку мовлення
1. В.п.
- стоячи, руки догори долонями уперед, дивитися угору. Згинання рук за голову
перехресно, торкнутися долонями протилежних лопаток, нахил головою уперед-
донизу, підборіддя торкнутися грудної клітки
2. В.п.
- ноги нарізно, руки попереду в замок, долонями назовні. Поворот тулуба
праворуч, голову - ліворуч, підборіддя торкнутися лівого плеча. Те саме
навпаки.
3. В.п.
- о.с. Притягування по черзі правого, лівого стегна, до грудей, обхватом під
колінами .
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Квіти
Ходьба
один за одним. Біг. Ходьба парами. Шикування в коло
Загально
розвивальні вправи
1.
"Збираєм великий букет" В.п.: ноги злегка розставлені, руки внизу. Розвести
руки всторону, опустити вниз. Повторити 5 разів.
2.
"Зірвемо квіти" В.п.: ноги на ширині плеч, руки внизу. Нахилитися
вперед, випрямитися. Повторити 4 рази.
3.
"Покажи квіти" В.п.: ноги злегка розставлені, руки позаду. Підняти
руки вперед, сховати назад. Повторити 5 разів.
4."Де
ромашки" В.п.: ноги злегка розставлені, руки внизу. Піднятись на носочки,
подивитись вперед, опуститись. Повторити 5 разів
Перешикування з кола. Біг. Ходьба один за
одним.
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
"У
куточку лісу", на ділянці дитячого садка вихователь звертає увагу дітей на
зовнішній вигляд дерев і кущів. Пропонує дітям подивитися, які красиві голі
гілки дерев на фоні неба. Запритати дітей як можна розпізнавати дерева, коли на
них не має листя. Діти описують і порівнюють особливості різних дерев,
виділяють характерні ознаки берези, сосни, дуба.
Розглянувши дерева, підгорнути
сніг під дерева і кущі. Для чого це потрібно робити?
Пропонуються гра
"Знайти дерево" Діти розшукують на снігу плоди дерев, шишки сосни і
ялинки, які після прогулянки приносять у групу для виготовлення
іграшок-саморобок.
Для закріплення уявлень
про дерева узимку вихователь читає казку Н. Павлової "Зимова
гулянка".
Діти слухають крик
ворони, спів синиці.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Після теплого літа приходить осінь. На вулиці вже не
так тепло, сонце гріє та не так сильно, ніч стає довшою, а день коротшим. Листя
поступово на деревах жовтіє і опадає, тому що їм не вистачає сонячного тепла.
Починають йти дощі. А птиці відлітають у
теплі краї і згодом починається зима.
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Розвивати у дітей навички слухання музичного твору, з
теплотою ставитись до рідних, любити їх, помічати їх настрій, радувати їх.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
I Ранкова гімнастика під музику
II Заняття з малювання, тихий музичний фон
III Інтегроване заняття з фізичної культури
IV Вечір розваг "Мої улюблені пісні"
|