Субота, 28.12.2024, 11:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Одеса Куляба
19.04.2010, 15:57

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) IIIкурсу

 

Одеський педагогі

назва навчального закладу

 

 

     

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

     

Прізвище, ім’я, по батькові

 


 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 


м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

 - Це перша програма розвитку в центрі якої якісні і змінні показники, що відбуваються з особистістю протягом дошкільного віку. Програма орієнтує педагога на виховання в дошкільному віці не стільки " дитини знання", скільки "дитини буття".

   - Створюється життєдіяльність, організіція міні занять, виховання креативності як загальної здібності дитини, розвиток самосвідомості.

  - Забезпечення балансу між дитячими фондами "можу" і "хочу" визначено як одне з найважливіших освітніх завдань.

 - Надання уваги розвитку соціальності дитини

  - Закладує основи компетентності

  - Розвиток життєвих приорітетів  

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

 Інтегровані, комплексні, міні-заняття, тематичні, сюжетно- динамічні

Вони відрізняються від традиційних  метою,формою організації та кількістю дітей на занятті.   

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: Природа, Культура, Люди, Я сам

Лінії розвитку:

- фізична

- креативна

- соціально-моральна

- художньо-естетична

- емоційно-ціннісна

- мовленєва

- пізнавальна

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Назва Базової програми "Я у світі" обумовлена тим, що саме в дошкільномц віці виникає перший схематичний обрис цілісного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому. Назва програми починається з займенником "Я", що підкркслює виняткову роль власної активності дитини в особистісному ставленні і водночас важливість гармонії колективного та індивідуального "Я".

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Для цього слід проаналізувати компоненти самосвідомості.

Дошкільник з розвиненою самосвідомістю характеризується сформованим  Я-образом. Він усвідомлює мотиви своїх вчинків, може поставити себе на місце іншої людини, здатен подивитися на себе очима авторитетної для нього людини, відстоює простір свого "Я", поводиться самостійно, вирізняється  самолюбністю як базовою якістю особистості, прагне сомоствердитися, досягти успіху в діяльності, домагається провідних ролей в іграх.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Для того, щоб визначити самосвідомість дитини, потрібно проаналізувати такі компоненти:

- Ставлення до власного імені ( воно уособлює індивідуальність, вирізняє дитину з-поміж інших, відображає її національну належність)

- Потреба у визнанні ( дитина жадає визнання іншими його чеснот, здібностей і досягнень)

- Статева ідентитфікація  (це здатність дитини називати себе хлопчико чи дівчинкою)

 - Усвідомленя себе в часі ( дитина повинна усвідомлювати своє минуле, теперішнє та майбутнє)

 - Ставлення до прав та обов'язків (дошкільник повинен розуміти свої права та обов'зки)  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

1. "Мої улюблені справи"

2. "Осіннє зоряне небо"

3. "Цікаве в нашому місті"

4. "Пригоди лисички" (складання розповіді)

5. " Я і мої друзі"

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 Це особливий вид активності ерегламентованого, перетворювального характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 Загальна здібність дитини, її здатність до творчості це одна із базових якостей особливості, яка має комплекс інтелектуальних та особистісних якостей, що сприяє становленню і прояву творчості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Є такі етапи творчого процесу:

- формулювання гіпотези;

- виникнення в дитини відчуття неясності чогось;

- пошук і знаходження розв'язку;

- усвідомлення проблеми;

- виникнення ряду запитань до дорослого, однолітків самої себе;

- виділення значущих для успішного розв'язання проблеми елементів, диференціація головного і другорядного.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Компетентний дошкільник-випускник - це не тільки інформована особистість, але здатна адекватно діяти, самостійно приймати рішення, пристосовуватися до різних умов життя, відстоювати свою точку зору, визнавати свої помилки, реалізовувати природні можливості.

Основними показниками компетентності:

- орієнтуватися в довкіллі

- практично освоювати раніше невідоме

- пристосовуватися до невизначеного

- конструктивно впливати на природу, предмети, людей, власне  "Я"

- застосовувати набутий досвід у нових умовах та збагачувати його

- адекватно оцінювати різні життюві ситуації

- прагнути до успіху, досягати поставленої мети

- виявляти гнучкість в власній поведінці.


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

1. Правильне положення органів мовлення необхідне для вимови даного звука

2. Вправа "Упіймай слово" у вимові звуків [з]  [с]  [ш]

3. Вивчення скоромовок, віршів, добір прикладів та слів

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Буратіно

Деревяна людина, з гострим носом. Одягнений в штаці та рубаху, а на ногах в нього великі деревяні башмачки. Коли він обманював людей то ніс його починав рости.

Загадка

Деревяна людина,

Гострий носик як……

Хто це, діти? (Буратіно)

 

Розповідь

Є чотири пори року зима, весна, літо та найгарніша з них осінь.

Вона видрізняються від інших пір року  тим, що листя з дерев опадає, птахи відлітають у теплі краї все навкруги завмирає

 

 

Міркування

 Чому зорі не падають на землю?

Коли наступає ніч на небі з'являються зорі. А зорі це ж такі ж планети як наша Земля, вони знаходяться далеко від нас. У кожної планети є своє місце в космосі та свій шлях. Вони можуть близько підходити один до одного та вони не можуть зійти зі свого шляху за законами космосу, а ці закони ви пізнаєте трохи пізніше.

 


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 775 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz