Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Мета: Закріпити вміння
розв’язувати арифметичні задачі на додавання за змістом казки.
Хід:
-
Діти, допоможемо Федорі з казки "Федорине горе” зібрати
на полицю
-
Федора помила 3 тарілки і одну чашку. Скільки посуду вона
поставила на полицю?
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Індивідуальна робота з
Юрою Ш.
Мета: Розвивати уміння
орієнтуватися в просторі за допомогою об’єктів природного середовища (дерев
групового майданчика)
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Малювання відбитками, поролоновим квачиком, по сирому
фону, набризком,
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Виконання пластичного
етюду під музику "Мрія” П. Чайковського
Виконання мімічної вправи "Я
соняшник”
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Ознайомлення з
природою.
Качка з річки йшла,
(ходьба перевалюючись з ніжки на ніжку)
Гурт качок вела:
Це - качатко сиве, (нахили вперед)
Це — як жовта слива,
(нахили в сторону)
Це - брудненький квачик,
(присідання)
Це - м’якенький м’ячик,
(стрибки)
Це — як вовни жменька,
(оплески руками)
Це — дуже маленьке.
(присідання)
Заняття з математики
Лапки в боки, вгору
вушка.
Скачуть білочки —
подружки.
1,2,3,4,5 — на гілках
вони сидять.
Кожний ранок на галяві
Спритно роблять різні
вправи.
1,2,3,4,5 — люблять
білочки стрибать
(імітація дітьми рухів
білочки)
Зображувальна діяльність
Ми січем капустку (рухи
ребрами рук)
Ми морковку трем (труть
долонька об долоньку)
Ми капустку солил (дрібні
рухи пальцями)
Ми капустку жмем
(зжимання кулачків)
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
”На пташиному дворі”
І. Вийшла курочка гулять
і травички пощипать (ходьба звичайна в колоні)
А за нею малятка —
маленькі курчатка (ходьба на носках)
Є в нас півень молодець,
роботяга і співець (ходьба з високим підніманням колін)
На зарядку у садок кличе
всіх своїх діток (звичайна ходьба, перешикування в коло)
ІІ. 1 Дружньо крильця
піднімайте, вправно крильцями махайте (піднімання рук вгору - 4р.)
2.
Нумо діти 1,2,3 всі за мною поверни (повороти в сторони
по 4-р.)
3.
Поклюємо ми травички і нап’ємося водички (присідання —
4р.)
4.
Стрибним дітки дружно, сміло так як радіо нас вчило
(стрибки — 8р.)
ІІІ. Молодці курчата
дружно йдем гуляти (звичайна ходьба в
колі)
Легко будем ми ступати,
щоб травичку не пом’яти (ходьба на
носках)
По травичці ми пройшли і
кульбабку там знайшли (вправа на дихання)
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
Екологічна стежина
"Диво-зима”
Маршрут: "Льодова
доріжка” - "Сніговий килим” - "Диво-дерева” - "Книга скарг природи” - "Галявина
мрій”.
Мета: Закріпити знання
дошкільників старшого віку про властивості снігу, льоду; визначити особливості
дерев взимку. Виховувати турботливе ставлення до птахів.
Зміст роботи на маршруті:
1.
Льодова доріжка — закріпити знання про властивості льоду:
прозорий, холодний, слизький.
2.
Сніговий килим — особливості снігу, ігрова ситуація
(зліпити бабу снігову)
3.
Диво-дерева — спостереження за зимовими деревами,
утеплення дерев снігом.
4.
Книга скарг природи — турбота про птахів, годування
птахів, виготовлення та вивішування годівничок на деревах, майданчиках
дошкільного закладу.
5.
Галявина мрій — зимові розваги (ігри зі снігом та льодом,
малювання на снігу).
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Восени сонечко пригріває
все менше і менше. Листячко на деревах ловить останні промінчики сонечка і стає
золотим, червоним, жовтим як сонячні промінчики
Восени дерева готуються до зимового спокою (анабіозу), у листях
відкладаються шкідливі речовини, щоб не втрачати вологу у зимовий період через
листя, дерева скидають їх — листопад.
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Мета: Закріпити знання
дітей про пору року та познайомити з весняним святом 8 Березня, піснею "Мам
вітаємо усіх” Вчити визначати характер, настрій пісні, викликати бажання її
співати. Виховувати любов до рідних і повагу до жінок.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
Ранкові години.
Ранкова гімнастика
з музикою.
Заняття з
математики "Поділ цілого на частини”
Вчити визначати
частини в музичному творі та розрізати смужку на стільки ж частин.
Прогулянка: Хороводна
гра "Ой минула вже зима”
Вечірні години:
Самостійна музична діяльність.
|