Неділя, 29.12.2024, 02:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Новий Буг Желєзняк
19.04.2010, 13:14

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 


 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та)    4  курсу

 

  Комунальний вищий навчальний заклад

 "Новобузький педагогічний коледж”   

назва навчального закладу

 

 

  Железняк Ольга Василівна   

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Вишневська М.С.

Дрондель В.П.

Короткова В.Г.

Козицька А.І.

Вишкова В.М.

Павленко І.В.

Гресь О.А.

Ольховська Н.А.

Подрушняк О.В.

Кучерявенко Л.М.

Лушнікова В.М.

Тітенко Т.М.

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 


 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 


м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

 У цій програмі означено пріоритет на розвиток дитини, запровадження особистісно-орієнтованих підходів до дитини, інтегрований підхід до освіти дошкільника, що передбачає зміну у формах і методах роботи.  

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

  Міні-заняття, інтегровані, комплексні, предметні, ігрові, заняття-змагання, сюжетно-ігрові. Вони проводяться індивідуально, парно, з  невеликими групами дітей і передбачають інтеграцію  матеріалу з різних розділів.   

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

  Сфери життєдіяльності — "Природа”, "Культура”, "Люди”, "Я Сам”

Лінії розвитку — фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.   

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Автори дали назву програми, виходячи із сучасних підходів до дошкільної освіти та керуючись Законом  України "Про дошкільну освіту”, в якому заявлено ідею модернізації першої  освітньої ланки. Основна мета якої — гармонія "Я” і "Світу” Її суть закладено саме в цих двох словах. Програма визнає дитину найвищою цінністю і передбачає навчити   дитину  жити у Світі.  

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

  Самосвідомість — це прояв свідомості як відокремлення себе від об’єктивного світу, усвідомлення свого місця в світі, своїх інтересів, переживань, поведінки. Самосвідомість дитини включає почуття самототожності, самооцінку та рівень домагань. Щоб визначити чи розвинена у дитини самосвідомість необхідно створити ситуацію, яка допоможе дитині оцінити свої особистісні якості.  В ході такої ситуації у дитини проходить самопізнання, самооцінка і самоставлення, проявляються дитячі вміння, прояв себе в часі, відокремлення себе та своїх переживань від інших. Самооцінка дитини пов’язана із оцінкою дорослих та ровесників. В дошкільному віці переважає завищена самооцінка 

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

 До компонентів самосвідомості відносяться адекватна самооцінка, самоповага, саморегуляція поведінки, рефлексія, усвідомлення своїх прав та обов’язків,  уявлення себе у минулому — теперішньому — майбутньому часі.     

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

  Фізкультурне заняття для дітей раннього дошкільного віку (підгрупа 4 дитини)

Тема: ”Куди ходили ніжки” 

Завдання: Вправляти в ходьбі врозтіч, в колоні, дрібними кроками. Удосконалювати рівновагу, спритність, рухову координацію. Закріплювати правильну поставу, сприяти розвитку уваги. Виховувати дисциплінованість, колективізм. 

 

 Заняття з ліплення для дітей 3-го р.ж.

Тема: вишеньки - черешеньки.

Завдання: Вчити знаходити подібність до реальних предметів, працювати з глиною, вправляти у виконанні скачування, підтримувати ігровий інтерес дітей. Виховувати бажання порадувати ляльок, доброзичливість.

 

Заняття з розвитку мовлення для дітей середнього дошкільного віку.

Завдання: Вчити складати розповіді з власного досвіду за зразком і запитанням вихователя. Розвивати творчість, процеси пам’яті.

 

Заняття з математики "Склад числа з одиниць. Величина предметів” Старша група.

Мета: Створювати позитивний емоційний настрій протягом заняття. Формувати уявлення дітей про кількісний склад числа з одиниць в межах 3; навчати складати групи які вміщують певну кількість предметів одного виду, але відрізняються якісними ознаками (кольором, формою, величиною). Розвивати вміння аргументувати свою відповідь. Спонукати дошкільників порівнювати результат зі зразком.

 

Заняття з музики  "Ми маленькі бегемоти” старший дошкільний вік.

Завдання: Виховувати бажання і вміння втілювати у творчому русі настрій, характер і процес музичного образу.

 

 8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

   це особливий вид активності нерегламентованого перетворювального характеру        

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

   загальна здібність дитини, її здатність до творчості. Це одна з базових якостей особистості; це комплекс інтелектуальних та особистісних особливостей, який сприяє становленню і прояву творчості.     

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

   Наявність проблеми; поява запитань; виділення головних проблем; усвідомлення проблеми; формулювання гіпотези; пошук і знаходження рішення.   

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

 Життєва компетентність випускника дошкільного закладу — це його особистісне надбання що грунтується на сформованості  базових якостей особистості, які можуть виявлятися в різних формах активності дитини, в предметному довкіллі та соціумі.   

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

 Прийоми навчання: Ігри з язичком, вправи артикуляційної гімнастики, дидактична гра "Хто покликав ведмедика?”

Повторення чистомовок: 

Су-су-су я несу косу,

За-за-за ой і гарна в нас коза,

ші-ші-ші  у коморі розвелися миші,

Пригадування раніше вивчених скоромовок зі вказаними звуками.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис іграшки: Це зайчик. Він такий маленький, вкритий м’яким хутром. Має голівку, тулуб, довгі лапки та вушка. Він може стрибати. Мені він дуже подобається     

 

Розповідь

Коли я була такою маленькою як ви то дуже любила ходити на річку. Там спостерігала за хвильками, за тим як плавають біля каменя маленькі рибки та жабки. А одного разу на річці я побачила білого лебедя. Ми з татом його підгодовували бо в нього було поранене крило. Я була дуже рада коли він піднявся в небо.     

 

Міркування

 Загадка:

Не дерево — а з листочками,

Не сорочка — а зшита.

(Книжка)

Я думаю що це книжка, тому що в неї багато листочків які звуться  - аркушами, а для того щоб вони не розпались їх скріплюють, зшивають.    


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 758 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz