Неділя, 29.12.2024, 03:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Новий Буг Суходольська
19.04.2010, 13:30

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

 Казка " Гуси-лебеді”.

Завдання: яблунька попросила  Оленку зірвати 6 яблук, щоб врятувати Іванка, а вона зірвала на одне більше. Скільки яблук зірвала Оленка?    

 
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

  Індивідуальна робота з Ірою К. З метою розвитку вміння визначати об’єкти дитячого майданчика відносно себе у грі "Скажи навпаки”    

 
Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

   1.Плямографія

      2.Малювання по сирому фону.

3.     Малювання зубною щіточкою.

4.     Малювання свічкою.

5.     Малювання  на зім’ятому папері.

6.     Малювання штампами.

7.     Малювання пальцями та долонею.

 67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

    Використання пластичного етюду під мелодію "Пісня лірника” В.Барвінського.

Викорисання вірша : "На сонечко я схожий

                                      І сонечко люблю.

                                      За сонцем повертаю

                                      Голівоньку свою.”

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

    1.Заняття з ФЕМУ

Тема "Порівняння груп предметів за кількістю”

На пальчики станемо

До хмарин дістанемо.

Раз-два,раз-два

До хмарин дістанемо.

Нахилились стільки раз

Скільки ягідок у нас.

Раз-два, три,чотири , п’ять -

Добре вміли рахувать.

2.Заняття з валеології.

Тема: Ознайомлення дітей з назвами тіла.

Сплять маленькі совенята (очі у дітей заплющені)

Раз — розкрили оченята

Подивилися навколо (колові рухи очима)

Потім вгору і додолу

Оченята- блим -блим-блим

Відпочити треба їм.

Вправо, вліво оченята повертали совенята.

А тепер ще раз заплющіть оченята і вдихніть повітря носом.

3.Заняття з природи.

Тема: " Весняні явища в природі” 

Хмарка сонечко закрила

Слізки дрібні уронила

Ми ті слізки пошукаєм

У травиці позбираєм.

Пострибаєм як зайчата,

Політаєм як пташата.

Потанцюємо ще трішки

Щоб спочили ручки й ніжки.

Всі веселі!

От чудово!

По ходу фізхвилинок діти виконують відповідні рухи протягом 1-2 хв.

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

 FORMTEXT      ”Ведмежата силачі” ( 4-й рік життя)

Діти заповзають до зали, спираючись на руки та ноги, і сідають біля розкладених гир.

Вихователь:  - Діти, настала весна, пригріло сонечко, і всі тварини почали прокидатися, а серед них і ведмедики. І зараз ми з вами перетворимося на них. Після сплячки ведмедя необхідно розім’ятися.

І. Вступна частина.

1.Ходьба звичайна.(10-15сек)

2.Ходьба на зовнішній та внутрішній стороні ступні.(10-15 сек)

3.     Звичайна ходьба

4.     Легкий біг ( 20-30 сек)

5.     Ходьба з високим підніманням колін.(15 сек)

6.     Звичайна ходьба(перешикування в коло)

 ІІ. Комплекс загальнорозвиваючих вправ

Вправа1." Сильні лапи ведмежат” .

В.П. Сидячи, ноги разом, руки з гантелями на коліна.

1.Праву руку з гантелями підняти вгору.

2.              Опустити її вниз, а ліву підняти.

Дозування: Кожною рукою тричі.

Вправа 2.” Гнучкі ведмежата”

В.П..Поставити ноги на ширині пліч.

1.Нахилитися вперед, доторкнутися гантелями до правої ноги, потім посередині і до лівої ноги.

Дозування: повторити тричі.

Вправа 3

Нахили в сторони "Спортивні ведмежата”

В.П. Ноги на ширині плечей. Руки з гантелями  вздовж тулуба.

1- нахилитися вліво, праву руку підняти над головою

2.В.П.

3.     Нахил вправо, ліву руку підняти над головою

4.     В.П.

Дозування: повторити п'ять разів.

Вправа 4.

"Ведмежата втомилися”

В.П.Ноги поставити разом. Руки з гантелями простягнути перед собою.

1.-Присісти.

2.В.П.

Дозування п’ять разів

ІІІ. Звичайна ходьба.

Ходьба з високим підніманням коліна.

Біг на носочках.”Метелики летять”

Звичайна ходьба з рухами рук.

Вправа на дихання " Подуй на метелика” (тричі)

Тривалість комплексу 6-9 хв.

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Тема:”Секрети зими”

1.Зимові сни городу.

2.Мрії кущів взимку.

3.Зимова казка дерев.

4.Таємниці зимового саду.

5.Пташина їдальня.

6.Зимова пісня пташок.   

 
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

    Листячко восени ловить останні промінчики теплого сонця жовті, червоні, золоті, тому й стає такого кольору. Дерева готуються до зимового сну ( анабіоз).Шкідливі речовини відкладаються в листі,  відбувається опадання листя.

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

  Мета: Знати імена найближчих людей та форми звертання до дорослих. Закріпити знання дітей про свято 8-е березня. Виховувати любов та повагу до мам, бабусь. Познайомити дітей з піснею. Визначити її характер, настрій, викликати бажання її співати та вітати мам.  

 
73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

    Ранок: Спостереження за погодою -пісня "Сонечко” муз. Т.Попатенко , сл. Н.Найдьонової .

Ранкова гімнастика з музикою. Заняття з малювання: "Ведмедя” (5-рік життя). Під час

обстеження використовується музика "Ведмідь " Ребіков .

Прогулянка: Гра"Ведмідь і бджоли” ( з використанням грамзапису).

Вечірні години. Музично-дидактичні гра " Знайди іграшку” ( розвиток динамічного слуху)
Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1266 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz