Формування елементарних математичних
уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
У кози було семеро
козенят, одне козеня від вовка сховалося. Скільки козенят з`їв вовк?
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Індивідуальна робота з
Оленкою М. з математики з метою розвивати уміння орієнтуватися на ділянці
дошкільного навчального закладу відносно себе: ліворуч, праворуч, попереду,
позаду в процесі дидактичної гри "Не помились”.
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Малювання свічкою,
малювання штампування зім`ятим папером, плямографія, малювання відбитками
листочків, малювання пальцями, долонею, поролоновим квачиком.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Виконання ігрової вправи
"Ми зернятка одного соняшника”, виконання вправи на передачу настрою "Покажемо
мрійливий соняшник”
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Фізхвилинка на
заняття з валеології на тему: "Купання Оленки”
Поки ляля наша спить
будем нищечком ходить
(ходьба на носках на місці)
ручки наші вже втомились
бо вже трохи натрудились
(потрусити руками)
ми погладим ручки, ніжки
( погладжування);
сядем на підлогу трішки,
щічки сонцю підставляєм
(повороти),
а тепер нам час вставать
— будем лялею ми грать (підстрибування).
Заняття з природи на
тему: "Сонечко”
Встане вранці ясне сонце,
визирне в своє віконце (піднімання рук вгору)
Ми до нього потягнемось —
за промінчики візьмемось (піднімання на носочки)
Радо будем присідати,
сонечко розвеселяти
Встали, сіли, встали,
сіли — бачите. як звеселіли,
стало сонце танцювати, до
таночка закликати (повороти тулуба)
нумо разом нумо всі,
затанцюєм по росі (тупотіння ногами)
Заняття з математики на
тему: "Формування просторових уявлень”
Руки вгору, руки вниз, на
сусіда не дивись.
Раз — подивимось угору ,
два — нахилимось додолу,
не згинайте, діти, ноги,
як торкнетеся підлоги. Тривалість 1-2 хв.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
Екологічна стежинка
"Зимонька-зима”
Мета:Закріпити знання
дітей про властивості живої та неживої природи взимку: сніг холодний, білий,
пухкий, лід прозорий, слизький утворюється від замерзання води. Виховувати спостережливість, бережне
ставлення до рослин.
Хід:
-
Вийшовши з приміщення групи діти проходять по натоптаному
снігу;
-
спостереження за снігом, закріплення властивостей снігу;
-
діти катаються на льодовій доріжці, закріплюючи
властивості льоду;
-
прийшовши на майданчик розчищають його від снігу та
утепляють снігом дерева;
-
пояснення вихователя про необхідність доглядання за
деревами взимку, щоб вони не померзли від сильних морозів;
-
спостереження за пташками, пригадування як взимку
потрібно допомагати пташкам перезимувати та годування їх з годівничок.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Листяні дерева восени
готуються до зимового сну. В листях відкладаються шкідливі речовини. Щоб
зменшити втрату вологи в зимовий період відбувається листопад.Про це
розповідаємо дітям під час екскурсій на природу.
Восени листочки приймають
від сонечка останнє тепло його промінців і змінюють своє забарвлення на
червоний, жовтий, багряний ніби промінчики сонечка.
Пропонуємо дітям виконати
нескладні досліди, пропонуємо порівняти як опадають листя з різних дерев,
порівняти листя за кольором та ін.
Методика музичного виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Завдання: познайомити
дітей з святом 8 березня, з професіями жінок, виховувати у дітей любов та
повагу до мам та жінок, які оточують їх. Познайомити з піснею "Мам вітаємо
усіх”, визначити її характер, та провести бесіду по змісту. Викликати бажання
її співати.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
Ранок: Спостереження за порою року
"Весна”, слухання музики - "Веснянка” муз. В. Уманця
Заняття: Музичне
заняття, заняття з природи, спостереження за пташкою - "Пташка” муз. Е. Гріга.
Прогулянка:
хороводна гра - "Ой є в лісі калина” українська народна пісня.
Вечірні години:
гра- драматизація "Кицин дім”, муз. В.Золотарьова, вірші С.Маршака.
|