Неділя, 29.12.2024, 02:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Новий Буг Левченко
19.04.2010, 13:11

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

 У кози було семеро козенят, одне козеня від вовка сховалося. Скільки козенят з`їв вовк?     

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

 Індивідуальна робота з Оленкою М. з математики з метою розвивати уміння орієнтуватися на ділянці дошкільного навчального закладу відносно себе: ліворуч, праворуч, попереду, позаду в процесі дидактичної гри "Не помились”.    

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

 Малювання свічкою, малювання штампування зім`ятим папером, плямографія, малювання відбитками листочків, малювання пальцями, долонею, поролоновим квачиком.    

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

 Виконання ігрової вправи "Ми зернятка одного соняшника”, виконання вправи на передачу настрою "Покажемо мрійливий соняшник”    

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

Фізхвилинка на заняття з валеології на тему: "Купання Оленки”

Поки ляля наша спить

будем нищечком ходить (ходьба на носках на місці)

ручки наші вже втомились

бо вже трохи натрудились (потрусити  руками)

ми погладим ручки, ніжки ( погладжування);

сядем на підлогу трішки,

щічки сонцю підставляєм (повороти),

а тепер нам час вставать — будем лялею ми грать (підстрибування).

Заняття з природи на тему: "Сонечко”

Встане вранці ясне сонце, визирне в своє віконце (піднімання рук вгору)

Ми до нього потягнемось — за промінчики візьмемось (піднімання на носочки)

Радо будем присідати, сонечко розвеселяти

Встали, сіли, встали, сіли — бачите. як звеселіли,

стало сонце танцювати, до таночка закликати (повороти тулуба)

нумо разом нумо всі, затанцюєм по росі (тупотіння ногами)

Заняття з математики на тему: "Формування просторових уявлень”

Руки вгору, руки вниз, на сусіда не дивись.

Раз — подивимось угору , два — нахилимось додолу,

не згинайте, діти, ноги, як торкнетеся підлоги. Тривалість 1-2 хв.   

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Екологічна стежинка "Зимонька-зима” 

Мета:Закріпити знання дітей про властивості живої та неживої природи взимку: сніг холодний, білий, пухкий, лід прозорий, слизький утворюється від замерзання води.  Виховувати спостережливість, бережне ставлення до рослин.

Хід:

-       Вийшовши з приміщення групи діти проходять по натоптаному снігу;

-       спостереження за снігом, закріплення властивостей снігу;

-       діти катаються на льодовій доріжці, закріплюючи властивості льоду;

-       прийшовши на майданчик розчищають його від снігу та утепляють снігом дерева;

-       пояснення вихователя про необхідність доглядання за деревами взимку, щоб вони не померзли від сильних морозів;

-       спостереження за пташками, пригадування як взимку потрібно допомагати пташкам перезимувати та годування їх з годівничок.    

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Листяні дерева восени готуються до зимового сну. В листях відкладаються шкідливі речовини. Щоб зменшити втрату вологи в зимовий період відбувається листопад.Про це розповідаємо дітям під час екскурсій на природу.

Восени листочки приймають від сонечка останнє тепло його промінців і змінюють своє забарвлення на червоний, жовтий, багряний ніби промінчики сонечка.   

Пропонуємо дітям виконати нескладні досліди, пропонуємо порівняти як опадають листя з різних дерев, порівняти листя за кольором та ін. 

 

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Завдання: познайомити дітей з святом 8 березня, з професіями жінок, виховувати у дітей любов та повагу до мам та жінок, які оточують їх. Познайомити з піснею "Мам вітаємо усіх”, визначити її характер, та провести бесіду по змісту. Викликати бажання її співати.     

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Ранок: Спостереження за порою року "Весна”, слухання музики - "Веснянка” муз. В. Уманця

Заняття: Музичне заняття, заняття з природи, спостереження за пташкою - "Пташка” муз. Е. Гріга.

Прогулянка: хороводна гра - "Ой є в лісі калина” українська народна пісня.

Вечірні години: гра- драматизація "Кицин дім”, муз. В.Золотарьова, вірші С.Маршака.      

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1922 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz