Четвер, 28.03.2024, 16:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Кременчук Сохацька
19.04.2010, 17:18

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4курсу

 

Кременчуцького педагогічного училища ім.А.С. Макаренка

назва навчального закладу

 

 

Сохацької Вікторії Геннадіївни

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Гарнець Галина Миколаївна, Носкіна Людмила Микитівна, Остапко Людмила Олексіївна,Пєчка Лариса Євгеніївна, Дорошенко Таїсія Миколаївна, Коваленко Олена Миколаївна, Рябова Наталя Володимирівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Це програма нового типу,вона є стратегічною за своїм характером,повністю основана на Базовому Компоненті дошкільної освіти в Україні. Програма є розвивальною,основаною на особистісно-орієнтованій моделі спікування. "Я у світі" побудована з урахуванням  психічних особливостей різних дітей,індивідуального підходу до кожної дитини.     

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Це міні-заняття,які передбачають невелику кількість завданнь(2-3),нетривалі за часом(поки у дітей зберігається цікавість до діяльності),проводяться групові та індивідуальні. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери:природа, культура,люди, я сам; лінії розвитку:фізичний, соціально-моральний. емоційно-ціннісний,пізнавальний, мовленнєвий,художньо-естетичний, креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Займенник "Я"акцентує увагу на власній активності дитини,важливість гармонії колективного та індивідуального "Я"гармонії  життя дитини і світу.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Самосвідомість-це спроцес самопізнання та самовідношення. Вихователь повинен володіти елементарними методами діагностики сомосвідомості.для того , щоб своєчасно та вірно виявити рівень розвитку самосвідомості та попередити основні проблеми її формування. Одних методик недостатньо,потрібно систематично проводити спостереження в ході предметно-практичної,повсякденної діяльності дітей (у грі, спілкуванні, в ході виявлення дитиною реакцій на свій (чужий) успіх(неуспіх),на зауваження, схвалення(несхвалення) дій та рішень. в ході спостережень та аналізу таких поведінкових реакцій та за допомогою діагностик( "Який Я","Сходинки" та ін.)ьожна скласти загальну картину про рівень розвитку самосвідомості дитини. основними критеріями розвитку сомосвідомості та динаміки розвитку сомоповаги є:

-позитивне ставлення до оточуючих;

-виявлення адекватної соціальної поведінки володіння соціальними властивостями. виявлення позитивної Я-концепції та самооцінки;

-високий рівень активності та достатнього самоконтролю;

-виявлення самостійності та ініціативи;

-гра відповідно до віку;

-вираження емоцій.

Діагностувати  та спостерігати потріб в першу чергу дітей:

-діти з підвищеною залежністю від оточення;

-гіпертрофованою потребою у визнанні;

-домінування в поведінці захисних механізмів.

Продуктом сформованості самасвідомості є самоповага(позитивне ставлення до себе, оточуючих)  Самоповага виявляється в таких почуттях:

-радість;

-задоволеність;

-гордість;

-симпатії;

-впевненість.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

1.Ставлення до власного імені(вирізняє серед інших дітей,надає індивідуальність)

2.Потреба у визнанні((бажання визнання іншими у досягненнях, чеснотах)

3Статева ідентифікація(усвідомлення своєї статі,її пріорітетів)

4Усвідомлення себе в часі(вміння уявляти та ідентифікувати себе в різному часі:терішньому,минулому,майбутнньому)

5Ставлення до прав та обов'язків(розуміння своїх прав та обов'язків,їх гармонійне поєднання)  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

 

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 Це особливий вид активності ерегламентованого , перетворювального характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

  Це одна із базових якостей особистості,відноситься до загальних здіьностей дитини,виявляється в творчому підході до виконання різних завдань(досліджувала О. Кононко)  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 1Поява в дитини проблеми,неясності.

2Поява ряду запитаннь до дорослих, однолітків.

3Виділення головного, істотного в проблемі,елементів її розв'язання.

4Усвідомлення проблеми.

5Поява гіпотези.

6вирішення проблеми.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

     

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Показ артикуляції звуків,імітація правильної звуковимови,зразок мови вихователя,сумісна мова,відображена мов, читання чистомовки,"Казка Веселого Язичка",інтонування звука, дидактична вправа "Упізнай звук", читання скоромовки,читання вірша. .

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це м'яч. Він синього кольору,круглий,зроблений з гуми Ним можна гратись:кидати, котити. Я люблю гратись з м'ячем.

 

Розповідь

     

 

Міркування

Дуже товсті ноги маю

Ледве їх переставляю

Сам високий я на зріст Замість рота в мене хвіст (Слон)

 

 


 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 749 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz