Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Проведення дидактичної гри "Знайди квітку"
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
1. Малювання
штампом
2.
Малювання ватними паличками
3.
Пустушками
4. Жатим
папером
5.
Набризкуванням
6.
Пальчками
7.
Долонькою
8.
Свічкою
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
-
музичний супровід
- прихід казкового персонажа
- психогімнастика
- перегляд діафільмів, слайдів
- розгляд картин
- розгляд натурального об`єкту
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Комплекс
ранкової гімнастики
1. Ходьба, ходьба на
носочках, звичайна ходьба, ходьба приставним кроком вперед, звичайна ходьба,
біг (30с), перпшикування в коло.
2. Комплекс ЗРВ
"Зайчики"
1) "Зайчики
дивляться чи нема вовка" (4р)
В.п.- о.с., руки вздовж
тулуба
1- поворот голови вліво
2- в.п.
3-4- те ж саме вправо
2) "Зайчики ловлять
метеликів" (5р)
В.п.- ноги на ширині
плечей, руки на поясі
1- підняти руки вгору,
плеснути в долоні
2- в.п.
3) "Зайчики рвуть
моркву"(5р)
В.п.- те ж саме
1- нахилитися,
"вирвати морквинку"
2- в.п.
4) "Зайчики стрибають"
(12р)
В.п.- о.с., руками
зімітувати вуха зайчика
Стрибки чередуються з
ходьбою
3. Ходьба, біг в
середньому темпі, вправа на відновлення дихання "вітерець"
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
Маршрут екологічної стежини
Зупинки:
1.
"Старі тополі" (спостереження за деревами, порівняння з іншими за
формою крони, забарвленням кори, розташуванням гілок)
2. "Дятлове
дерево" (пояснити, пташка обрала це дерево, тому що воно хворе, і дятлик
лікує його від шкідників)
3. "Сумна і весела
ялинки" (спостереження за групою дерев. Порівняти за товщиною стовбура,
формою крони. Розглянути голки, якими вкриті гілки дерев)
4. "Берізки-
сестрички" (спостереження за дорослими і молодими деревами. порівняти
забарвлення кори та форми гілок з іншими деревами)
5. "Зелені туї"
(спостереження за деревами. Порівняти форму крони, з ялинками)
6. "Яблуневий
сад" (спостереження за плодовими деревами взимку. Порівняти крони дерев,
забарвлення кори, розташування гілок з декоративними деревами)
7. "Калинове
диво" (розглянути кущ, порівняти будову з деревами. Звернути увагу дітей
на наявність ягід, розповісти про птахів, які живляться плодами калини,
спостереження за цими птахами).
8. "Їдальня для
птахів" (спостереження за птахами, які прилітають. Чим живляться, як
живляться)
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
|