П`ятниця, 29.03.2024, 15:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Кременчук Бабич
19.04.2010, 17:16

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

     

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

     

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Ми можемо використати (запропонувати) такі техніки:

малювання пальчиком і лодонькою;

відтиском за допомогою пакету (наносимо зображення на пакет, а потім відтискаємо його на папір, виходить два малюнки);

"чарівне малювання" - малювання воском;

набивання, за допомогою паралону;

м'ятим папером;

відтиском за допомогою вусушоного листя(наносимо фарбу на листя, а потім відбиваємо його на папір);

набризкуванням за допомогою гребінця чи зубної щітки;

тушю;

олівцями з'єднаних разом резинкою(малюють одразу декілька олівців);

восковими олівцями;

вносити елементи аплікації.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Дуже гарно буде провести з дітками психогімнастику(уявімо, що ми  вітерець, який колихає соняшник або ми самі соняшники, які замріялись на полі.

Музичний супровід (запис чи жива гра)

Прихід казкового героя (з країни мрійливих соняшників)

 

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

     

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

Ранкова гімнастика для дітей 5 р.ж.

"Моряки"

I. Ходьба зі зміною темпу (30 с), ходьба на носочках, ходьба звичайна, ходьба на п'ятах (руки на поясі), ходьба звичайна, ходьба напівприсяді (руки на колінах), ходьба звичайна, ходьба приставним кроком лівим і правим,  ходьба звичайна; біг легкий, у середньому, зі зміною напрямку, легкий біг, гра "Заборонений рух", ходьба звичайна. Перешикування трійками за визначеним ведучим через середину залу.

II. Комплекс загальнорозвиваючих вправ з мотузкою.

1) "Піднімання на борт"

В.П. - ноги разом, руки опущенні вниз

1.- піднімання рук вгору;

2.- опустити мотузку за голову на плечі;

3.- вгору;

4.- в.п.

6 разів

2) "Перевірка драбини"

В.П. - ноги на вузькій доріжці, руки зігнуті і ліктях перед грудьми.

1.- відвести руки вперед;

2.- в.п.

3.- відвести руки в сторони;

4.- в.п.

6 разів

3) "Пошук бінокля"

В.П. - ноги нарізно, мотузка за спиною

1.- повороти вправо, прогнутись в попереку;

2.- в.п.

3.- повороти вліво, прогнутись в попереку

4.- в.п.

6 разів

4) "Морячки  бінокль"

В.П. - ноги на ширині плечей, мотузка за спиною

1.- нахил вперед-вниз. руки відвести вгору

2.- в.п.

6 разів

5) "Морячки присідають"

В.П. - о.с. руки з мотузкою опущенні

1.- присісти, руки вперед

2.- в.п.

8 разів

6) "Морячки стрибають через мотузку"

В.П. - о.с.;

мотузка на підлозі;

1.- стрибок через мотузку вперед;

2.- стрибок через мотузку вправо;

3.- стрибок через мотузку вправо;

4.- стрибок на місце у в.п.

16 (8 + 8) разів

III. Перешикування у колону за ведучим.Ходьба у повільному темпі, по ходу діти кладуть мотузки; ходьба з виконанням ігрових  вправ "Велетні-карлики", легкий біг, дихальні вправи, ходьба звичайна.

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Тема "Зима"

 

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Діти, настає осінь, відлітають пташки, починають йти дощі, стає прохолодніше, починають готуватися лісові звірі до зимової сплячки, день стає коротшим, сонце починає не так гріти, менше сонячного світла потрапляє на листя дерев і воно починає змінювати своє забарвленя, на листочка починають виділятися різні пігменти: жовті, червоні, оранжеві, коричневі (інші), у клена - жовтого, у винограду - червоного; припиняється сокогін у деревах і вони починають засинати, на ніжці листочка утворюється пробкова кірка, адже листочок перестає отримувати сік (живлення) і так воно легко відривається і опадає на землю, де його вже чекають і інші листочки.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

 

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

     

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1032 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz