Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Інтернет-олімпіада з психолого-педагогічних дисциплін
| 15.04.2010, 13:19 |
Шановні колеги, студенти-учасники ІІ туру регіональної олімпіади зі шкільної педагогіки та психології! 1. Регіональна олімпіада зі шкільної педагогіки та психології відбудеться 21 квітня 2010 року в режимі Інтернет-олімпіади. 2. ІІ етап олімпіади зі шкільної педагогіки проводиться на базі кожного навчального закладу 21.04.10 р. з 900 години; тексти завдань розміщені на сайті Запорізького базового педагогічного коледжу на сторінці Зонального методичного кабінету: http://metodzpk.ucoz.ua/ 3. Участь у ІІ турі олімпіади беруть 3 переможці з кожного навчального закладу. 4. Тривалість виконання завдань – 4,5 ак. год. 5. Учасники олімпіади виконують завдання на електронних носіях самостійно. 6. Для прискорення набору відповідей дозволяється робота асистента (бажано викладача інформатики), який не є спеціалістом з педагогіки і психології. 7. Виконанні олімпіадні роботи направляються електронною поштою 21.04.10 не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua Зразок оформлення титульного листа олімпіадної роботи Міністерство освіти і науки України Робота учасника другого туру регіональної олімпіади зі шкільної педагогіки і психології студентки (та) курсу назва навчального закладу Прізвище, ім’я, по батькові Викладачі: Прізвище, ім’я, по батькові 21 квітня 2010 року шифр м. Запоріжжя Критерії оцінювання завдань олімпіади. І рівень. Максимальний бал – 0,5 10 бал – відповідь правильна на 20 тестових завдань 0 балів – відповідь неправильна. ІІ рівень Максимальний бал – 5 5 бали – відповідь правильна, повна, обґрунтована. 4-3 бали – у відповіді продемонстровано знання теоретичних положень на рівні відтворення, відсутня логічність та послідовність. 2-1 бал – у відповіді відтворено окремі частини матеріалу, відсутня послідовність, обґрунтованість викладу. 0 балів – відповідь відсутня. ІІІ рівень. Максимальний бал – 10 10 балів – питання розкриті повністю, студент оперує поняттями психолого-педагогічної науки, відповідь характеризується логічністю, послідовністю, обґрунтованістю. 5 балів – студент оперує психолого-педагогічними поняттями, відповідь характеризується логічністю, послідовністю викладання думок, але відповідь недостатньо повна. 3 бали – студент оперує психолого-педагогічними поняттями, відповідь поверхова. ЧЛЕНИ ЖУРІ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОЛІМПІАДИ З ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 5.010102 «ПОЧАТКОВЕ НАВЧАННЯ». 1. Іщенко І.В. – голова журі, голова регіонального методичного об’єднання викладачів педагогіки і психології, викладач педагогіки вищої кваліфікаційної категорії Запорізького педагогічного коледжу. 2. Івахніна Л.Б. – заступник голови оргкомітету, член журі, методист зонального методичного кабінету Запорізького базового педагогічного коледжу. 3. Муравська О.А. – член журі, викладач психології вищої кваліфікаційної категорії, практичний психолог Запорізького педагогічного коледжу. 4. Бикова Т.Б. – член журі,викладач педагогіки вищої кваліфікаційної категорії Запорізького педагогічного коледжу. 5. Сизоненко Н.І. – член журі, викладач педагогіки І кваліфікаційної категорії Запорізького педагогічного коледжу. 6. Юрченко Т.М. – член журі, викладач педагогіки вищої кваліфікаційної категорії Запорізького педагогічного коледжу. 7. Смоляк В.М. – викладач інформатики. ЧЛЕНИ АПЕЛЯЦІЙНОЇ КОМІСІЇ 1. Мельник О.М. – голова, директор Запорізького педагогічного коледжу, кандидат педагогічних наук, викладач педагогіки і психології шкільної вищої кваліфікаційної категорії; 2. Коваленко С.Я. – завідуючий зональним методичним кабінетом Запорізького базового педагогічного коледжу; 3. Дерев’янко В.М. – заступник директора Запорізького педагогічного коледжу з науково-методичної роботи. ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОЛІМПІАДИ З ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ І Рівень. Максимальний бал – 11 Тестова перевірка знань з педагогіки і психології із запропонованими варіантами відповідей. Мета: Виявити рівень теоретичної підготовки майбутнього спеціаліста. Завдання: Виконати 14 тестових завдань з педагогіки; 6 тестових завдань з психології. 1. Вибрати правильну відповідь із запропонованих. 2. Визначити, про яке психолого-педагогічне поняття йде мова. 3. Яке з тверджень є правильне? 4. Дати визначення. 5. До якого поняття відноситься? 6. Із запропонованих відповідей вилучіть зайву. 7. Кому належить вислів? 8. Хто автор? ІІ рівень. Максимальний бал – 5 ІІ рівень включає 7 завдань. Закінчити речення. Встановити взаємовідповідність. Заповнити схему. Зробити ранжування. ІІІ рівень. Максимальний бал – 10 ІІІ рівень включає 3 завдання. Зіставити. Змоделювати. Аргументувати свої судження. Розробити пам’ятку. Визначити методичні рекомендації. В зміст трьох рівнів складності включені такі розділи педагогіки: «Загальні основи педагогіки», «Дидактика», «Теорія виховання»; психологія – «Психологічні процеси».
|
Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
|
Переглядів: 1599 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |