Олімпіада
з дошкільних дисциплін
Робота
учасника другого
туру
регіональної
олімпіади
з дошкільних
дисциплін
студентки (та) курсу
назва навчального закладу
Прізвище, ім’я, по батькові
Викладачі:
Прізвище,
ім’я, по батькові
24 березня 2010 року
шифр
м. Запоріжжя
Друже!
Цьогоріч ти став учасником ІІ
туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.
Для успішного й своєчасного
виконання роботи необхідно:
1. зберегти цей файл на робочому
столі комп’ютера під своїм прізвищем;
2. уважно заповнити титульну
сторінку;
3. вписати свої відповіді на запитання
в виділені поля.
Завдання можемо виконувати в
будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання
(4 години академічні).
Нагадуємо, що присутність
викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.
Виконану роботу необхідно
відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330
на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua
При однаковій кількості балів буде враховуватися час
надходження роботи.
Про підсумки Олімпіади читайте на
сайті http://metodzpk.ucoz.ua/
Базова програма «Я у Світі»
1. В чому зміна пріоритетів до
освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою «Я у Світі».
2. Назвіть форми проведення
занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються
від традиційних.
3. Назвіть сфери і лінії розвитку
які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».
4. Чим зумовлена назва Базової
програми «Я у Світі»?
5. Як з’ясувати чи розвинена в
дитини самосвідомість відповідно віку.
6. Запишіть компоненти
самосвідомості.
7. Наведіть 5 прикладів завдань
для міні-занять з різних розділів програми
8. Дайте визначення такого поняття:
Творчість
–
9. Дайте визначення такого поняття:
Креативність –
10. Назвіть етапи творчого
процесу:
11. Розкрийте поняття «життєва
компетентність випускника дошкільного навчального закладу».
Методика розвитку мовлення
62.Доберіть
прийоми навчання:
Середня група. Заняття з розвитку мовлення.
Мета: продовжувати знайомити з
артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух,
темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З],
[Ш].
63.Складіть
зразки текстів:
Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного
досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)
Розповідь
Міркування
Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого
дошкільного віку.
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Образотворча діяльність
66.Старша
група.
Вид
роботи: сюжетне малювання.
Тема:
«Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна
запропонувати дітям для зображення даної теми.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на
занятті з аплікації в старшій групі.
Тема:
Мрійливий соняшник.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати
три фізхвилинки для різних видів занять.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи
сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Методика ознайомлення з природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині
на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Методика музичного виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
73.Складіть план включення музики в різні види діяльності
дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
|