Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого
дошкільного віку.
В рукавичці жили :мишка, жабка, зайчик, лисичка,
вовчик і ведмедик. Тісно було в рукавичці. І бабуся зв язала ведмедику нову
рукавичку, вовчику нову рукавичку. Скільки рукавичок зв язала бабуся? Скільки
мешканців залишилось у старій рукавичці?
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Індивідуальні ігри-вправи :
1. Піди, куди
скажу!
2.Скажи, що, де
знаходиться?
3.Що праворуч,
що ліворуч?
Дидактична гра
"Робот! Йди куди скажу!", "Знайди секрет"
Малювання на
асфальті "Намалюй квітку де скажу"(орієнтування від себе).
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
1.
Тичкування ватною паличкою.
2.Набизкування.
3.Штампування (пальчиками,
жатим папером, паралоном)
4.Тичкування напівсухим
пензлем.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Привітання в колі друзів за допомогою вальдорфських
віршів з використанням евритмії : Вранці сонечко зійшло, новий день нам
принесло….
Обігрування та розглядання
соняха: вихователь приносить букет соняхів - дарунок від сонечка.Після
розглядання діти дарують один одному квітку і говорять, за що вони її дарують.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Ми
на Місяць прилетіли,
На зручній площадці сіли,
І скафандри одягли,
І у подорож пішли.
Як незвично нам летіи,
Так і хочеться злетіти.
Проти сонця на горбочку
Випинаються дубочки.
Свіжий вітер повіва:
Так щоранку всі дубочки
Роблять вправи на
горбочку.
Рано-вранці крокодили
На зарядку всі ходили.
А за ними вирушали
Тигри, леви і шакали.
Поспішали кенгуру,
Несли в торбах дітвору.
Антилопи і горили
Теж зарядку там робили.
Раз і два,
І три, й чотири,
Присідали крокодили.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
"Курчата"( для дітей 3-4 років)
1.Станемо
рівненько і підемо всі дрібненько (ходьба по колу) 10 секунд,
2.Походили,
зупинились і уважно подивились( повороти голови вправо - вліво) 3 рази,
3.Поки
котик спить, треба навшпиньки нам ходить, 5 секунд,
4.Вийшли
на доріжку і почали пробіжку, 15 секунд,
5.Вже
стомились наші ніжки. Відпочинемо ми трішки.(вправи на відновлення дихання) 6
разів,
6.Зараз
вправу починаймо, швидко крильцями махаємо( наче курчата) 5 секунд.
7.
Повернулисть вправо-вліво.4 рази.
8.
Нахилятися почнем - може зернятко знайдем. 6разів.
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
В зимовий період вихователь під час прогулянки
проводить дітей по екологічній стежині, звертаючи увагу на слідуючі об єкти
:городні грядки на заальному городі (перекопанні крупним груддям і на них
нанесено сніг, зчищений з доріжок); дерево (каштан конський) з годівничкою, в
яку вранці насипали крихти білого хліба та прив язані шматочки несолоного сала;
кущ калини з ягодами (вихователь звертає
увагу на ягоди, їх колір та розміщення. Дітям пропонується зрізати пару
кетягів, пояснюючи те,що їх надамо в кабінет мед.сестри для заварювання
лікувального чаю; вічнозелені ялини європейські, які розташовані біля
центрального входу , дітям пропонується розказати, чому дерева стоять в
зеленому вбранні, і чим вони корисні.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
В осінній період вихователь звертає увагну на зміну
кольору листви на деревах і кущах. Встановлює причинно-наслідкові зв язки, які
існують між температурою повітря восени і зміною кольору листя. Дерева
,готуючись до зими переносять шкідливі речовини в листя, під впливом низьких
температур хлорофіл (забезпечує зелений колір) руйнується і на поверхню листя
проступають інші кольори ( червоний, жовтий, коричневий) в залежності від виду
рослини.
У період листопаду кольорове листя починає
опадати, так дерева звільнюються від шкідливих речовин. Процес відокремлення
листя від гілки відбувається за рахунок утворення на черешку листя так званої
"п яточки", завдяки якій лист легко відділяється від гілки. Дітям
пропонується взяти опалий листок і знайти "п яточку".
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
познайомити з новою піснею, провести вступну бесіду,
донести зміст пісні у звязку з її характером. Розпочати розучувати (вивчити 1-й
куплет, або приспів - якщо пісня з приспівом). Розвивати музичний слух,
голосовий апарат, увагу, пам'ять, мислення, мову. Виховувати інтерес до співів,
як виду музичної діяльності, викликати та підтримувати бажання співати пісень святкового,
ніжного характеру. (вступна бесіда, завдання, наочність, звучання музики,
питання за змістом пісні, зоровий контакт, пофразне вивчення, повторення,
оцінка діяльності).
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
Ранкова гімнастика - музичний суспровід (з
використанням ТЗН) - "В траве сидел кузнечик", муз. В.Шаінського.
Заняття
з зображувальної діяльності - "Лисичка" - муз. М.Лисенка
"Пісенька Лисички", як фон (за
допомогою ТЗН), під час малювання.
Прогулянка -
хоровод-гра "Подоляночка" (спів без музичного супроводу)
Сон - на початку -
вихователь співає без музичного супроводу українську народну пісню "Котику
сіренький".
Прогулянка -
спостереження за осіннім вбаранням клену
- виконання дітьми та вихователем за допомогою ТЗН -
"мінусовка" музичного супроводу до
пісні "Поміж диво-кленами" муз. Ю.Михайленко.
|