Четвер, 25.04.2024, 23:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Дніпропетровськ Таран
19.04.2010, 11:11

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4курсу

 

ДПК ДНУ ім. О.Гончара

назва навчального закладу

 

 

Таран Дарина Вадимівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Олійник Лідія Юхимівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр 41 Д 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Особистісно-зорієнтована модель навчання. Я - особистість. її індивідуальність, можливості, здібності…     

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Інтегрованні заняття, індивідуальні переважають над груповими, тематичні, врахування інтересів та бажань дітей. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: Люди, Природа, Культура, Я Сам. Лінії розвитку:фізичний розвиток, соціально-моральний, мовленєвий, пізнавальний, креативний, художньо-естетичний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Вона зумовлена тим,що саме в дошкільному віці виникає перший світогляд, образ Світу і самого Себе. Відбувається соціалізація в суспільстві.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

  Запитати дитину, що вона вміє?, що вона знає?, як себе оцінює порівняно з іншими?,як оцінює свої вчинки та поведінку?

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Розуміння : Хто Я?( в статевому значенні).Планування своїх дій та вчинків та їх аналіз(самоаналіз),  Я у суспільстві( що Я вмію, що знаю, що менгі потрібно знати?)  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Сфера : Природа.

Лінія розвитку : пізнавальний розвитик.

Тема: "Рости цибулинка дітям на здоров я"

Програмові завдання: вправляти дітей у висаджуванні цибулини у склянку з водою, закріпити будову цибулини:донце, верхівка. Продовжувати формувати уявлення дітей про те, що для росту рослини необхідні тепло, світло, вода.

 

Сфера: Люди.

Лінія розвитку: мовленєвий розвиток.

Тема : "Розглядання рукавички".

Програмові завдання : вчити називати словами частини рукавички  і дії, пов я зані з нею.

 

Розділ : Емоційний розвиток.

Тема : Спостереження за квітами.

Мета :бережно поводитись в природному довкіллі; нюхати, лагідно гладити ркою, дивавутися.

 

 

Сфера : Люди

Лінія розвитку : Пізнавальний розвиток.

Тема :Кількість.

Назва : Слухай і малюй.

Програмові завдання :  закріпити у дітей поняття про порядкову лічбу, місце предмету серед інших, розвивати увагу та просторові уявлення.

 

Сфера : Культура

Лінії розвитку :Пізнавальний розвиток  і художньо- естетична діяльність.

Вид: Конструювання зі смужок паперу.

Тема :Кульбаби на лузі.

Програмові завдання : Продовжувати вчити конструювати зі смужок паперу, використовуючи нетрадиційну техніку. Удосконалювати навички згинання смужки паперу співставляючи краї, утворюючи "петельку". Вправляти в умінні розміщувати та наклеювати готові форми навколо основи (центр кульбабки).  

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 діяльність людини, направлена на створення нових матеріальних і духовних цінностей. Створення нового, самостійного оригінального продукту.

 

    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 здатність людини до розумових перетворень і творчості. Фактори креативності : гнучкість, оригінальність, сприймання недоліків .  В процесі розумової діяльності :прагнення відійти від шаблонів, створення оригінального, нового.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 1.Виникнення творчого задуму- постановка гіпотези;

 2. Планування послідовності роботи: етапи творчого процесу ;

 3.Самостійна робота;

 4. Пошук методів і прийомів для розв язання проблеми;

 5. Аналіз і самооцінка творчого завдання.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Життева компетентність дитини дошкільного віку - це особистісне надбання дитини. інтегральна якість особистості, яка виявляється в здатності та готовності до різноманітної діяльності. Основою для формування компетентності є знання і досвід, які набула дитина в процесі навчання, соціалізації. Компетентність випускника ДНЗ є основою прояву самостійності та успішності тих видів діяльності, які мають місце в школі.

 Загальними показниками компетентності випускника дошкільного навчального закладу, згідно програми " Я у Світі" є :

Фізичний розвиток (добре здоров я , володіння основними рухами, знаня про власну безпеку).

Емоційний розвиток : розуміння власних емоцій, емпатія інших людей.

Соціальний розвиток : Адаптація до нових умов, взаємодія з іншими, адекватна поведінка.

Моральний розвиток : розуміння понять "добро" і "зло", розуміння моральності поведінки :правдивість, совістність…

Довільність поведінки :прояв довільних  псих. процесів ( довільна пам ять, увага ), вольова регуляція :самостійність, витримка, цілеспрямованість…

Пізнавальний розвиток : допитливість, спостережливість, вміння аналізувати, міквати, знаходити відповіді на незрозуміле.

Мовленєвий розвиток , екологічний розвиток, креативий, математичні,ігрові і навчальні навички тощо.

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Показ органів артикуляційного апарату і називання іх : "Казка про веселий язичок", дидактична гра "Чим відрізняється?"( Рак-мак)

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

На голові ріжки,

Копитця на ніжках.

Кричить:" ме-ме-ме"

Молочка дітям дає.

На столі стоїть іграшка - кізонька. Вона біла, наче сніг. Тулуб у кізоньки великий, овальної форми, ззаду хвостик, голівка маленька з витягнутою мордочкою. Оченята - чорні, як вуглинки. На голові вушка і ріжки. А ніжки - копитця білі, з чорними цяточками.

 

Коли я була маленькою, мені мама подарувала іграшку - кізку. Вона була біленькою, з чорними, як вуглинки оченятами. Ніжки - копитця довгі, з чорними цяточками. Я дуже любили гратися з кізкою. Будувала їй загін з кубиків, годувала капустою і поїла водичкою.

 

 

 

 

Розповідь

Коли я була маленькою. Одного разу прийшла я до дитячого садка і побачила, що всі діти граються з іграшками, а маленька кізонька стоїть в кутку. Кізонька була брудна і негарна.

 

Міркування

Я зрозуміла, що з кізкою гралися діти, які не бережуть іграшки. Мені стало шкода кізку, тому я її помила, причесала і висушила. Кізка стала дуже гарною  і веселою. З цього часу всі діти з нею гралися : будували їй сарай, годували травичкою і поїли водичкою.     

 


 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 791 | Завантажень: 1 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz