П`ятниця, 27.12.2024, 20:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Дічакова Берислав
19.04.2010, 10:14

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Задача: У П`ятачка було 9 кульок. Одного разу прийшов до нього у гості Вінні-Пух і П`ятачок подарував йому 4 кульки.Потім прийшов віслюк Іа і П`ятачок подарував йому 5 кульок. Скільки кульок залишилося у П`ятачка?(ні одної)На скільки кульок у Іа більше ніж у Вінні-Пуха(на 1).

 65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Індивідуальна робота:рухлива гра "Автомобілі"

Мета:формувати у дітей просторові уявлення,продовжувати вчити кольори спектру,розвивати спритність,уважність,самостійність,виховувати інтерес до гри.

Хід гри:

дітям роздаються картки:жовтого,зеленого,червоного кольорів.Діти рухаються по майданчику,імітуючи рух автомобілів.По команді:"Автомобілі,по гаражам!" ,діти стають в назначене місце:

жовтий-на лаві,

зелений-за деревом,

червоний-біля куща.

 Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Вид роботи:заняття

Нетрадиційні техніки малювання: пейзажна монотопія

Об`єкти дерева-видування трубочкою стовбур,листя штампування,або мильними бульками,крону- квачиком

Метелики-кляксографія,домальовують деталі будови

Весняні квіти-видування стебельця трубочкою,м`ята серветка-квіти бузка

Сонечко-воскові крейди,кляксографія

Трава-бризкання зубною щіткою

 67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Психогімнастика "Я гарний соняшник"

-Я -маленький соняшник.Я прокидаюся,вмиваюся,я піднімаю свої пелюсточки до сонечка,повільно й урочисто.Я чудова рослина.В мені багато тепла і світла.Я дарую всім радість,годую смачним насінням,милую око.Я посміхаюся від щастя і дарую світло.

Вірш:"Соняшник"

Гляну у віконечко-

теплий день який!

На городі соняшник-

жовті пелюстки.

З неба сипле сонечко,

пелюстки-дива,

Головою соняшник

радісно кива.

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

Заняття по ознайомленню з природою:

1,2-ось трава.(діти присідають)

3,4-вийшли звірі(ходьба на місці)

5,6-пада лист(руки витягнуть вверх і поступово опускають до низу,присідаючи)

7,8-птахи в лісі(кружлять,імітуючи політ птахів)

9,10-ось сунички(присідають,показують сунички)

Підняли червоні личка.

Заняття з образотворчої діяльності:

Хомка,Хомка,хом`ячок,

смугастий бочок.

Хомка раненько встає,

Щічки миє,шийку тре.

Підмітає Хомка хатку

та виходить на зарядку:

1,2,3,4,5 Хомка хоче сильним стать

(Виконуються рухи згідно з текстом)

Заняття з розвитку мови:

о-о-о-знесла курочка яєчко(діти присідають)

а-а-а-весело співа(руки в боки,голівки витягнути вверх)

е-е-е-велике таке.(руки розводять вверх від середини грудей)

і-і-і-радійте всі(розводять руки вбоки від середини грудей)

Хай курочка кудкудаче.

А ми сідаємо до праці

(сідають за столи)

 69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

Комплекс ранкової гімнастики "Маленькі зайчики"

I. Шикування в колону.Звичайна ходьба по залу.Ходьба на носочках "Лисичка спостерігає за зайчиком".Ходьба з високим підніманням колін "Ідемо як півники".Звичайна ходьба.Біг в природньому темпі "Подув вітерець".Звичайна ходьба. Перешикування з колони в коло "Надуємо кульку"

II. Комплекс ЗРВ.

1."Зайчик прокидається" Піднімання рук через сторони вгору.

В.п. ноги разом,руки вздовж тулуба.

1-піднімання рук вгору(вдих)"Зайчик потягується"

2-опускання рук (видих)"Зайчик прокинувся" 3р.

2."Зайчик шукає хвостик" Повороти в сторони

В.п. ноги ш.п.,руки на поясі.

1-поворот вліво(вдих)"Де наш хвостик?"

2-в.п.(видих)

3-поворот вправо(вдих)"Де наш хвостик?"

4-В.п.(видих)по 2 р. в кожну сторону

3."Зайчик стрибає"Стрибки в природньому темпі

Перешикування з кола в колону.

III. Звичайна ходьба з вправою на відновлення дихання "Дмухаємо на пір`їнку"

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

1.Дерева і кущі наші друзі і захисники-спостереження за деревами(тополя,верба,каштан,дуб) і кущами(калина,бузок,горобина).

2."Синиччина родина"-спостереження за зимуючими птахами.Розповідь "Не боїться морозу вона,не покине країни рідної".

3."Допоможемо пташкам"-влаштування годівнички на деревах ділянки дошкільного закладу.Корм для птахів.

4."Диво-рослини"-спостереження за багаторічними рослинами квітника(розгорнути сніг і показати дітям живі,зелені розетки квітів)Дослід"Під снігом тепліше,ніж на його поверхні"(склянки з водою:дна під сніг,друга на поверхні)

 71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Для цього доцільно проводити постійні спостереження за деревами на прогулянці. Використовувати дидактичні ігри "З якого дерева листочок", "Впізнай дерево за описом".Важливе значення має розповідь і пояснення вихователя про ці явища,а також нескладний дослід (поставити у воду гілочку каштану,бузку,щоб показати,що причиною другого цвітіння є надлишок вологи).

Состереження за опадами.Восени часто спостерігаються повторні цвітіння дерев(декоративних,плодових).Це відбувається у посушливі роки і з сильними тривалими дощами восени.

Дослід "Гілочки вишні,бузку"(поставлені у воду взимку).

Щоб пояснити дітям чому опадає листя,треба проводити систематичні спостереження за зміною в житті дерев,появою жовтого листя,пояснити,що скидаючи листя,дерево захищає себе,щоб не загинути від нестачі вологи,насичення водою припиняється,бо вона холодна,а випаровування продовжувалося б і дерево загинуло б.При спостереженні показуємо дітям,що проміння меньше нагриває повітря,грунт і воду,показати дітям основу черешка листочка,який прикріплений до гілки,там утворюється ломка коркова пластинка,і від найменьшого подиху вітра вона ламається і листочок падає через погане постачання вологи з кореня.

Дидактична гра "Які сектерти птахів розкриває листопад","Які дерева зкидають листя першими".

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Мета:дати дітям поняття про те,що 8 березня-це свято всіх жінок;вчити виражати відношення до своєї матусі в розповіді "Моя матуся";вчити дітей в пісні передавати любов,турботливе ставлення до своєї мами;чисто унтонувати мелодію,починати слова одразу після вступу;відчувати характер пісні,темп,ритм;виховувати любов да мами.

 73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

1.Ранкова гімнастика

2.Заняття

3.Прогулянка

4.Самостійна музична діяльність

5.Гра на ДМІ

6.Рухливі ігри,хороводи.

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1275 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz