Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Задача:
У П`ятачка було 9 кульок. Одного разу
прийшов до нього у гості Вінні-Пух і П`ятачок подарував йому 4 кульки.Потім
прийшов віслюк Іа і П`ятачок подарував йому 5 кульок. Скільки кульок залишилося
у П`ятачка?(ні одної)На скільки кульок у Іа більше ніж у Вінні-Пуха(на 1).
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Індивідуальна робота:рухлива гра
"Автомобілі"
Мета:формувати у
дітей просторові уявлення,продовжувати вчити кольори спектру,розвивати
спритність,уважність,самостійність,виховувати інтерес до гри.
Хід гри:
дітям роздаються
картки:жовтого,зеленого,червоного кольорів.Діти рухаються по
майданчику,імітуючи рух автомобілів.По команді:"Автомобілі,по
гаражам!" ,діти стають в назначене місце:
жовтий-на лаві,
зелений-за деревом,
червоний-біля
куща.
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Вид
роботи:заняття
Нетрадиційні техніки малювання: пейзажна монотопія
Об`єкти
дерева-видування трубочкою стовбур,листя штампування,або мильними
бульками,крону- квачиком
Метелики-кляксографія,домальовують
деталі будови
Весняні
квіти-видування стебельця трубочкою,м`ята серветка-квіти бузка
Сонечко-воскові
крейди,кляксографія
Трава-бризкання
зубною щіткою
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Психогімнастика "Я гарний соняшник"
-Я -маленький
соняшник.Я прокидаюся,вмиваюся,я піднімаю свої пелюсточки до сонечка,повільно й
урочисто.Я чудова рослина.В мені багато тепла і світла.Я дарую всім
радість,годую смачним насінням,милую око.Я посміхаюся від щастя і дарую світло.
Вірш:"Соняшник"
Гляну у віконечко-
теплий день
який!
На городі
соняшник-
жовті пелюстки.
З неба сипле
сонечко,
пелюстки-дива,
Головою соняшник
радісно кива.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Заняття по ознайомленню з природою:
1,2-ось
трава.(діти присідають)
3,4-вийшли
звірі(ходьба на місці)
5,6-пада
лист(руки витягнуть вверх і поступово опускають до низу,присідаючи)
7,8-птахи
в лісі(кружлять,імітуючи політ птахів)
9,10-ось
сунички(присідають,показують сунички)
Підняли червоні личка.
Заняття з образотворчої
діяльності:
Хомка,Хомка,хом`ячок,
смугастий бочок.
Хомка раненько встає,
Щічки миє,шийку тре.
Підмітає Хомка хатку
та виходить на зарядку:
1,2,3,4,5 Хомка хоче
сильним стать
(Виконуються рухи згідно
з текстом)
Заняття з розвитку мови:
о-о-о-знесла курочка
яєчко(діти присідають)
а-а-а-весело співа(руки в
боки,голівки витягнути вверх)
е-е-е-велике таке.(руки
розводять вверх від середини грудей)
і-і-і-радійте
всі(розводять руки вбоки від середини грудей)
Хай курочка кудкудаче.
А ми сідаємо до праці
(сідають за столи)
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Комплекс ранкової гімнастики "Маленькі
зайчики"
I. Шикування в колону.Звичайна ходьба по
залу.Ходьба на носочках "Лисичка спостерігає за зайчиком".Ходьба з
високим підніманням колін "Ідемо як півники".Звичайна ходьба.Біг в
природньому темпі "Подув вітерець".Звичайна ходьба. Перешикування з
колони в коло "Надуємо кульку"
II.
Комплекс ЗРВ.
1."Зайчик
прокидається" Піднімання рук через сторони вгору.
В.п.
ноги разом,руки вздовж тулуба.
1-піднімання
рук вгору(вдих)"Зайчик потягується"
2-опускання
рук (видих)"Зайчик прокинувся" 3р.
2."Зайчик
шукає хвостик" Повороти в сторони
В.п. ноги ш.п.,руки на
поясі.
1-поворот
вліво(вдих)"Де наш хвостик?"
2-в.п.(видих)
3-поворот
вправо(вдих)"Де наш хвостик?"
4-В.п.(видих)по 2 р. в
кожну сторону
3."Зайчик
стрибає"Стрибки в природньому темпі
Перешикування з кола в
колону.
III. Звичайна ходьба з
вправою на відновлення дихання "Дмухаємо на пір`їнку"
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
1.Дерева
і кущі наші друзі і захисники-спостереження за
деревами(тополя,верба,каштан,дуб) і кущами(калина,бузок,горобина).
2."Синиччина
родина"-спостереження за зимуючими птахами.Розповідь "Не боїться
морозу вона,не покине країни рідної".
3."Допоможемо
пташкам"-влаштування годівнички на деревах ділянки дошкільного
закладу.Корм для птахів.
4."Диво-рослини"-спостереження
за багаторічними рослинами квітника(розгорнути сніг і показати дітям
живі,зелені розетки квітів)Дослід"Під снігом тепліше,ніж на його
поверхні"(склянки з водою:дна під сніг,друга на поверхні)
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Для цього доцільно проводити постійні спостереження за
деревами на прогулянці. Використовувати дидактичні ігри "З якого дерева листочок",
"Впізнай дерево за описом".Важливе значення має розповідь і пояснення
вихователя про ці явища,а також нескладний дослід (поставити у воду гілочку
каштану,бузку,щоб показати,що причиною другого цвітіння є надлишок вологи).
Состереження
за опадами.Восени часто спостерігаються повторні цвітіння
дерев(декоративних,плодових).Це відбувається у посушливі роки і з сильними
тривалими дощами восени.
Дослід
"Гілочки вишні,бузку"(поставлені у воду взимку).
Щоб
пояснити дітям чому опадає листя,треба проводити систематичні спостереження за
зміною в житті дерев,появою жовтого листя,пояснити,що скидаючи листя,дерево
захищає себе,щоб не загинути від нестачі вологи,насичення водою припиняється,бо
вона холодна,а випаровування продовжувалося б і дерево загинуло б.При спостереженні
показуємо дітям,що проміння меньше нагриває повітря,грунт і воду,показати дітям
основу черешка листочка,який прикріплений до гілки,там утворюється ломка
коркова пластинка,і від найменьшого подиху вітра вона ламається і листочок
падає через погане постачання вологи з кореня.
Дидактична
гра "Які сектерти птахів розкриває листопад","Які дерева
зкидають листя першими".
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Мета:дати дітям поняття про те,що 8 березня-це свято
всіх жінок;вчити виражати відношення до своєї матусі в розповіді "Моя
матуся";вчити дітей в пісні передавати любов,турботливе ставлення до своєї
мами;чисто унтонувати мелодію,починати слова одразу після вступу;відчувати
характер пісні,темп,ритм;виховувати любов да мами.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
1.Ранкова
гімнастика
2.Заняття
3.Прогулянка
4.Самостійна
музична діяльність
5.Гра на ДМІ
6.Рухливі
ігри,хороводи.
|