Олімпіада
з дошкільних дисциплін
Робота
учасника
другого туру
регіональної
олімпіади
з
дошкільних дисциплін
студентки
(та) 3-А курсу
ВНКЗ"Білгород-Дністровське
педагогічне училище"
назва навчального закладу
Абрамова Альона Павлівна abramova.alona@yandex.ua
Прізвище, ім’я, по батькові
Викладачі:
Янєва Л.М
Прізвище, ім’я, по батькові
24 березня 2010 року
шифр
м. Запоріжжя
Друже!
Цьогоріч ти став учасником ІІ
туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.
Для успішного й своєчасного
виконання роботи необхідно:
1. зберегти цей файл на
робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;
2. уважно заповнити титульну
сторінку;
3. вписати свої відповіді на
запитання в виділені поля.
Завдання можемо виконувати в
будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання
(4 години академічні).
Нагадуємо, що присутність
викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.
Виконану роботу необхідно
відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330
на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua
При однаковій кількості балів буде враховуватися час
надходження роботи.
Про підсумки Олімпіади читайте на
сайті http://metodzpk.ucoz.ua/
Базова програма «Я у Світі»
1. В чому зміна пріоритетів до
освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою «Я у Світі».
Приорітети:дитина
є активним суб'єктом життєдіяльності, екологія особистості,особистісно-орієнтований
підхід, гуманізація,інтеграція,
апліфікація, збереження дитячої субкультури
2. Назвіть форми проведення
занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються
від традиційних.
Індивідуальні,підгрупові, перевага міні-занять
3. Назвіть сфери і лінії розвитку
які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».
Сфери:Люди,природа, культура, я сам. Лінії: Пізнавальний,
фізичний, емоційно-ціннісний, соціально-моральний, креативний,
художньо-естетичний,мовленевий.
4. Чим зумовлена назва Базової
програми «Я у Світі»?
В дошкільному віці виникає перший схематичний обрис
цілісного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому.
5. Як з’ясувати чи розвинена в
дитини самосвідомість відповідно віку.
Визначити як дитина ставиться до себе, чи усвідомлює
дитина себе в часі.
6. Запишіть компоненти
самосвідомості.
Ставлення до власного імені, потреба у визнанні,
статева ідентифікація, усвідомлення себе в часі,ставлення до прав та обов'язків.
7. Наведіть 5 прикладів завдань
для міні-занять з різних розділів програми
Ознайомлення
з природою: "Свійські та дикі тварини". Розвиток мовлення- опис
тварин свійських, диких.Фізична культура- "Тварини в лісі"(за
Єфіменко). Зображувальна діяльність - "Брати наші меньші", "Зоопарк".Формування
елементарних математичних уявлень-"Пригостимо зайчиків морквинкою"
8. Дайте визначення такого поняття:
Творчість
–
активність дитини спрямована на створення
продукту в нерегламентованій ситуації.
9. Дайте визначення такого поняття:
Креативність
–
загальні здібності дитини її здатність до
творчості одне з базових якостей особистості, комплекс ынтелектуальних та
особистысних якостей, що сприяє становленню і прояву творчості.
10. Назвіть етапи творчого
процесу:
Наслідування(копіювання). Творче наслідуванн(внесення
елементів новизни). Репродуктивна творчість(вміння внести зміни). Справжня
творчість створення нового9для дошкільників недоступна).
11. Розкрийте поняття «життєва
компетентність випускника дошкільного навчального закладу».
Компетентність випускника дошкільного навчального
закладу-це інтегральна характеристика розвитку особистості що показує
оптимальний рівень сформованості провідної діяльності
Методика розвитку мовлення
62.Доберіть прийоми навчання:
Середня група. Заняття з розвитку мовлення.
Мета: продовжувати знайомити з
артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух,
темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З],
[Ш].
Використовуємо пісеньку водички для звука-С, пісенька
комарика на звук-З, пісенька листочків на звук-Ш.
63.Складіть зразки текстів:
Опис (іграшка за описом студента, розповідь з
власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)
Це лялька. У ляльки є голова, тулуб, ручки,ніжки. На
обличчі у неї очі,носик. Очики зеленого кольору у ляльки. Ще у ляльки є ручки на яких по 5 пальчиків,ще
є ніжки на яких теж по5 пальчиків. Лялька одягнена у біленьке платтячко. На шиї
у ляльки великий бантик червоного кольору.
Розповідь
Міркування
Без рук, без ніг двері відкриває.(Вітер). Як ви
вважаєте дітки чому він без рук, без ніг, як він може відкривати двері?
|