П`ятниця, 27.12.2024, 20:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Берислав Радченко
19.04.2010, 10:22

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Червона шапочка ішла в гості до бабусі. По дорозі вона знайшла десять грибочків. А коли дійшла до бабусиного будиночку побачила, шо грибочків в корзині залишилося шість. Скільки грибочків загубилося?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

До нас сьогодні завітав гном Бім-Бом. Він сказав, що на нашій ділянці він загубив скарб. І просить нас допомогти відшукати його. Він залишив мені певні вказівки: сказав, що спочатку треба підійти до берези і від берези зробити п*ять кроків наліво, потім три кроки прямо, і зробивши ці кроки ви знайдете підказку, за допомогою якої ви визначите де знаходиться скарб гнома Бім-Бома.

 
Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Вид роботи - заняття  колективні, індивідуальні

Нетрадиційна техніка малювання пейзажна монотипія

Об*єкти Дерева - видування трубочкою стовбур. Листя штампування, або мильними бульками, крону - квачиком.

Метелики - кляксографія - домальовують деталі будови тіла метелика.

Весняні квіти-видування стебельця трубочкою, м*ята серветка-квіти бузка.

Сонечко - воскові крейди, кляксографія.

 Трава- зубна щітка.  

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Емоційний настрій. Тема "Мрійливий соняшник"

Починаємо роботу з психогімнастики створення емоційного настрою, художнє слово, музика.

Я-"гарний соняшник".

Моє життя починається з зернятка в пухнастій теплій землі. Я піднімаюсь тоненьким стебельцем до сонця. Моє зелене духмяне листя розкриває свої долоні яскравому сонячному промінню і вбирає в себе чудову силу життя - тепло і світ.

"Я соняшник." Я народився щоб дарувати радість. Свій подарунок я вирощую в кольоровій квітковій душі. Це мій бутон він зростає з маленького насіннячка вбирає в себе сонячне тепло, насичується дощем та соками землі, грає з вітром, і  настає день, коли від великої вдячності природи я розкриваю його чудовими пелюстками і дарую світу свою посмішку. Я віддаю усю накопичену радість природі своїми фарбами, ніжними пелюстками, легким солодким ароматом.

Загадка:

Хлопець Мартин нахилився через тин

А дівчина Гапка;"Яка в тебе гарна шапка!"

Щей жовта китиця як крона сонця світиться

Як прилетять горобці, буде тобі як вівці

Від сірого вовка. Що це за промовка? (Соняшник) 


Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

Розвиток мовлення:

Підвелися всі швиденько-

І на місці біг легенький.

Пострибали, як зайчата,

Треба м*язи розробляти.

Підняли почергово ніжки,

Не втомились ані трішки.

Всі присіли - підвелися,

Знов присіли - підвелися.

Розімніть гарненько пальці,

Потанцюйте стильні танці.

(Діти виконують усі рухи за текстом)

 
Природа:

У дитсадок Ясик ішов(крокують на місці)

І жучка знайшов.(плескають у долоні)

На травичці він сидів.(сідають навпочіпки)

І від холоду тремтів.(Показують, як тремтів, б*ють себе по плечах, руках)

Відігріє він його,(Дихають на руки)

Друга меншого його.

 
Математика:

Раз - підняли руки вгору,

Два - схилилися додолу.

Не згибайте, діти, ноги,

Як торкнетеся підлоги.

Три - чотири - рівно встати,

Як зайченята пострибати.

П*ять - присісти,

Шість - нам встати,

Знову будемо скакати.

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

"Зайчики".

1."У зайчика довгі вуха". В.п.: ноги на ширині плечей, руки опущені до низу;

1-2.Підняти руки через сторони вгору, показати, які у зайчика довгі вуха;

3-4.Опустити донизу. (5-6 разів).

2."Зайчик лапки піднімає". В.п.: теж саме

1.Підняти руки вперед на рівень грудей і зігнути їх у ліктях;

2.Опустити руки вниз із плеском по боках.

3."Зайчик озирається". В.п.: руки на поясі, ноги на ширині плечей.

1.Повороти тулуба вліво;

2.В.п.;

3.Поворот вправо;

4.В.п.

4."Зайчик крадеться у лісі".В.п.: руки на пояс, ноги нарізно.

1.Підняти ліву ногу, зігнуту в коліні;

2.В.п.

3.Підняти праву ногу зігнуту в коліні

4.В.п.

5."Зайчик зриває моркву". В.п. руки опущені вниз, ноги нарізно.

1-2.Присісти "зірвати моркву";

3-4.В.п.

6."Зайчик стрибає"

Стрибки, чергування з ходьбою (12 раз).

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

На екологічній стежині в дошкільному навчальному закладі виділено такі тематичні ділянки:

1.Зелені сторожили - це дерева та кущі (дуб, береза, каштан,калина і горобина)

2.Диво-рослини - квітник в дошкільному навчальному закладі (чому багаторічні рослини квітника лишаються живими взимку).Дослід (під снігом тепліше, ніж на його поверхні).

3.Веселі синички (спостереження за зимуючими птахами)

4. Зернятка для синички. Влаштування годівнички для птахів.

5.Галявина моїх мрій (місце для відпочинку і висловлення міркувань про бережне ставлення до природи).

 
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Восени часом спостерігаємо повторне цвітіння дерев-каштана та плодових. Це спостерігається у посушливі роки, особливо пічля жаркої та сухої весни. Інколи причиною другого цвітіння може бути сильні і тривалі дощі. Одним з найцікавіших осінніх явищ є листопад. Листя опадає через те, що косе сонячне проміння менше нагріває повітря і поверхню грунту, а отже, воду, яка є в грунті. Ця вода не може надійти через корінні всієї рослини. Тоді дерево або кущ, захищаючись від надмірного випаровування через листя, починає поступово скидати його з себе.Лише в окремих видів дерев і кущів (порівняно недавно завезених з теплих країн) листя опадає ще зеленим.

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Розширити і уточнити знання дітей про мамине свято, працю мам, вчити дітей в пісні передавати любов, турботдиве ставлення до них. Чисто інтонувати природу. Починати спів всім разом.Виховувати любов та поважне ставлення до мами.

 
73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

1.Ранкова гімнастика;

2.Музичне заняття;

3.Використання музики вихователем на різних заняттях;

4.Індивідуальна робота на прогулянці (хороводні ігри);

5.Розваги ;

6.Індивідуальна робота;

7. Самостійна художня діяльність.

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1307 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz