Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Знають діти казочку
про Червону Шапочку.
До бабусі вона йшла,
вісім періжків несла.
Раптом вовк її зусрів,
пиріжків аж три він з'їв.
Хто з вас, діти, порахує
,
Скільки бабуся пиріжків
скуштує? (П'ять)
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Знайди клад
Мета: закріпити знання дітей про простір,
часові періоди, розвивати вміння дітей
орієнтуватися у просторі, виховувати інтерес.
Хід: Діти сьогодні вночі на нашій ділянці
побували пірати. Вони приходили сюди, щоб заховати свої скарби. Але вони
загубили карту, а я її знайшла. Отже, давайте знайдемо скарб. Станьте перед
гіркою.
- зробіть 5
кроків вперед.
- поверніться на
право і візьміть на гойдалці ключик.
- поверніться на
ліво.
- зробіть три
кроки вперед і два вправо.
- під лавою
заберіть свій скарб.
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
I Вид роботи - заняття: колективні, індивідуальні
Нетрадиційні техніки
малювання: видування трубочкою стовбур, листя штампування або мильними бульками
- крону, квачиком, видування стебельця, квітки трубочкою, м'ята серветка -
квіти бузка, метелики - кляксографія домальовують деталі будови, сонечко -
воскові крейди, кляксографія, трава - зубна щітка.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Емоційний
настрій. Починаємо роботу з психогімнастики, створення емоційного настрою,
художнє слово, музика.
На городі соняшник
Соняшно зацвів -
Розпрямив голівоньку,
Рученьки розвів
Милувався сонечком,
Дощик зусрічав
І смачним насіннячком
Діток пригощяв.
Посміхайся ж друже наш
Нам через віконечко,
Мила наша квіточка
Друге наше сонечко.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Заняття по
ознайомленню з природи:
Нумо, славні малюки,
Станьмо струнко, мов
грибки.
Руки вгору піднімайте,
Ними добре помахайте.
Головою покрутіть,
Ніжками потупотіть.
Навкруг себе
повертайтесь,
Не лінуйтеся, старайтесь.
Стало легко й добре враз,
До роботи знову час.
Заняття
розвитку мови:
- Ко-ко-ко! Ко-ко-ко!
Курочка сокоче.
Про яєчко на весь двір
Розповісти хоче.
- Ко-ко-ко! Ко-ко-ко!
Біленьке, довгасте
Я знесла для діток, -
Каже зозуляста.
Заняття з математики:
Наші ручки: 1,2,3…
Наші ніжки 1,2,3…
На носок, на каблучок.
Руку вліво, руку вправо
Ми танцюєм козачок.
Раз присіли, два присіли,
Добрий настрій в нас
усіх.
Покружляли, закрутились
І розбіглись хто куди.
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
Подорож
до лісу
I. Шикування в колону. Ходьба по залу звичайним кроком
" Йдемо на прогулянку до лісу". Ходьба на носочках "Йдемо як
лисички". Ходьба на п'яточках "Йдемо як
ведмедики". Ходьба між предметами "Обходимо грибочки". Біг в
середньому темпі "Подув лісовий вітерець". Звичайна ходьба".
Перешикування з колони в коло "Покажемо яке кругле сонечко".
II. Комплекс ЗРВ:
1. "Дотягнимось до
листочка". Піднімання рук через сторони вгору.
В.п: Ноги разом, руки
вздовж тулуба.
1- підняли руки вгору(вдих)
"дотягнимось до листочка"; 2- в.п. (видих), 3р.
2. "Шукаємо
ягоди". Повороти тулуба всторони.
В.п: Ноги ш.п, руки на
поясі.
1 - повернулися вліво (вдих) "Де
росте ягідка?": 2 - в.п. (видих), 3 - повернутися вправо (вдих) "Де
росте ягідка?", 4 - в.п. (видих). По 2р. в кожну сторону.
3. "Зірвемо
квіточку". Присідання.
В.п: Ноги на ш.с. руки
вздовж тулуба.
1 - присідання (вдих) "Зриваємо
квіточку". 2 - в.п. 3р.
4. "Радіємо
сонечку". Стрибки на двох ногах.
В.п: Ноги разом, руки на
поясі.
Діти стрибають в природньому темпі.
Перешикування з кола в колону "Повертаємося до дитячого садка"
III. Звичайна ходьба з вправою на відновлення дихання
"Нюхаємо лісові квіточки"
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
Екологічна стежина може бути проведена за
таким маршрутом:
1. Як себе почувають
взимку багаторічні рослини квітника (діти розглядають живі розетки багаторічних
квітів: флокси, ірис; Дослід: під снігом тепліше ніж на його поверхні: одна
склянка ставиться під сніг, інша - на сніг; Праця: нагортання снігу на місця де
ростуть баготорічні рослини.
2. Зелені друзі.
(Спостереження за
деревами та кущами (клен, каштан, тополя, бузок, калина)).
3. Допоможемо птахам.
(Вивісити годівничку для
птахів: "Прилітайте милі друзі, не лякайтесь заметілі", Спотереження
за зимуючими птахами.
4. Художній опис зимового
пейзажу. Думки дітей про значення природи в життті людини.
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Для того, щоб ясніше і точніше підвести дітей
до розуміння розцвічування та опадання листя з дерев восени, починаючи з
ранньої осені, треба проводити систематичні спостереження за станом погоди, за змінами в житті дерев. Підвести
дітей до розуміння того, що із зміною стану погоди восени (температури,
вологості, певної кількісті опадів) змінюється і життя рослиного світу. Тому
для дітей краще проводити дидактичні ігри, дослідницьку діяльність, екскурсії
та повсякденні спостереження за рослинами.
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Мета: розширити та уточнити знання дітей про
мамине свято, вчити дітей поважати працю матері, передавати любов до мами,
вчити розуміти зміст пісні, передавати її настрій, співати одночасно з усіма
дітьми, чисто інтонувати спів. Виховувати любов до матері.
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
- Ранкова гімнастика .
- Гра на ДМІ.
- Музичне занятття.
- Рухлива гра.
- Самостійна музична діяльність.
- Театралізована діяльність.
|