Субота, 28.12.2024, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Берислав Куліш
19.04.2010, 10:23

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4 курсу

 

   Бериславський педагогічний коледж  

 

назва навчального закладу

 

 

Куліш Галина Анатоліївна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Даніленко Г.І. Хмарук Г. О. Падюк Т.П. Посна І . Г. Барковська О.О.

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Програма проголошує пріоритет принципу активності, відповідно з яким дошкільник визначається активним суб'єктом життедіяльності зі своїм індивідуальним досвідом та особливим сприйняттям світу. Такий підхід передбачає, що педагог ставиться до дитини як до особи, яка має право на власний вибір, прийняття самостійного рішення, свої переваги, особистий час, задоволення основних потреб, можливість усамітнитися, відстоювання власної гідності.    

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

 Згідно з новою програмою "Я у Світі" перебудовується повністю весь навчально-виховний процес в дошкільному закладі. Тому програма акцентує більшу увагу на збалансований і гармонійний розвиток кожної особистості дошкільника, а отже велике значення мають індивідуальні та підгрупові форми проведення занять. Основну увагу педагоги повинні приділяти, згідно програми, інтегрованим заняттям, тобто на одному занятті дитина повинна здобути знання з усіх сфер розвитку. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: "Природа", "Люди", "Культура", "Я сам",

Лінії розвитку: креативна, соціально-моральна, емоційно-цілісна, художньо-естетична, пізнавальна, мовленнєва, фізична.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Програма орієнтує педагога на відкриття дитині світу в єдності та різноманітності чотирьох світів - Природи, Культури, Людей, Власного "Я". Вона спрямована на формування у дошкільника цілісної картини світу - уявлення про навколишнє середовище та внутрішнє, душевне життя. Програма актуалізує проблему формування у дошкільника елементарної форми світосприйняття - реалістичного і оптимістичного, яке визначає можливості організації знань та управління своєю діяльністю.    

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Для того, щоб з'ясувати, чи розвинена самосвідомість дитини, треба з'ясувати як дитина ставиться до власного іменні, чи потребує у визнанні себе та своїх чиснот, здібностей, досягнень; чи розуміється у статевій індефікації, усвідомлює себе в часі та як ставиться до прав та обов'язків.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

- ставлення до власного іменні;

- потреба у визнанні;

- статева індефікація;

- усвідомлення себе в часі;

- ставлення до прав та обов'язків.    

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

 "Природа"(Космос) - розмісти сузір'я на нічному небі;

"Культура" (Світ мистецтва) - розпиши тарілку для бабусі, (Світ гри) - Знайди і опиши квітку;

" Люди" (Родина) - Намалюй родове дерево;

"Я сам" (Тілесне життя) - Потягнемося до сонечка.

 

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 особливий вид активності ерегламентованого, перетворюючого характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 удосконалення предметних дій, поява різних видів діяльності (елементарної гри, малювання, конструювання, музикування) сприяє становленню вміння варіювати, видозмінювати засвоєнні способи дій з предметами, вносити елементи новизни, експерементувати, використовувати знайоме в нових життєвих ситуаціях.    

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 - Виникнення в дитини відчуття неясності чогось (поява проблеми).

-Виникнення ряду запитань до дорослого, однолітків, самої себе.

-Виділення значущих для успішного розв'язання проблеми елементів, диференціація головного і другорядного.

-Усвідомлення проблеми.

-Формування гіпотези.

-Пошук і знаходження розв'язку.

  

 

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

 Компетентність є інтегралом, цілісністю, певною сумою частин, причому інтегралом особистісним, оскільки об'єднує набір важливих особистісних характеристик дошкільника або життєва компетентність як багатовекторне особистісне утворення дошкільного дитинства. 

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Обладнання: схеми із зображенням артикуляційного апарату, окремих його частин; казка "Слухняний язичок", картки із зображенням предметів із звуками (С), (З), (Ш), дидактична гра "Хто як говорить?", "Магазин", музичні інструменти.

 

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

 Ось лялька Юля. Вона одягла своє найкрасивіше плаття. Воно шовкове, довге, розшите сріблястими ниточками. Комірець у Юлиного плаття з білого мережива. А взула Юлечка новенькі білі туфельки. Симпатична лялька Юля: у неї довге кучеряве світле волосся, кругленькі рожеві щічки, сині оченята з пухнастими чорними віями. щоб мати 

 

Розповідь

 Одного весняного ранку Оленка  прокинулася раніше за всіх. Вона не могла дочекатися  коли вже бабуся зайде в її кімнату з великим пакунком цукерок. Але трішки подумавши  Оленка зрозуміла, що найдорожче для неї не цукерки, а найрідніша, наймиліша бабуся. Думаючи про це Оленка не помітила як зійшло вже сонечко і всі в будинку також прокинулись. Також Оленка не помітила як до її кімнати зайшла старенька бабуся, в руках якої був пакет з цукерками. Помітивши її Оленка швиденько зіскочила з ліжка, підбігла до бабусі і міцно обійняла її, промовивши: "Не треба мені ніяких цукерок, аби ти завжди була поруч".

 

Міркування

 Має клешні й довгі вуса,

Я і сам його боюся,

Бо щипає мов гусак.

Ну, а звуть щипаку… (рак)

 Це рак, тому що в загадці сказано "має клешні й довгі вуса", а у рака є і довгі клешні, і довгі вуса, і він може щипатися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1015 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz