Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Розвиток професійної майстерності майбутніх вихователів на заняттях і в поза аудиторній діяльності з дисципліни «Методика зображувальної діяльності». Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Івахніна Людмила Борисівна Рік народження – 1944 Освіта – вища Фах – викладач педагогіки, психології і методист дитячого виховання Посада – викладач Педагогічний стаж – 40р. Нагороди звання – відмінник народної освіти України, Заслужений вчитель України Наслідки останньої атестації – викладач-методист вищої категорії Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Формування творчої особистості, майстерного фахівця сучасного ДНЗ. Розвиток мотивації навчання, використання сучасних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку. Хто, коли вивчав досвід – циклова комісія, Чуйкіна Л.А. У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – регіональним методичним об’єднанням викладачів дошкільних дисциплін. Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – Творча група. Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Зміст і форми роботи циклової комісії викладачів іноземної мови. Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Розкриті різноманітні форми роботи ЦК із студентами, в тому числі використання нових інформаційних технологій, відеопродукції. Розкриті різноманітні форми методичної роботи в межах комісії. Хто, коли вивчав досвід – голова ЦК Євенко О.В. У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – науково-методичною радою коледжу. Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творча група Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Організація пошуково-дослідницької роботи з української мови. Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Скрипник Любов Георгіївна Рік народження – Освіта – вища Фах – Викладач української мови та літератури Посада – викладач Педагогічний стаж – 35 Нагороди звання – Відмінник освіти України Наслідки останньої атестації – вища категорія, викладач-методист Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Формування особистості як творця, через гурткову роботу «Майбутній філолог», пошуково-дослідну роботу. Розкрита система роботи з обдарованими студентами. Хто, коли вивчав досвід – У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис, презентація. Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – науково-методичною радою коледжу. Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творча група Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Практична підготовка студентів до роботи з екологічного виховання дошкільника. Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Хоменко Валентина Кузьмівна Рік народження – 1944 Освіта – вища Фах – викладач педагогіки і психології (дошк.), методист докільного виховання Посада – викладач Педагогічний стаж – 47 р. Нагороди звання – відмінник народної освіти України Наслідки останньої атестації – викладач-методист, вища категорія Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Представлена методична система викладача, яка забезпечує ґрунтовну підготовку студентів до екологічного виховання дошкільників. Представлені нові підходи, шляхи вивчення студентами даного розділу. Розкриті екологічні проблеми України, Запорізької області. Хто, коли вивчав досвід – Голова ЦК Удовенко Л.К. У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – ЦК викладачів дошкільних дисциплін Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творча група Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Практична підготовка студентів до роботи з дітьми в процесі викладання курсу методики розвитку мовлення та навчання грамоти дітей дошкільного віку. Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Удовенко Людмила Карпівна Рік народження – Освіта – вища Фах – викладач дошкільної педагогіки і психології, методист дошкільного виховання Посада – викладач Педагогічний стаж – 40 р. Нагороди звання – Відмінник освіти України, Знак Софії Русової Наслідки останньої атестації – вища категорія, викладач методист Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Представлена система робот викладача, яка забезпечує формування у студентів глибоких теоретичних знань та професійних практичних умінь, стимулює їх творчу активність. Викладач велику увагу приділяє створенню емоційно-позитивного ставлення студентів до вивчення методики. Хто, коли вивчав досвід – методист Івахніна Л.Б. У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – ЦК викладачів дошкільних дисциплін Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творча група Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Оптимізація навчально-виховного процесу та розвиток творчих здібностей студентів на уроках біології, методики викладання природознавства з екологічним вихованням і охорони здоров’я дітей. Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Олійник Алла Петрівна Рік народження – Освіта – вища Фах – Посада – викладач Педагогічний стаж – Нагороди звання – Відмінник освіти України Наслідки останньої атестації – вища категорія, викладач-методист Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – Система роботи Олійник А.П. побудована за принципом подачі навчального матеріалу великими дозами, блоками. Представлена лекційно-семінарська система, за якою працює викладач. Використовує інтерактивну технологію, створення ситуації успіху, систему творчих завдань. Така система роботи дозволяє розвивати творчість, здатність знаходити вихід в нестандартних ситуаціях. Хто, коли вивчав досвід – ЦК викладачів природничих дисциплін У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – науково-методичною радою коледжу, регіональним методичним об’єднанням викладачів природничих дисциплін. Де зберігається матеріал про досвід – Методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творчі групи Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону. Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду – Від творчості викладача до творчості студента, майбутнього вихователя дошкільного закладу освіти. Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду – Комісія викладачів дошкільних дисциплін Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальності тощо) – В рамках основної проблеми, над якою працював колектив викладачів, впроваджувалася особистісно-орієнтована технологія навчання і виховання, складовою якої є формування творчої особистості майбутнього вихователя. Ефективними є різні форми роботи, які знайшли застосування в практиці роботи викладачів циклової комісії із студентами. Формування творчої майстерності викладачів комісії характеризується становленням нових методичних ідей, алгоритмів і прийомів удосконалення процесу викладання. Хто, коли вивчав досвід – методист зонального методичного кабінету Івахніна Л.Б., голова циклової комісії викладачів дошкільних дисциплін Удовенко Л.К. У якій формі узагальнено досвід (опис, альбом, буклет, відеофільм, плакат, стенд тощо) – опис Ким схвалений досвід (постанова педради, методичної ради, ради райво, рай методкабінету, колегії управління освіти, вченої ради ОІППО) – НМР коледжу. Де зберігається матеріал про досвід – методичний кабінет Заходи із запровадження досвіду (організована школа передового досвіду, творча група, дано методичні рекомендації, створено відеофільм, проведено семінар, здійснюється наставництво тощо) – творча група Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) – досвід роботи готовий до розповсюдження, може бути рекомендований до запровадження іншими викладачами коледжу, регіону.
<a href=http://alevitra.mom>levitra cialis viagra</a> Locker GY, on behalf of the ATAC Trialists Group 2004 Cost utility analysis of anastrozole versus tamoxifen as primary adjuvant therapy in postmenopausal women with early breast cancer from a US healthcare system perspective the 5 year completed treatment analysis of the ATAC Arimidex, Tamoxifen Alone or in Combination trial abstract