Четвер, 28.03.2024, 20:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Проценко
19.04.2010, 12:23

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

В казковому будиночку жило 3 поросят: Ніф-Ніф, Наф-Наф і Нуф-Нуф. Ніф-Ніф пішов по водичку. Скільки поросят залишилось у будинку?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Провести дидактичну гру "Де дзвенить дзвіночок?" з метою вдосконалення вміння визначати просторове розміщення предметів відносно себе самого (вгорі, внизу, попереду, позаду, праворуч, ліворуч, далеко, близько).

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

 Малювання по мокрому, малювання пальчиками, малювання ватними паличками

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Елементи драматизування: уявити себе мрійливим соняшником, використання музичного супроводу І. Брамса "Сентиментальний вальс", оформлення групової кімнати

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

.

З гілки на гілку

Стрибає руда білка.

А зайчисько куцохвостий

Прискакав до неї в гості .

Стриб-скок, стриб-скок,

Запросив її в танок.

Ми також часу не гаєм,

Ліворуч дружно покружляєм.

 

Кіт - Воркіт біля воріт,

Чеше лапою живіт

Спинку вигне він дугою,

Ти погладь його рукою.

 

Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень !

Поченаймо новий день.

Сядьте рівно, посміхніться, до сусіда поверніться.

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

1Курка Рябка по подвірю ніжнами ступає(діти тупотять ногами)

2Дід яєчко бив, бив не розбив(присідають правим кулаком стукають по лівому)

3А маленьке мишенятко шкоду учинило(показують висоту на рівні стопи, похитують головою)

4 Дід присів та й плаче(присідають , імітуючи плач)

5Ось нове яєчко-не просте (підводяться, простягають руки перед собою, зведеними долонями догори)

6Ви потвнцюйте(злегка стрибають плескаючи в долоні)

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

1 зупинка "Хвилинка милування"

Спостереження за засніженими деревами, кущами.

2 зупинка "Бережіть природу"

Розгляд обєктів, що потребують охорони (квітник, газон, кущі засніжені снігом)- закріплення правил поведінки

3 зупинка "Наші зелені красуні"

Спостереження за хвойними деревами (ялина, сосна), милування

4 зупинка "Допоможемо пташкам взимку"

Спостереження біля кущів та дерев, що мають ягоди (горобина, калина)

5 зупинка "Дослідницька: життя під снігом"

дослідницька діяльність по визначенню властивостей снігу, розгляд рослин під снігом.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

1. Спостереження за висотою стояння сонця, визначення звязків між похолоданням та висотою стояння сонця

2. Систематичні, щоденні спостереження за погодою та визначення причинно-наслідкових звязків різних станів погоди

3 Спостереження за заморозками, визначення причинно-наслідкових звязків, повязаних з цим явищем. Дослідницька діяльність

5 Спостереження за деревами та кущами в період масового опадання листя . Визначення причин даного явища

6 Читання оповідання ""Чому листя змінило колір"

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Мета: збагачувати дітей новими яскравими враженнями(читання вірша І. Кульська " Мамине свято",гра вправа "Як я люблю свою маму"), розвивати вміння розуміти і відповідати на запитання, виховувати любов, повагу до Матері,викликати бажання слухати музику від початку до кінця

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Спостереження  за пташками, що прилітають до годівнички-слухання музики М. Красєва "Пташка"

Дидактична гра "Знайди квітку"(розрізнення голосної та тихої музики)

Хороводна гра "Подоляночка","Станьте діти , станьте в круг"

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 954 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz