П`ятниця, 26.04.2024, 09:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Проценко
19.04.2010, 12:23

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) ІІІкурсу

 

Жовтоводського педагогічного училища КДПУ

назва навчального закладу

 

 

Проценко Лілії Вікторівни

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Вороніна Н.О.

Аносова Л. О

Тиндик К. П.

Подолян Н. Л.

Гуржій Н. П.

Балицька Н. М.

Шарова О. М.

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

      Пріорітетом виховання Базова програма визнає розвиток особитстості дитини:її світогляду,базових якостей особистості, досвідченості, компетентної поведінки у сферах життєдіяльності("Природа", "Культура", "Я сам", "Люди")

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Інтегровані заняття. Відміна полягає у тому, що на одному занятті можливо вирішити питання з різних сфер життєдіяльності. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

 Сфери:"Природа",

 "Культура ","Люди ","Я Сам ". Лінії розвитку: фізична, соціально-моральна, емогційно ціннісна, мовленєва, пізнавальна, художнньо-естетична, креативна

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

У назві програми актуалізовано необхідність виховання свідомої особистості, формування в дошкільника елементарних форм відповідального самовизначення, розвиток почуття власної гідності, що грунтується на самоповазі і визнанні значущими людьми його чеснот.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

 Для того, щоб зясувати чи розвинена в дитини самосвідомість, необхідно проаналізувати розуміння нею того, якою вона є, якими якостями володіє, як ставляться до неї люди, чим пояснюється їхнє ставлення.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

1.Ставлення до власного імені

2.Статева ідентифікація

3. Ставлення до прав і обовязків

4. Потреба у визнанні

5.Усвідомлення себе в часі  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

 Молодший дошкільний вік.

 Сфера "Природа"

Тема: Що росте на городі

Логіко-математичний розвиток

Тема: Величина: більший, менший, рівні за величиною

Образотворче мистецтво

Тема:Паркан для городу

Слухання музики

Тема: М. Глінка "Дощ і райдуга"

Художня література

Тема: Вивчення вірша. Олесь Лупій "Зайчикова грядка"

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 Здатність дитини самостійно створювати щось нове в різних видах діяльності    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 Здатність дитини до активної творчої діяльності  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Проблема - її усвідомлення - пошук відповідей на незрозумілі запитання- вибір головного у вирішенні проблеми-гіпотеза-пошук і знаходження рішень                                                                                                                                                                                           

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Це інтегральна характеристика випускника, показником якого є сформованість базових якостей, ліній розвитку, провідних видів діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

 Дидактична гра , дидактична вправа,розповідь із звуконаслідуванням, оповідання, чистомовка, скоромовка, показ артикуляції звуків, імітація правильної звуковимови, ігровий прийом

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис зайчика.

Це зайчик. Він сірого кольору. Зайчик має двгі вуха, куций хвіст, невеличкий сам на зріст. Він живе в лісі. Іграшка зайчик виготовлений із хутра. Його можна годувати морквою, капустою. Разом з ним можна стрибати.

 

Розповідь

"Мій день народження"

Вчора у мене був день народження. Друзі подарували мені багато подарунків. Під веселу музику ми танцювали, співали, гралися. Мені дуже сподобались подарунки, але найбільше - подарунок бабусі. Це сіренький, пухнастий зайчик. З ним я тепер лягаю спати і мені сняться кольорові сни.

 

Міркування

 Загадка:

 Влітку сірий, взимку білий

на городі побував, нам капусту попсував.

- Хто це?

- Чому він взимку білий, а влітку сірий?

- Чи може зайчик залишатись взимку сірим?

- Чому зайчика називають полохливим?

- Що значить "капусту попсував"?

- Навіщо зайчик заплутує сліди, тікаючи від ворогів?...


 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1014 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz