Жовті Води Олійник - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Олійник
19.04.2010, 12:26

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Одного літнього дна. коли сонечко весело вигравало своїмі промінцями, трикутник вирішив запросити до себе в гості друзів квадрата. Кого запросив трикутник?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Провести індивідуальну роботу з Олею та Сашею з метою закріплення просторових уявлень( за, під, над, на, перед, ззаду). Запропонувати запропонувати ігров  і вправи: "Хто де?", "Стань там , де  я скажу", пограти в гру "Де твої ручки".

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Кляксографія, малювання по мокрому.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Образна розповідь вихователя, милування, музика.

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

1. Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень!

Починаймо новий день

Сядьте рівно, посміхніться,

До сусіда поверніться.

спинку гарно порівняйте

І урок розпочинайте.

2. Пальчики писать хотіли

Та писать вони не вміли.

Будем пальічики навчати

Гарно й правильно писати.

ручку в руку ми візьмемо,

Коло в повітрі проведемо.

Справа вліво, зліва вправа,

Зверху вниз і навпаки.

Проведем підготовчі вправи

І будемо писати залюбки.

 

3.Тож малята підніміться і до сонця посміхніться,

До травички нахиліться веретеном покрутіться,

Раз присядьте, два присядьте і на килим тихо сядьте.

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

Комплекс ранкової гімнастики "Курчата"

1. Курчата крилами махають (повторяти 5 разів)

В.п. - ноги злегка розставлені, руки внизу.

1-2-3 махи відведеними в сторону руками. 4 - в.п.

2. Курчата п*ють водичку (нахили тулуба вперед)

В.п. - ноги нарізно, руки за спиною.

1- нахилитися вперед, голову вперед; руки відвести в сторони.

2 - вюп. (повторити 5 раз)

3.. Курчата зернята шукають (поворити тулуба вліво - вправо).

В.п. - ноги нарізно, руки внизу.

1 - повернутися вліво (вправо), руки в сторони.

2. в.п. - (повторити 6 раз)

4. Курчато клюють зернята (присідання)

В.п. - ноги злегка розставлені, руки внизу (повт. 5 раз)

1 - присісти, постукати пальцем по підлозі.

2 -в.п.

5. Курчата побігли (біг по колу з рухами рук)

6. Повторити 1 вправи (дихальна вправа)

 

 

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Спостереження "Як зимують дерева". Спостереження "Життя під снігом".

Трудове доручення "Влаштуймо зимовий бенкет для птахів" та спостереження "Хто прилетів до нашої годівниці". Екологічна акція "Вони потребують нашої допомоги". - розгляд квітників, газонів, накидання снігу на квітники.  Милування зимовими пейзажами.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Читання віршів на тему: " В нашім краї рання осінь", "Сонце миле менше світить".Спостереження  за місцеположенням сонця. Порівняти з тим де сонце було влітку.Систематичні щоденні спостереження за погодою визначення причинно-наслідкових зв*язків різних станів погоди . Спостереження за заморозками на грунті, визначення причинно-наслідкових зв*язків цього явища.,фрагмент відеофільму "Осень завітала в наш край."

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Мета: вчити дітей вживати пестливі форми звертання( мамо, мамочко, мамуся, матуся, матінько),формувати вміння розуміти різні переживання та стани людей, виховувати почуття любові до матері.

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Група: Старша

1) Спостереження за погодою - імітування звуків природи на дитячих музичних інструментах.

2) Дидактична гра "Яка сьогодні погода" (за малюнками та слуханням музики встановити залежність між станом погоди та настроєм)

3) Дидактична гра "Музичні загадки"

4)Заняття із зображувальної діяльності на тему " За що я люблю зиму" ( слухання музики "Пори року зима"

5) Гра хоровод

6)Гра - драматизація "Рукавичка"(з виконанням музичного супроводу)

7) Музична хвилинка перед заняттям (вільні рухи під музику)

8) Слухання музичної казки.

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 442 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz