Жовті Води Олійник - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Олійник
19.04.2010, 12:25

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) ІІІкурсу

 

Жовтоводського училища Криворізьского Державного педагогічного університету

назва навчального закладу

 

 

Олійник Галини Олександрівни

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Воронінв Ніна Олексіївна

Аносова Лариса Олександрівна

Подолян Ніна Лукашівна

Гуржій Наталія Павлівна

Тиндик Катерина Павлівна

Шарова Ольга Миколаївна

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Поіоритет програми  у  формуванні життевої компетентності дошкільника. Попередні програми передбачали знанєву модель  виховання. Програма "Я у світі" передбачає розвиток дитячого світогляду, базових якостей особистості, досвідченості, компетентної поведінки у сферах життедіяльності: "Культура", "Люди", "Я САМ", "Природа".

 

     

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

 Базова програма "Я у світі" передбачає впровадження в педагогічну практику інтигрованих форм занять. По-скільки дитина набуває знання ні з окремих предметів а об*єднує елементи різних сфер життедіяльності.. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери життедіяльності: "Я Сам", "Природа", "Культура", "Люди". Лінії розвитку: пізнавальний, фізичний. соціально-моральний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний, емоційно-ціннісний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

ІЇ назва обумовлена тим, що саме в дошкільному віці виникає перший схематичний обрис цілісного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому

Наявність займенника "Я" у назві програми вказує на те, що центральн6ою фігурою розвивального процесу є дитина з її світобаченням, фізичними та розумовими особливостями .Знаковою особливістю є і те ,що в назві програми ключове слово дитина вжито в однині, на відмінну від попередніх програм, які декларували усереднене "діти".

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Вияснити як дитина розуміє, якою вона є, якими якостями володіє, як ставляться до неї люди. чим пояснюється їхнє ставлення.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

1Ставлення до власного імені

2. Потреба у визнанні.

3. Статева ідентифікація

4. Усвідомлення себе в часі.

5 Ставлення до прав та обов*язків       

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Старший дошкільний вік

Сфера "Культура"

Логіко-математичний розвиток

 

Тема:Величина"Формування вміння упорядковувати ряд з 10 предметів,та встановлювати відношення між нимиє

Художньо-естетичний розвиток малювання.

 

Тема: Моя вулиця ( ознайомлення з перспективою)

Художня література

Тема: Читання оповідання ( Олег Буцень. На вулиці.)

Сфера "Природа"

Тема: Що росте в лісі?

Сфера "Культура"

Тема: Український одяг "Я маленька українка"

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 " Це активність дитини в ході якої створюєтьс новий продукт який не притаманний жорсткими умовами ситуації.

    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 Здібність дитини, та ії здатність до творчості, це інтелектуальні та особистісні особливості, яке є передумовою і прояву творчості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Поява у дитини відчуття неясності поява певної проблеми; виникнення ряду незрозумілих запитань до оточуючих і до самого себе; виділення головного елементу для успішного розв*язання проблеми, виділення головного та другорядного; усвідомлення проблем; формування гіпотези; пошук і знаходження рішення.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Інтегральна характеристика розвитку особистості, яка засвідчує повноту і цілісність її розвитку - фізичного, психічного, соціального, рівень сформованості базових якостей, розвитоку провідних видів діяльності напередодні випуску дитини із дошкільного закладу

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Показ артикуляції звуків, імітація правильної звуковимовиразок мови вихователя, дидактична гра, дидактична вправа, доручення, розповідь із звуконаслідуванням, чистоимовки, скоромовки.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це ведмедик. Він коричневого кольору. Має округлу мордочку, два кругленькі вушка, чорненький носик, чорненькі, кругленькі,  мов гудзики, оченята.Тулуб та лапи міцні, кремезні.Цією іграшкою можна гратися: годувати, лікувати, вкладати спати.

 

Розповідь

В дитинстві мені мама на день народження подарувала чудову іграшку: плюшового ведмедика. Я зразу полюбила цю іграшку  вона була постійно зі мною, я його годувала, лікувала, вкладала спати. Найбільше я любила засинати разом зі своїм ведмедиком Пушком. Я і досі його люблю як свого найкращего друга. 

 

Міркування

В літку бродить без дороги поміж сосен і беріз,

а зимою спить в берлозі, лапою закривши ніс.

 

В літку ведмідь їсть: малину,овес, ловить рибу, а взимку цієї їжі немає, тому він спить.


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 395 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz