Жовті Води Каштенкова - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Каштенкова
19.04.2010, 12:28

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Жили були семеро козенят. До них завітало троє кошенят. А потім ще двоє цуценят. Скільки всього казкових героїв було в будиночку?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

З метою закріплення знань про простір, вміння встановлювати різні просторові співвідношення  провести  з окремими дітьми такі вправи і завдання: "підійди ближче до мене","що ти бачиш перед собою, справа, зліва" "зроби один крок вперед, вправо, вліво, назад".

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Малювання пальчиками, губкою, долонькою, розбризкуванням фарби, піпеткою, ватним тампоном.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Образне, виразне мовлення ихователя; музика; використання справжнього соняшника

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

1. Раз, два! Всі присіли.       

    Потім в гору пілетіли.

    Три, чотири! Нахилились.

    Із струмочка гарно вмились.

    П'ять, шість! Усі веселі.

    Летимо на каруселі!

    Сім, вісім! В поїзд сіли.

    Ніжками затупотіли.

    Дев'ять, десять! Відпочили.

    За столи тихенько сіли!

 

2.  Малювали і трудились.

     Наші пальчики стомились.

     А щоб пальчики ромять,

     Раз, два, три, чотири, п'ять

     Руки в боки, руки так,

     Руки вгору, як вітряк.

 

3.  Працювали ви старанно.

     Лічили. писали охайно.

     Стомились очки та рученята.

     Спочинте трохи, мої малята!

     Сонце спить, небо спить

     Навіть вітер не шумить.

     Рано-вранці сонце встало

     І проміння всім послало.

 

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

1. Раз-два,  раз-два-

Кроком, кроком дітвора!

Ми йдемо всі по порядку,

Починаємо зарядку.

(діти крокують одне за одним у колі).

2. Захиталися дерева-

То їх вітер розгойдав,

Вліво - вправо без перерви

Кожній гілці наказав.

(Піднімають руки вгору та гойдають ними).

3. Ну-мо, руки перед себе-

Круть і круть немов млинок.

Покрутились, як їм треба,-

Ось і рученькам в танок.

(Колові рухи руками перед грудьми).

4. руки вгору ось злетіли,

Ніби крила літака.

Вправо-вліво, вправо-вліво -

В нас гімнастика така.

(Руки в сторони, похитати ними).

5. Засмутились наші ніжки,

Бо не рухались давно.

Потанцюйте ніжки трішки -

Волю вам ми даємо.

(Потупотіти ногами, руки на поясі.)

6. Простягнемо руки просто -

Вийдуть ножиці тепер.

Раз, два, три - постригли - і досить.

Потім стригти знов почнем.

(Руки вперед, долоні всередину, синхронно рухати вгору-вниз).

7. Зараз ми вже пташенята,

Всі присядемо ось тут.

Будем дзьбати зернята:

Пальчиками тук-тук-тук.

(Присисти, постукати пальцями по долоні).

8. Раз, два, три, стаєм на п'ятку.

Ще й на пальчики, ось так!

Задоволені малятка,

Не зупиняться ніяк.

(Притопнути п'яткою однієї, потім иншої ноги).

9. Гей, радійте, малюки,-

Он на дереві грушки!

Підстрибнемо раз і знову -

Грушка в ручках, і готово!

(Підстрибування).

10. А тепер давайте, діти,

Ми побігаємо трішки.

Ось туди, а потім звідти.

Все, нехай походять ніжки.

(Біг в чергуванні із ходьбою).

11. Мишки йдуть, ступають кроком.

У кутку дрімає кіт.

Не збудите ненароком…

Гей, навшпиньки, тихій хід.

(Ходьба в чергуванні з ходьбою на носках).

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

1. Спостереження - милування засніженими дереами, кущами, що ростуть на ділянці дитячого садка.

2.  Бесіда про зимовий спокій дерев.

3.  Завітати до наших друзів - домашніх тарин, що живуть на мікрофермі дитячого садка. Спостереження за поведінкою кроликів та курочок, годування тварин.

4. Побувати  гостях у пташиній їдальні. Насипати корму птахам, поспостерігати.

5. Завітати на клумбу. Розгорнути сніг, розглянути сходи багаторічнтх квітів.

6. Колективна праця: нагорання снігу на клумби.

7. Провести дослід "Як сніг береже життя". Бесіда про зачення снігу взимку.

8. Завітати у гості до плодових дерев у сад, відмітити їх стан.

9. Трудове доручення: нагортання снігу під дерева.

 

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

1. Спостереження за висотою сонця, що змінюється.

2. Спостереження за погодою: що змінилось  в порівнянні з літом.

3. Спостереження за заморозками, туманом, вітром.

4. періодичні спостереження за деревами і кущами з метою визначення причин поступової зміни кольору листя.

5. Бесіда "Що змінилось в неживій приоді з приходом осені".

6. Перегляд фрагменту відеофільму "Ступає різнобарвна осінь".

7. Спостереження за деревами в період масового опадання листя, визначення причин листопаду.

8. Читання віршів "Віє вітер прохолодний", "Листя опадає".

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Мета: Сприяти емоційно-піднесеому настрою, розширити словник дітей такими словами: мамо. мамочка, матуся.

 

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Спостереження за дощем , гра на металофоні "Іде дощик".

Музично-дидактична гра "Вгадай мелодію".

Слухання музичної казки "Мелодика".

Рухлива гра з музичним супроводом "Станьте в коло","Сонце і дощик".

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 640 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz