Жовті Води Каштенкова - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Жовті Води Каштенкова
19.04.2010, 12:27

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) ІІІкурсу

 

Жотоводського училища КДПУ

назва навчального закладу

 

 

Каштенкова Ліна Анатоліїна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Вороніна Ніна Олексіївна,

Аносова Лариса Олександрівна,

Подолян Ніна Лукашівна,

Гуржій Наталія Павлівна,

Балицька Надія Михайлівна,

Шарова Ольга Миколаївна,

Тиндик Катерина Павлівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Пріоритетом базової пограми є розвиток дитячого світогляду, базових якостей особистості, досвідченості, компетентності поведінки в усіх сферах життєдіяльності: "Природа", "Культура", "Люди", "Я Сам".    

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Заняття за базовою програмою мають здебільшого інтегрований характер. Вони можуть проводитись впродовж  всього дня, їх місце в режимі дня мають вільний характер. Вони дають змогу вирішувати завдання з різних сфер життєдіяльності. Предметні заняття, які також передбачені Базовою програмою проводяться з невеликою підгрупою. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери життєдіяльності передбачені базовою програмою "Я у Світі": "Природа", "Культура", "Люди", "Я Сам".

Лінії розвитку: фізична, соціально-моральна, емоційно-ціннісна, пізнавальна, мовленнєва, художньо-естетична, творча.

 

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Оскільки в даній програмі виняткова роль відводиться власній активності дитини в особистісному ставленні до навколишнього і водночас підкреслюєиься важливість гармонії індивідуального та колектиного "Я", тому назва програми починається з займенника "Я". Назву "Я у світі" програма має тому, що саме  дошкільному віці виникає перший схематичний обрис цілісного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Для того, щоб визначити чи розвинена у дитини самосвідомість, слід проаналізувати такі компоненти самосвідомості: ставлення до власного імені, потреба у визнанні, статева ідентифікація, усвідомлення себе в часі, ставлення до прав та обов'язків.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Компонети самосвідомості: ставлення до власного імені, потреба у визнанні, статева ідентифікація, усвідомлення себе в часі, ставлення до прав та обов'язків.    

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Сфера: природа. Назвати властивості, стани природи.

Сфера: культура. Назвати предмети побуту, які є в оселі.

Сфера: люди. Мій родовід.

Сфера: я сам. Назвати свої улюблені страви. Назвати частини своготіла.

 

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 особливий вид активності, який виявляється  у  нерегламентованому перетворювальному характері.      

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 здібність дитини до творчого, нестандартного підходу до вирішення завдань, яка залежить від її інтелектуальних та особистісних якостей та особливостей. Одна з базових якостей особистості.    

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 1 етап - поява у дитини відчуття неясності чогось (поява прблеми);

 2 етап - поява ряду запитань до дорослого, однолітків, самого себе;

 3 етап - виділення значущих для успішного розв'язання проблеми елементів; диференціація головного та другорядного;

4 етап - усвідомлення проблеми;

5 етап - формування гіпотези;

6 етап - пошук і знаходження рішення.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Життєва компетентність випускника  дошкільного закладу визначається за такими показниками:

- уміння дитини самоорганізовуватися в різних видах діяльності;

- уміння досягти позитивних результатів;

- здатність стабільно проявляти конкретні форми поведінки та базові якості.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Прийоми навчання: показ правильної артикуляції звуків, імітація, промовляння звуків, дидактичні вправи, доручення із звуконаслідуванням, використання скоромовок та чистомовок.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це котик. Він маленький. Його хутро сірого кольору, воно пухнасте. він має тулуб, лапки, голівку, а на голівці вушка, носик та ротик.

 

Розповідь

Коли я ще була маленькою, мені подарували  котика. Я зраділа цій події.

 

Міркування

І хтож це полюбляє мишок, молоко, сметану, гріється на сонці біля ганку, вмивається лапкою та мило муркоче.

 


 

 

 

 

 

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 350 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz