П`ятниця, 26.04.2024, 12:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Севастополь Антонюк
19.04.2010, 16:43

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4курсу

 

Индустриально-педагогический колледж

назва навчального закладу

 

 

Антонюк Анна Валерьевна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Шишкина Лилия Терентьевна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр 9193

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 


Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

  Появились новые две линии развития дошкольника: креативная, эмоционально-ценностное   

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Коллективные, подгрупповые, индивидуальные, самостоятельные    

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

"Природа, культура, люди, я сам!"

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Именно в дошкольном возрасте возникает формированиецелостного детского мировоззрения, понимания образа мира и своей личности в нем

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Адекватная самооценка, самоуважение, саморегуляция поведения, рефлексия, осознание своих прав и обязанностей, представление себя в прошлом - настоящем - будущем.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

знание о себе, оценка самого себя, своих способностей, нравственных качеств и поступков, чувство собственного достоинства  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Позновательное развитие, эмоционально-ценностная "линия", психогимнастика "Времена года", логико-математическое развитие, сфера культуры, "Календарь", художественно-эстетическая линия, сфера "Люди", "Моя семья", физическая линия сфера "Я сам", "Мое здоровье", творческая линия "Мои мысли и мнение о мне"

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 Форма деятельности, направленная на созидание качественно-новых ценностей на формирование личности.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 интерес и потребность в новых впечатлениях, связанных с разными сферами жизнедеятельности, экспериментирование с доступными предметами, внесение в свои отображательные и функциональные действия элементов самодеятельности.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 формирование системы знаний, умений, навыков об окружающем мире

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

умственная зрелость, социальная зрелость, эмоциональная зрелость, обеспечение баланса фондов "Могу" и "Хочу". Активная жизненная позиция, сформированная как системы ценностных отношений к природе, культуре, людям, собственному "Я". Сформированность творческого отношения к жизни.


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

формировать правильное произношение звуков, вырабатывать правильную, четкую дикцию, работать над правильном словопроизношением и словесным фонематическим ударением, формировать орфоэпическую правильность речи, формировать правильный темп речи и качество голоса, воспитывать выразительность, культуру речевого общения, познакомить с понятием звука, учить выделять звук в начале слова, в конце слова

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Стоит Антошка на толстой ножке (гриб). Правильно-это гриб. Что есть у гриба? На чем он соит? (На толстой ножке) Какая она? (толстая, похожа на цилиндр) Что есть еще у гриба? (шляпка)

 

Розповідь

Когда выпадает снег, становится холодно телу, я одеваю теплую одежду (куртка, шапка и т.д.) На снегу можно играть в особые игры: снежки, лепить снеговика, кататься на санках. Снег выпадает зимой. Когда я поиграю со снегом, я прихожу домой, переодеваю сухую одежу, беру корм для зимующих птиц и иду их кормить во двор, к кормушке. Они меня благодарят своим пением.

 

Міркування

Лук растет в горшочке на подоконнике - его поливают, он в земле, светит солнце, питает его. Лук лежит на полке - он не прорастает, так как его не поливают и он не в земле

 
Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 782 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz