Савченко Дніпропетровськ - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Савченко Дніпропетровськ
19.04.2010, 10:54

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Незнайко і його друзі подорожували на повітряній кулі. Дві дівчинки, два хлопчика, скільки пасажирів летіло разом з Незнайкою? Скільки хлопчиків летіло на кулі?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

-Дидактична гра "Що де росте?";

-Дидактичні завдання: "Стань перед березою"; "Стань за ялинкою"; "Стань між березою і ялиною", "Стань праворуч від ялини", "Стань ліворуч від берези".

-Дидактична вправа "Квіти-первоцвіти"

-Дидактичні завдання:

Які квіти квітнуть у центрі клумби? (проліски)

Які квіти квітнуть зліва на клумбі від пролісків?

Які квіти квітнуть справа від пролісків?

-Дидактична вправа "Намалюй різнокольоровою крейдою доріжки туди, куди скажу від себе".

 

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Крону дерева можна зобразити штампуванням паралоном, тичкування напівсухим пензлем, весняні квіти -  пальчиком, штампуванням картоплею чи іншими матеріалами, хмаринки - плямографією, малювання мильними бульками, тло - набризкуванням.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Використання музичного супроводу, "Пісня сонячних промінців" муз. і слова Н. Рубальської, "Сонечко" муз. Ю. Рожавської,милування зразком;

Ігровий прийом: Прихід Літа з букетом соняхів, дарує дітям, милування соняхами;

Медитація "Ми - соняхи";

 

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

1. Щось стомилась наша спинка

І затерпли пальці.

Встанем, друзі, на хвилинку.

Скачем на скакалці.

Присідаєм і встаємо,

Пальцям працю ми даємо:

В кулачок і з кулачка,

Щоб була рука гнучка.

Трохи шию розім"яли.

І за парти посідали.

 

2. Стигли ягоди в саду,

Позбирати їх піду.

Тут червона полуниця,

Там черешня білолиця,

Вишні просяться червоні.

 Дам їх Саші, Колі, Тоні.

Їжте, діти, вітаміни,

То позбудетесь ангіни.

Щоб хвороби вам не знати,

Треба ягідки вживати.

 

3. У двері стука фізкультхвилинка

Уже затерпла у діток спинка.

Тягнем до сонця маленькі руки

І присідаєм легко, без муки.

А тепер встали і ледь прогнулись,

Хвилинка щезла, а ми й незчулись.

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

"Ялинка"

Ходьба (20 секунд) у середньому темпі, ходьба (25 секунд) з піднімання ніг високо вгору (як конячки). Шикування в коло.

1."Ялинка виросла велика" - піднімання рук уперед, вгору.

В.п. - вузька стійка, руки опущені вниз.

Виконання - 1-2 - підняти руки вперед, вгору, показати яка "ялинка виросла велика" (вдих); 3-4 - опустити руки через сторони вниз, показати, які в "ялинки довгі гілки" (видих). Повторити 6 раз у повільному темпі.

2. "В ялинки гілки колишуться" - рухи прямими руками вгору та вниз.

В.п. - широка стійка, руки в сторони.

1-4 - рухи прямими руками вгору та вниз. Повторити 4 рази в середньому темпі.

3. "Маленька ялинка" - присідання.

В.п. - вузька стійка, руки на поясі.

1-2 - присісти, руки вперед, показати, яка була "маленька ялинка" (видих).

3-4 - підвестися у В.п. (вдих). Присідати на всій ступні. Повторити у повільному темпі 4 рази.

4. "Ялинка від вітру колишеться" - вправа на вентиляцію легенів.

В.п. - вузька стійка, руки опущені вниз.

1-2- підняти руки через сторони вгору (вдих)

3-4- опустити повільно руки вниз, (видих). Повторити 6 раз у повільному темпі.

 

Шикування в колону по одному за вихователем. Ходьба (30 сек) у повільному темпі з рухами рук, як пташки крилами (6-8- раз). Вправа на дихання "Здуй пір"їнку".

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Під час зимової прогулянки вихователь організує роботу з дітьми по ходу екологічної стежинки:

- Дерево "Клен ясенолистий" з годівничкою для птахів; Вихователь пропонує дістати заздалегідь заготовлене насіння коноплі, соняха, подорожника і насипати їх до годівнички; Двом дітям, які принесли з дому шматочки несолоного сала пропонуєть нанизати їх на гілочки клена. Вихователь акцентує увагу дітей на тому, що таким смачним обідом, зимуючі птахи поласують тоді, коли діти відійдуть на певну відстань.

- Кущ "Горобини чорноплодної" - звертається увага на залишки ягід, пропонується зірвати декілька кожній дитині і покласти у кухоль. Вихователь роз"яснює, що діти ними поласують під час полуденку. Морозець зруйнував гіркий смак і ягоди стали солодкими. Пропонується дітям пригадати. які птахи ласували цими ягодами в морозну погоду.

- "Партерна клумба" - звертається увага дітей на те, що сніг з кільцевої дороги згорнули на клумбу, ретельно вкривши багаторічні квіти зимовим покривалом. Вихователь спонукає дітей до відповіді: "Чому квітам не холодно під снігом?"

- Вічнозелені дерева "Туя" та кущі "Самшиту" - звертається увага, що ці рослини стоять в зеленому вбранні. Дітям пропонується пригадати: "Чому вони не скинули зелений одяг?". Декільком дітям пропонується торкнутися гілок і вдихнути аромат. Вихователь закріплює поняття - "Фітонциди".

- Кущі чорної смородини, які ростуть у плодово-ягідному саду ДНЗ. Хлопчикам групи пропонується зрізати гілочки смородини, пояснюючи це тим, що в зимовий період необхідно вживати вітамінізовані чаї. Рослини переносять зимову підрізку безболісно.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Вихователь в осінній період звертає увагу на змуну кольору листя на деревах. Закріплює назву дерев і поєднує колір листя з видом дерева "Клен" - жовтий лист, "Клен червоний" - червоний лист, "Липа" - лист жовтий або коричневий. Під впливом холодного повітря в листі руйнується зелений пігмент (хлорофіл), а замість нього проступає на поверхню листової пластинки інший колір, який є в листі (залежить від виду дерева).

Опадання листя з дерев відбувається в період листопаду після періоду "Золотої осені" та різкого похолодання. Дерево (кущ) таким чином звільнюється від шкідливих речовин, які накопичені рослиною за теплий період. Між гілкою і черешком листа утворюється спеціальна опушена прокладка, яка і відокремлює лист від гілки під поривами вітру. Дітям пропонується підняти по одному опалому листку і розглянути "опушену п"яточку" на листовому черешку.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Познайомити з новою піснею "Мам вітаємо усіх", сл. і музика І.Білоконь та Ю.Білоконь. Донести зміст пісні у зв'язку з її характером, провести вступну бесіду за змістом; почати розучувати приспів (або перший куплет, якщо пісня без приспівів). Розвивати увагу, пам'ять, мислення, мову, музичний слух, голосовий апарат. Виховувати бажання співати, почуття колективізму, добрі почуття, почуття любові до мам. (вступна бесіда, звучання музики, завдання перед слуханням твору, питання за змістом, пофразне вивчення слів та мелодії приспіву (або куплету), зоровий контакт, оцінка).

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Ранкова гімнастика - муз. М.Рибнікова "Антошка"

Заняття з зображувальної діяльності - "Казкові герої" , використання музичних фрагментів  з балету "Лускунчик" муз. П.Чайковського, як фон в ході роботи.

Самостійна рухова діяльність - "Вільний танок" (різноманітні танцювальні рухи, за допомогою ТЗН).

На прогулянці - спостереження за поведінкою синички під час годування з годівнички - використання музики М.Красєва "Синичка" (з використанням ТЗН)

Сон (організація, на початку) - Колискова ведмедиці (з мультфільму "Умка")

Комплекс гімнастики пробудження - музика Е.гріга "Ранок" (з використанням ТЗН)

На прогулянці - хоровод  "Подоляночка" укр. народна пісня, в обробці  Ревуцького.

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1230 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz