Одеса Лазарєва - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Одеса Лазарєва
19.04.2010, 15:33

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 3курсу

 

Одеський педагогічний коледж

назва навчального закладу

 

 

Лазарева Крістіна Віталіївна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Пуставалова С.В

Рабан О.Я

Сирицька Г.А

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр ОК01

 


м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

- Перша програма розвитку яка має показники якісних і кількісних змін, що  відбуваются з дитиною в різному віковому віці.

- Програма реалізує особистісно орієнтовану модель освіти.

- Програма орієнтує педагога на виховання в дошкільному віці не стільки "дитини знання",скільки "дитини буття". 

- Висуває ідею інтимізації життедіяльності дошкільника, а також проблему    статевого виховання дошкільників. 

- Закладує основи компетентності дитини

- Забезпечує баланс фондів "хочу","можу"

- Формує основи креативності дитини .   

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Інтегровані, комплексні, міні-заняття, тематичні, сюжетно-динамічні.

Вони відрізняються від традиційних,формою організації та кількістю дітей на занятті та мети .   

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери:Люди, Природа , Культура , Я Сам.

Лінії розвитку:

-фізична

-соціально-моральна

-емоційно-цілісна

-художньо-естетична

-пізнавальна

-мовленнєва

-креативна.

 

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Назва Базової програми "Я у Світі" зумовленна тим, що в дошкільному віці виникає перший обрис дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому . 

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Дитина повинна розуміти те , якою вона є, якими якостями володіє, як ставляться до неї люди, чим пояснюється їхнє ставлення.Дошкільник з розвиненою самосвідомістю є сформованим Я -образом.Він усвідомлює мотиви своїх вчинків, може поставити себе на місце іншої людини, поводиться, самостійно, хоче самоствердитися, досягти успіху в якійсь діяльності.домагається провідних ролей в іграх.Така дитина краще за своїх однолітків усвідомлює свою власну поведінку та її наслідки для тих хто оточує її, розуміє як ставляться до неї дорослі і діти та чим зумовлюється таке ставлення оточуючих .

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

1.Ставлення до власного імені,

2.Потреба у визнанні ,

3.Статева ідентифікація,

4.Усвідомлення себе в часі,

5.Ставлення до прав та обов'язків  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

1."Моя улюблена тваринка"

2."Ті, кого я люблю" (Я і моя сім'я)

3."Мале та велике навколо нас"

4."Щовміють наші руки"

5."Кожній речі своє місце"

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

   це активність дитини, спрямована на створення нового продукту в нерегламентованій ситуації.Це особливий вид активності ерегламентованого, перетворювального характеру .      

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 це загальна здібність дитини , її здатність до творчості . Одна з базових якостей особистості . Комплекс їнтелектуальних та особистісних якостей , що сприяє становлнню і прояву творчості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 -Виникнення в дитини відчуття неясності чогось (поява проблеми)

-Виникнення ряду запитань до дорослого, однолотків, самої себе.

-Виділення значущих для успішного розв'язання проблеми елементів, диференціація головного і другорядного .

-Усвідомлення проблеми.

-Формулювання гіпотези.

-Пошук і знаходження розв'язку. 

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Компетентність є інтегралом, цілісністю, певною сумою частин, причому інтегралом особистісним , оскільки об'єднує набір важливих особистісних характеристик дошкільника.

Основним показником компетентності як інтегральної характеристики особистості є комплекс умінь:

-Орієнтуватися в найістотніших характеристиках довкілля та самого себе.

-Практично освоювати раніше не відоме в природному, предметному, соціальному оточенні та світі власного "Я"

-Пристововуватися до незвичного , знаходити задоволення у поповненні власного досвіду .

-Конструктивно впливати на природу, предмети, людей , власне "Я"; радіти позитивним результатам своїх активних дій .

-Застосовувати набутий досвід у навових умовах,збагачувати його різноманітного життєвими враженнями; відчувати задоволення від власної спроможності .

-Адекватно оцінювати різні життеві ситуації, події , вчинки людей та відповідно поводитися .

-Виявляти гнучкість; у разі потреби змунювати стратегію влясної поведінки;

вчиняти доцільно.

-Прагнути до успіху, самостійно долати труднощі, досягати поставленої мети, не кидати розпочате на півдорозі .

Для того  щоб формувати компетентність потрібно вживати нове поняття  "стиль життя"- особливий індивідуальний спосіб здійснення дитиною себе через сввою життєдіяльність .Для того щоб  впевнитися щоб впевнитися, що в дошкільника сформулювався свій стиль життя потрібно враховувати такі показники:Сукупність зразків його поведінки , яка відображае типові манери , риси , звички, смаки , схильності.

 


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

1.Вправи "Відгадай і назви"( артикуляція звуків)

2.Скоромовки (йшла Маша по шосе і сосала сушку)

3.Придумування речень (Скоро на нашому дворі виросте сосна. Мишка нишком вкрала шишку. Зайка знайшов зернятко для зозулі.)

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Знайомство з лялькою українкою (середня група)

Подивіться діти яка до нас лялька в гості прийшла.Звати її Марічка.Вона вам подобається ?Подивіться яке в неї гарне вбрання.На голові в неї віночок з різними квітами це барвинок,любисток, волошки, ромашки.Ось який запашний віночок ,а що ви ще помітили на віночку?Правильно різнокольорові стрічки.У що вдягнена лялька? Правильно Оленка, це спідничка вона кортата,а зверху фартушок подивіться який він гарний розшитий квітами.А крім спіднички що ми забули?Так це сорочка - вишиванка а зверху жилет (старинна назва кабат)А що ще ви помітили у нашої гості?Правильно Наталка це намисто ,подивіться якого воно гарного насиченого червоннного коляру.Діти подивіться які гарні чобітки у нашої Марічки.Вона справжня українка.Наша Марічка зараз піде в гості до інших дітей,але вона обов' язково поверниться.

 

Розповідь

Розповідь з власного досвіду "Перший зубчик"

  У моєї сестрички не так давно випав перший зубчик.Коли він почав хитатися ми всі зраділи, нарешті випаде перший зубчик. Вона довго ходила та нікому не давала подивитися та доторткутися.А одного ранку прокинулась, а в руці в неї був її перший зубчик.

 

Міркування

Твір-міркування "Три товарищі" автор Валентина Осєєва

  Вітя загубив сніданок.На великій перерві усі діти снідали, а Вітя стояв у стороні від усіх.

  -Чому ти не снідаєш?-спитав Коля.

  -Сніданок загубив…

  -Погано,- сказал Коля, відкускючи великий шматок білого хліба.-До обіду далеко ще!

  -А ти де його загубив?-спитав Міша.

  -Ти, мабуть, у кишені нес, а потрібно було в скмку класти,-сказав Міша.

 А Володя нічого не спитав.Він підійшов до Віті, розламав навпіл шматочок хліба з маслом і протягнув товаришу.

  -Бери, їж!

 

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Навесні розквіт чарівний ліс та ромашка пішла гуляти.Гуляючи вона зустріла ще 3 ромашки та 5 тюльпанів.Скільки всього стало ромашок?Яких квітів було більше, ромашок чи тюльпанів?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Скільки дерев розпустилось на нашій ділянці? Скільки з них фруктових? Де розташовані названі дерева? Де знаходиться сонечко? З якого боку у нас на ділянці розташовані іриси та нарциси?

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Монотипія-фарба на поверхні скла; робота гуашевою фарбою та губкою; пальчиковий живопис гуаш

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 408 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz