Новий Буг Левченко - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Новий Буг Левченко
19.04.2010, 13:09

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та)  IV    курсу

 

   Комунальний вищий навчальний заклад

"Новобузький педагогічний коледж”  

назва навчального закладу

 

   Левченко Анна Вікторівна   

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

       1. Дрондель В.П.

  1. Гресь О.А.
  2. Козицька А.І.
  3. Тітенко Т.М.
  4. Павленко І.В.
  5. Вишневська М.С.
  6. Лушнікова В.М.
  7. Ольховська Н.А.
  8. Подрушняк О.В.
  9. Кучерявенко Л.М.
  10. Короткова В.Г.
  11.  Вишкова В.М.   

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

24 березня 2010 року

 
                                                                                     шифр
     

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

  В цій програмі визначено такі пріорітети:

- дитина — центр уваги;

-       розвиток дитини;

-       інтегрований підхід у різних формах і методах роботи;

-        особистісно орієнтований підхід до розвитку дітей  

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

·        міні-заняття, інтегровані заняття, комплексні, сюжетно-ігрові заняття, навчально-ігрове,  ігрові, контрольно-оцінні заняття, заняття-змагання, заняття-гра, заняття-шоу.    

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

 Сфери: "Природа”, "Культура”, "Люди”, "Я сам”

Лінії розвитку: Фізичний розвиток, соціально-моральний, пізнавальний, емоційно-ціннісний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.   

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

 Назва програми розпочинається займенником "Я”, що доводить велику роль власної активності дитини у формуванні її особистості, вказується на гармонію індивідуального та колективного "Я”. Назва говорить про необхідність формування свідомої особистості, самовизначення, власної гідності дитини. Програма не закликає до переваги егоїстичних устремлінь дітей, а пропонує поєднувати індивідуальні інтереси дитини та соціальні, тобто поєднувати "Я” і "світ”    

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

 Самосвідомість — це один із проявів свідомості як відокремлення себе від об`єктивного світу, це усвідомлення своєї поведінки , переживань, своїх інтересів, свого місця у світі. Щоб визначити чи розвинена у дитини самосвідомість, слід створити різні ситуації, в яких дитина може виявити свої особистісні якості. Провідну роль у формуванні самосвідомості відіграє спілкування з дорослим та однолітками. В конкретній ситуації дитина може оцінити себе у порівнянні з ровесниками. В дошкільному віці переважає завищена самооцінка    

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

 самосвідомість складається з адекватної самооцінки, самоповаги, саморегуляції поведінки, усвідомлення своїх прав і обов`язків, рефлексії, уявлення себе в минулому, теперішньому, майбутньому часі.     

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

 Фізичне виховання (молодший дошкільний вік, 4-5 дітей)

"Мій дзвінкий веселий м`яч”

Завдання: розвивати спритність, влучність, удосконалювати рухову координацію; прищеплювати інтерес до фізкультурних вправ та ігор з м`ячем, формувати вміння злагоджено гратися разом; вчити дітей опановувати різноманітні рухи з м`ячем, стимулювати активність, самостійність; викликати позитивні емоції, піднесений настрій.

Музичне виховання (старший дошкільний вік)

"Ранкова прогулянка”

Завдання: Вчити добирати музичні інструменти для акомпанименту розповіді, сприяти розвитку та виконання творчих здібностей, тембрового слуху за допомогою різних музичних інструментів, спонукати до самостійних дій і з використанням знань про музичні інструменти.

Малювання (старший дошкільний вік)

 ”Чарівні птахи” (декоративне малювання)

Завдання: вчити прикрашати площинні предмети рослинними та геометричними елементами, формувати навички роботи пензликом, штампами. Розвивати почуття ритму, симетрії, композиції. Виховувати естетичні смаки.

Ознайомлення з природою (середній дошкільний вік, 5-6 дітей)

 ”Спостереження за кроликом”

Завдання: Закріпити ознаки за якими розрізняють диких та свійських тварин. Ознайомити з особливостями будови, поведінки, живлення, пересування кролика та з умовами догляду за ним. Виховувати почуття відповідальності за домашніх тварин, бажання доглядати за ними.

 Методика розвитку мовлення (старший дошкільний вік)

Завдання: Вправляти дітей у складанні описових розповідей за моделями, розвивати творчість.

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

   активність дитини, спрямована на створення нового продукту в нерегламентованій жорсткими умовами ситуації       

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

    здатність дитини до творчості, комплекс інтелектуальних та особистісних особливостей, який сприяє становленню і прояву творчості.    

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

    поява відчуття неясності; виникнення запитань; виділення значущих проблем; усвідомлення проблеми; формулювання гіпотези; пошук і знаходження рішення.  

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

 Життєва компетенція випускника дошкільного закладу — це складна єдність показників ступеня різних ліній його розвитку та стабільність їх прояву в різноманітних видав діяльності, що забезпечують повноцінне життя дитини в оточуючому світі та навчанні в школі.   


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Ігри з язичком, вправляння дітей в артикуляції "звуків — пісеньок”: змії — с-с-с-с-с, очерету ш-ш-ш, комар з-з-з. Дидактична гра "Хто тебе покликав?” та розучування чистомовки:

 Шило шубку Шурі шило,

Білим шовком шви обшило.

Вийшла шубка прехороша

Нашій Шурі на порошу.   

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

 Ця іграшка зветься коником. У нього немає ніжок, замість них маленькі колеса. Коник червоного кольору та гарно розмальований. Зроблений коник з дерева. Його можна возити за мотузочку.     

 

Розповідь

 Коли я була маленькою, то часто їздила влітку до бабусі. У бабусі було багато курей та качок. Я допомагала бабусі їх годувати, поїти водою. А качок ганяла до ставу. Бабуся була дуже задоволена моєю допомогою.    

 

Міркування

 Загадка: Хоч не шию я ніколи, а голочок завжди доволі. (Їжачок)

Це їжачок, тому що тіло його вкрите голочками, але ними шити не можна.    


 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 420 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz