Нікополь Савченко - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Нікополь Савченко
19.04.2010, 11:36

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 2-го курсу

 

Нікопольське педагогічне учалище КДПУ

назва навчального закладу

 

 

Савченко Анна Миколаївна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Потаманова Н.Г. Ярова І.В. Пізня А.В. Войтович Т.М.

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

  "Я у Світі" - програмаа нового типу. В ній вміщено базовий зміст дошкільної освіти, який передбачає гармонійний розвиток дошкільника, створення в умовах ДНЗ розвивального життєвого простору, сприятливого для:

- закладання основ компетентності;

- формування шкільної (розумова, соціальна та емоційної зрілості);

- забезпечення балансу фондів "можу" і "хочу";

- розвиток удитини зачатків активної та моральної форми життєвої позиції і виховання у дошкільника творчого ставлення до життя.    

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Традиційне занняття не є основою і найпродуктивнішою формою  організації життєдіяльності дитини, тому й не може претендувати на першість, винятковість і обов'язковість. І існують такі форми проведення занять: міні занняття та проектувальні, дидактичні заняття, заняття занурення,  заняття  з ознайомленням з навколишнім. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

У Програмі виділено сім ліній розвитку дошкільника : фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний. Існують такі сфери життєдіяльності дитини: "Природа", "Культура", "Люди", "Я Сам".

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Її назва обумовлена тим, що саме в дошкільному віці виникає перший схематичний обрис цілісного дитячого світогляду, образ світу та  себе в ньому.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Ранній вік: найважливішим надбанням ранього віку в розвитку особистості є зародження власної самосвідомості, а саме того її рівня, коли дитина усвідомлює себе діячем - суб'єктом. Однаково важливими умовами для цього виступає, по-перше, зосередженість всіх психічних функцій дитини на предметних діях, на освоєнні предметного світу, по-друге, ситуативно - ділова форма спілкування з дорослим, що передбачає його участь в оволодінні дитиною предметною діяльністю.

1. Ставлення до власного імені.

2. Потреба у визнанні.

3. Статеваа ідентифікація.

4.Усвідомлення себе в часі.

5. Ставленнс себе до прав та обов'язків.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Компоненти: адекватна самооцінка, самоповага, саморегуляція поведінки, рефлексії, усвідомлення своїх прав і обов'язків, уявлення себе у минулому - теперішньому -  майбутньому часі.  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Мовленнєве спілкування: "Я почну, а ти продовж" - розвиток звязного мовлення, "А далі було…" - продовження розповіді, "Відгадай, про що скажу" - добір іменників до прикметників, дієслів.

Ознайомлення з природою: "На що схоже?" - ознайомлення з обєктами неживої природи, "Впізнай за голосом" - ознайомлення із свійськими та дикими тваринами, "Хто де живе?" - озн. з дикими тваринами.

Методика формування елементарних математичних уявлень: "Чарівний мішечок" - ознайомлення з геометричними фігурами, "Було, є чи буде" - орієнтування в часі.

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 це діяльність людини спрямована на створення нових матеріальних та духовних ціностей, передбачає наявність певних особистісних здібностей мотивів, умінь, уяви, інтуіції і т.д.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 це інтерес та потреба у нових враженнях пов'язаних з різними сферами життєдіяльності - природою, предметами, людьми; експерементування з предметами, наслідування дій дорослого з подальшим внесенням у свої відображальні та функціональні дії елементів самодіяльності.    

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Винекнення дитини відчуття неясності чогось, винекнення ряду запитань до дорослого, однолітків, самої себе, виділення значущих для успішного розв'язання проблеми елементів, деференціація головного і другорядного, усвідомлення проблеми, формулювання гіпотези, і пошук, знаходження розв'язки.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Життєва компетентність - це сума частин особистісних характеристик дошкільника. Вона включає в себе такі уміння: орієнтування у характеристиках довкілля і самого себе, освоєння раніше не відомого в оточенні природному, соціальному та придметному та у світі власного "Я", пристосування до незвичного, поповнення власного досвіду, констуктивно впливати на предмети, природу, людей та власне "Я", застосовувати набутий досвід у нових умовах, збагачувати життєвими враженнями, адекватно оцінювати події, та вчинки людей і відповідно поводитися, виявляти гнучкість і прагнути до успіху, долати труднощі, досягати поставленої мети, не кидати розпочате на пів-дорозі.

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

 Показ ілюстрацій артикуляційного апарату та називання органів артикіляції робота перед дзерклом , вправи на формування фонематичного слуху:"Про що говорить кімната?","На чому грає Петрушка?","Впізнай хто покликав,","Яке слово звучить?","Впіймай пісеньку комарика"-З,Шумить листячко-Ш, дме вітер-С.Читання скоромовок на звуки З,С,Ш,інтонаційно їх виділяючи.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це кошеня, воно невеликого розміру, має біле пухнасте хутро м'яке на дотик, має голову і тулуб, чотири лапки та  хвостик. На голові  у кошеня є два вушка трикутної форми. Чорні круглі оченята нагадують дві бусинки. Носик рожевого кольору трикутної форми. Також кошенятко має довгі вусики та рожевий ротик. Тулуб  має овальну форму, на шиї пов'язана стрічка жовтого кольору. На лапках є кігтики. Хвостик має овальну форму, він пухнастий та м'кий на дотик. Проводиться в кінці заняття в заключній частині  дидиктична гра  "Як мявкає котик"

 

Розповідь

Коли мені було п'ять років,зі мною стався цікавий випадок. Я хочу вам його розповісти. Я була у бабусі  до неї приблудилося маленьке щенятко і в нього була поранена  лапка і я взялася його доглядати. Спочатку бабуся допомогла мені обробити ранку та перев'язати її. Та нагодувала його. Я про нього піклувалася  про нього кожного дня, гралася з ним. А назвала його Тобік. Коли він одужав бабуся залишила його  в себе. І коли  я приїджала в гості то він завжди мене зустрічав.  

 

Міркування

Загадка

Сидить Марушка в семи кожушках,

Хто її роздягає, той сльози проливає. ( цибулина)

Міркування:Цибулина  тому що, кожна лушпайка цибулини  нагадує окремий кожушок  який одягається на  зиму. І коли чиститься цибуля її запах викликає сльози і   змушує нас плакати.

 

 
Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 373 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz