П`ятниця, 29.03.2024, 08:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Нікополь Черненко
19.04.2010, 11:34

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

Одного разу Колобок вирішив позвати всіх героїв казки на День народження, які йому зустрічалися на шляху. Спочатку прийшло два герої: зайчик та вовчик. Потім підійшов ведмідь. Порахуйте, скільки разом прийшло героїв до Колобка. Зазначте, якого з героїв не було запрошено?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Індивідуальна робота з дітьми за допомогою доручень та дидактичних ігор. Наприклад: принеси лопатку з павільйону, полий квітку в клумбі, скажи товаришеві зправа, віддай шапочку дівчинці зліва, вдар м’ячик об землю, дістань гілочку зверху.

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Для зображення цієї теми можна запропонувати дітям малювання тла - основи, способом злиття фарб, дерева та квіти, трава - способом пальчикового живопису.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Отримання телеграми-блискавки з проханням допомогти соняшнику здійснити свою мрію - стати справжнім сонечком.

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

Розвиток мовлення:

Руки вгору - підтягніться

Раз-два, раз-два.

Щонайнижче нахиліться.

Раз-два, раз-два.

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка зверніться.

А тепер хай всі малята

Пострибають, мов зайчата.

Руки вгору підніміть,

Вдих і видих всі зробіть.

Математика:

Наша Таня, ідучи,

Загубила три ключі.

Не минули їх сороки-

Роздивлялись пильним оком.

Посідалися на ганку:

Відпочинемо до танку!

Тут сороки-білобоки

Гопи-скоки-крила в боки,

А музики грають.

І усі стрибають!

Таню, ключики візьми -

На цвяшок почепи.

Образотворча діяльність:

Кура-жура, журавок,

Не топчи мені квіток.

І трави не скуби,

А до мене швидше йди.

Прилетіли журавлі,

То великі, то малі.

Посідали на ріллі

Та й співають:"Трі-лі-лі".

 

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

"Ой у лузі калина…"

1. Шикування в колону, ходьба, не швидкий біг, ходьба на носочках - руки на поясі, звичайна ходьба з підніманням рук вгору і опусканням вниз.

2. Шикування в коло, обличчям до центру. Вихователь показує дітям лальку Галю:

- Наша Галя чорноброва

Вийшла у долину,

Щоб калиноньки набрати.

Та й побавитись, пограти.

3. Виконання комплексу ЗРВ:

- "Ой, у лузі калина"- сидячі на колінах, нахиляти голову вправо, вліво, руки тримати на поясі (по 4 рази);

- "Там стояла дівчина" - стоячи на колінах, руки на поясі, нахили тулуба вліво, вправо (4 рази);

- "Цвіт калини ламала" - в. п. те ж саме, руки через сторони вгору і вниз (6 разів);

- "Та в пучечки в’язала" - в. п. стоячі, руки на поясі, глибоко присісти, з’єднавши долоні прямих рук перед собою, ніби клала щось у пучечки (8 разів);

- "Танцювала дівчина" - стрибки на обох ногах з махами рук уливо, управо, з легким нахиленням голови (8 разів);

- "Відпочила дівчина" - піднімання на носки з плавними рухами рук вгору, вниз (стабілізація дихання) (4 рази);

- "Та і заснула дівчина" - діти присідають, кладуть голівки на стулені долоні, заплющюють очі, вихователь ховає ляльку і промовляє:

- Враз так темно-темно стало,

І дівчини вже не стало…

(діти підводяться, оглядаються)

 

 

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Екологічна стежка домомагає будувати стійку логічну систему в екологічному вихованні дітей, подавати їм якомога більше знань, формувати цілісне уявлення про чудовий світ природи взимку, краще розуміти взаємозв’язки та взаємозалежності.

1. Підготовча робота, визначення маршруту в парк.

2. Повторення і закріплення правил поведінки в природі.

3. Вибір об’єкту дослідження (сніг) неживої природи. Загадування і розгадування загадок.

4. Бесіди про зміни в природі взимку, про мешканців парку. Дидактична гра "Хто де живе?".

5. Розглядання дерева взимку (ялинка). Які зміни відбулися в житті ялинки та верби по сезону? Дидактична гра "Що, якби було?". Дидактична гра "Добре-погано".

6. Після проведення екологічної стежки гра "Обмін враженнями". "Чим можна допомогти птахам, які зимують в парку?"

7. Читання художніх творів про сніг, про ялинку.

8. Як ми можемо захистити дерева від шкідників весною?

9. Розвішування годівниць.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Підводимо дітей до розуміння причин бесідою, проводимо дидактичні ігри: "Коли це буває?", "Спільне й відмінне", проведення досліду з листям. Також засушення гербарію.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Познайомити дітей зі світом 8 березні, збагачувати музичні враження дітей, розвивати емоційний відгук, сприяти творчому сприйняттю нової пісні, розкривши її зміст, характер мелодії через емоційне, виразне виконання вихователем, використанням ілюстративного матеріалу, віршів про свято. Формувати первісні прояви музичного смаку, основи оцінного ставлення до нової пісні.

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

1 половина дня.

1. Ранок. Проведення хороводної гри "Гра з хусточкою" на мелодію української народної пісні "Галя по садочку ходила", обробка Л. Ревуцького.

2. Ранкова гімнастика під музику.

3. Заняття з розвитку мовлення та тему: "Читання української народної казки  "Котик,  Півник і Лиса"" з супроводом виконання невеликих пісеньок героїв казки, що характеризують персонаж.

4. Прогулянка. Сюжетно-рольова гра "Сім’я"  з використанням характерних пісень.

5. Індивідуальна робота. Залучати дітей до відтворення на інструментах звуків природи: спів зозулі, шум дощику, цвірінькання горобця.

6. Музично-дидактична гра "Впізнай мелодію".

 2 половин дня.

1. Самостійна музична діяльність. Концерт -загадка "Музична скринька".

2. Пісенна творчість. Імпровізація, вигадування музичних запитань та відповідей "Кумо, кумо, що варила" укр. нар. п., "Де ти кицько ходила?" муз. В. Верховинця, "Весняний грім" муз. Т. Шутенко.

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 1021 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz