П`ятниця, 26.04.2024, 03:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Нікополь Бєлікова
19.04.2010, 11:40

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) II курсу

 

Нікопольське педучилище КДПУ

назва навчального закладу

 

 

Бєлікова Ганна Олександрівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Потаманова Н.Г. Ярова І.В. Пізня А.В. Войтович Т.М.

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

  Перевага у новій Базовій програмі "Я у Світі" надаеться особистості дитини, його "Я". Посилюється увага до виховання свідомої особистості дитини. Головне завдання педагога - навчити дитину свідомо ставитися до життя, подій, явищ, людей. Принцип активності, принцип природовідповідності, розвиток у дитини креативних здібностей, творчого ставлення до життя, забезпечення ритмічності у зміні форм, етапів, інтенсивності буття дошкільника. 

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Базова програма не заперечує заняття як одну із форм організації навчання дітей дошкільного віку. Але ведучий вид діяльності дітей цього віку - це гра, спілкування з однолітками та дорослими, різні види продуктивної діяльності (малювання, ліплення, конструювання, мовлення).Тому нова програма орієнтується саме на них. Пропонуються міні-заняття, дослідницька діяльність, бесіди, дидактичні ігри, вправи, ігри-забави, проектні заняття, заняття-занурення. Всі види занять пропонується проводити з домінуванням гри і спілкування. І, головне, вся ініціатива іде від литини, її бажань, прагнень, інтересів, а не від педагога. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери життєдіяльності: "Природа", "Культура", "Люди", " Я Сам".

Лінії розвитку: фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Назва нової програми зумовлена тим особистісно орієнтованою моделлю навчання, розвитку і виховання дитини. Дитина відчуває себе у світі відносно самого себе, відносно інших людей, відносно оточуючого світу і природи. І відповідно цього новою програмою розроблені чотири основні сфери життєдіяльності. Але основне в програмі це розвиток особистості дитини, його "Я" відносно цих сфер.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Щоб з`ясувати рівень розвитку самосвідомості у дитини певного віку, необхідно проаналізувати рівень розвитку всіх компонентів самосвідомості. Крім того необхідно знати вікові особливості і можливості, новоутворення в  розвитку складових самосвідомості дитини.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Самосвідомість - це психологічна характеристика дитини. Самосвідомість дитини характеризує її власне відношення до себе, до свого імені, усвідомлення того, як ставляться до неї інші люди, усвідомлення своєї статі, усвідомлення себе в часі (якою дитина була в минулому, якою є зараз, і якою стане надалі), як дитина розуміє свої права та обов`язки в родині, в дитячому садку, взагалі в суспільстві.     

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Мовленнєве спілкування: "Я почну, а ти продовж" - розвиток звязного мовлення, "А далі було…" - продовження розповіді, "Відгадай, про що скажу" - добір іменників до прикметників, дієслів.

Ознайомлення з природою: "На що схоже?" - ознайомлення з обєктами неживої природи, "Впізнай за голосом" - ознайомлення із свійськими та дикими тваринами, "Хто де живе?" - озн. з дикими тваринами.

Методика формування елементарних математичних уявлень: "Чарівний мішечок" - ознайомлення з геометричними фігурами, "Було, є чи буде" - орієнтування в часі.

 

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 - це активність дитини, спрямована на створення нового продукту в творчій, вільній, нерегламентованій обстановці.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 - це здатність дитини до творчості, інтерес до нового, невідомого, нестандартно мислити, наявність оригінальних ідей у вирішенні проблеми,  уміння дивуватися, створення фантастичних ідей, допитливість,розвинена уява.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Основними етапами творчого процесу є:

поява проблеми,

виникнення запитань до дорослих, однолітків і самої себе,

 виділення головних елементів для розв`язання проблеми ,

усвідомлення проблеми,

формування гіпотези,

пошук і знаходження розв`язку.

 

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Життєва компетентність дошкільника передбачає суму узагальнених характеристик особистості дитини: її знань, уявлень, уміння орієнтуватися в довкіллі, самостійно освоювати невідоме, долати труднощі, досягати поставленої мети, доводити до кінця розпочату справу, пристосовуватися до незвичного оточення, уміння поповнювати власний досвід і уміння застосовувати набутий раніше,  адекватно оцінювати вчинки людей і власні та різні життєві ситуації. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Показ ілюстрацій артикуляційного апарату, називання органів артикуляції, робота перед дзеркалом, вправи на розвиток фонематичного слуху: " На чому грає Петрушка", "Про що говорить кімната?", "Впізнай, хто покликав?", "Спіймай пісеньку комара - З (листячка - Ш, вітриська - С), "Спіймай звук", промовляння скоромовок, потішок, віршів, мовно-ритмічні вправи на відтворення темпу.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис ведмедика.

Це ведмедик. Він великий за розміром, коричневого кольору. Зроблений з хутра, м`який на дотик. У ньог є голова, тулуб, чотири лапки. Голова круглої форми. Зверху розташовані вушка.  У нього чорні оченята, схожі на бусинки, чорний носик та червоний язичок. Тулуб має овальну форму, на шиї в нього - червоний бантик. Лапки у ведмедика невеликого розміру, овальної форми, на кінчиках  - кігтики. Я люблю гратися з ведмедиком. Я годую його, катаю на гойдалці, лікую, одягаю.

 

 

Розповідь

Коли мені було п`ять років, в моєму житті трапилась цікава історія. Я хочу її вам розповісти. Одного весняного прохолодного дня до нас у двір залетіла ластівка. Вона впала на травичку, тріпотіла крильцями. В неї було поранено крило. Я тоді дуже за неї злякалась, мені було її шкода. Та мама мене заспокоїла, взяла пташечку в руки та занесла в дім, обробила рану та перев`язала їй крило. Ластівка жила в нас десь тиждень. Мені дуже подобалось про неї піклуватися, я її годувала та поїла. Одного теплого дня ми вирішили її відпустити. Її крило вже загоїлося. Мені було дуже сумно дивитися їй вслід. Через декілька днів я побачила зграйку ластівок. Вона поселилася на даху нашого будинку, серед цієї зграї я впізнала ту, що в нас жила, бо я пов`язала їй на лапку кольорову стрічку.

 

 

 

Міркування

Загадка:

Голуба хустина, жовтий клубок,

По хустині качається, людям усміхається.   (небо та сонце)

Міркування:

 

Голубе нагадує небо, а жовте - може бути сонце, що може рухатися по голубому небу. Хустина велика, і небо велике. Клубок - круглий, качається, і сонце - жовте і котиться по небу. Дарує тепло та світло людям - сонце.

 


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 827 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz