Нікополь Бєлікова - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Нікополь Бєлікова
19.04.2010, 11:38

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

У Русалоньки було 3 перлин білого кольору і 5 рожевого. Коли морська піна розбушувалася Русалонька втратила 2 перлинки. Скільки ж всього перлин разом було у Русалоньки, а скільки залишилося?

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Використовуємо дидактичні ігри- доручення  доторкнися до сусіда зліва, усміхнись сусіду зправа, принеси відеречко в павільйон, підкинь м'яча догори, станьте перед столом.

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Квіти, листочки - приойм штампування, бруньки на деревах - пройом тичкування  сірником обгорнутим ваткою, а тло - малювання по мокрому паперу.

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Читання казки у "Сонечка в гостях" з придумуванням кінці, як міг соняшник стати  справжнім соничком.

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

1. Фізкульт хвилинка для заняття з розвитку мовлення.

Віє вітер з-за воріт

У ворортах сірий кіт

Вітер сірому котові

Чеше вусики шовкові

Ясне сонце випливає

Киці спину вигриває

Та кіт вуркоче, кіт муркоче

Ніби щось сказати хоче.

В.п.- руки до грудей розвести їх у сторони,

В.п. те саме. - Руки до обличчя згинаючи і випрямляючи пальці

В.п. - Руки за головою. Повертатися праворуч і ліворуч. 

 

2. Фізкульт хвилинка для занняття з ознайомленням з природою

Усадку зеленому яблук нарвемо -   підняти руки вгору стати навшпиньки подивитися вгору, розкрити долоні стиснути їх і потім опустити руки.

У плетені кошики ми їх складемо

Ніжки хай потрудяться-  у танок підем.

Вправними бадьорими вправними зростем. - підняти руки вгору нахилитися вперед торкнутися пальців ніг; тримаючи руки на поясі поставити праву ногу на пальці тричі притопнути, на п'ятку - тричі притупнути; лівою ногою теж саме, підняти зігнуті руки і пальці до плечей і розігнути їх.

 

3.Фізкульт хвилинка для заняття з математики

На пальчики встанемо-  до хмарин дістанемо

Раз-два, раз-два до хмарин дістанемо

 

Нахиліться стільки раз скільки качечок у нас.

Раз- два - три -чотири - п'ять добре вмієм рахувать  

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

Комплекс вправ ранкової гімнастики для другої молодшої групи "Чапля"

Ходьба один за одним, легкий біг одни за одним, шикування в коло.

2. Добір ЗРВ:

1) "Чапля крилами махає" - в.п. основна стійка

руки всторони, зробити кілька хвилеподібних рухів руками згинаючи і розгинаючи лікті, потім повільно опустити кисті рук через сторони, кисті рук при цьому злегка підняті. Підняти руки всторони нахилити голову вперед, назад, праворуч, ліворуч і зробити знову 3-4 хвилеподібні рухи руками у швидкому темпі.

2) "Чапля стоїть на одній нозі"   - в.п. о.с. руки на поясі. Підняти ліву ногу зігнуту в коліні (носок відтягнути донизу) і опустити її  теж саме лівою ногою . Вправу виконувати в повільному темпі додаючи 3-4 хвилеподібні рухи руками.

3) " Чапля жабку ловить" - нахили тулуба вперед, вниз із поворотом та опусканням однієї руки вниз. В.п. - ноги на ширині плечей, ліва рука на поясі, права опущенна вниз. Підняти опущенну  праву руку зігнувши  кисть і пальці на зразок дзьоба, підняти руку вгору подивитися на неї. Нахилити тулуб вниз опускаючи руку вниз. Зробити 2-3 пружні нахили, торкаючись пальцями правої руки носка лівої ноги. Спокійна ходьба.

4) " Чапля полетіла" - зробити кілька пружних напів присідань на місці (по черзі на кожній нозі). Після напівприсідань - біг з розведеними в сторони руками ( махають крилами)

 Заключна частина: дихальні вправи.

 

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Спочатку беремо  маршрут  екологічної  дослідницької стежини 

"Підемо до Каховського водосховища"

Вибір об'єктів природи: вода та мешканці які живуть  у воді.

Проведення і закріплення правил поводження біля і у воді.

Розглядання ілюстрацій  до походу на водосховище ще в груповій кімнаті.

Спостереження за  водою на водосховищі, якого кольору вода, скільки її, хто живе у воді, як себе поводити коло води,  воду потрібно  економно використовувати, не забруднювати  воду  для того щоб, мешканцям тобто рибам  було добре розмножуватися та жити. Поспостерігати за водою взимку, коли лід скував  водосховище.

Дослід "Три стани води"

Використовуємо обмін враженнями.

Малювання водосховища.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

Для цього доречно провести попередньо дослід  з рослиною в кімнаті з більш низькою температурою та малим освітленням. Наприклад: пророщування квасолини в коробці без світла. Рослина стає блідою і діти самі роблять виснавки.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Познайомити дітей зі святом 8 Березня. У вступній бесіді розкрити зміст пісні, звернути увагу на характер пісні, використавши наочно-зорові та наочно-слухові  методи,  сприяти емоційному сприйняттю пісні малятами,  викликати у них інтерес, бажання вивчити нову пісню. Виховувати почуття любові, поваги до рідної матусі, бажання привітати зі святом.

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Перша половина дня:

1.Хороводна гра "Веселі музиканти" муз. А.Філіпенко

2. Ранкова гімнастика під музику.

3. Самостійне  музикування:гра " Музичне лото". 

4. Фізкультурне заняття з використанням музики.

5. Прогулянка

Рухливі забави:

"Граємо на сопілочки" муз В. Моцарта

"Весело танцюємо" муз. М. Степанека

- Музично -дидактична гра: "Тихіше - голосніше в бубон бий. " муз. О. Тілічеєвої

Друга половина дня :

1.Музично-театралізоване свято " Весна чарівниця" .


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 489 | Завантажень: 1 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz