Кременчук Даниленко - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Кременчук Даниленко
19.04.2010, 17:11

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4 курсу

 

Кременчуцького педагогічного училища ім. А.С. Макаренка

назва навчального закладу

 

 

Даниленко Оксани Борисівни

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Остапко Людмила Олексіївна

Носкіна Людмила Микитівна

Гарнець Галина Миколаївна

Коваленко Олена Миколаївна

Штефан Лідія Юріївна

Пєчка Лариса Євгеніївна

Дорошенко Таїсія Миколаївна

Рябова Наталія Володимирівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

 Головним пріоритетом є те, що "Я у Світі" являється програмою розвитку.  Це програма відкритого, нового типу, основана на Базовому Компоненті. Її завдвнням є- виховання свідомої, гармонійно та всебічно розвиненої особистості. У програмі є нові напрями педагогічної діяльності- догляд за душевним станом дитини, виховання креативності, розвиток самосвідомості.    

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

      

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: "Природа", "Люди", "Культура", "Я Сам"

Лінії розвитку:

- фізичний розвиток

- пізнавальний розвиток

- соціально- моральний розвиток

- емоційно- ціннісний розвиток

- художньо- естетичний розвиток

- мовленнєвий розвиток

- креативний розвиток

 

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Саме в дошкільному віці у дітей виникає образ світу та сприйняття себе в ньому, дитячий світогляд. "Я"- це особистість дитини, індивідуальне та колективне "Я"; пізнання себе у світі , гармонійне поєднання "Я" і "Світу".

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Самосвідомість- процес пізнання та самовідношення.

Існують різні методики діагностики самосвідомості. Вихователь повинен володіти елементарними засобами діагностування процесів формування самосвідомості дошкільників. Крім методик, потрібні систематичні спостереження за дітьми (у грі , спілкуванні, предметно- практичній діяльності). Показники поведінки можуть змінюватися залежно від обставин. Тому важливо, на основі спостережень (не менше 4-5 разів), скласти загальне уявоення про міру прояву показника поведінки(не менше ніж 2 рази на рік). Це дає змогу зрозуміти динаміку самоповаги.

Критерії:

- позитвне ставлення до інших

- прояв адекватної соціальної поведінки, прояв позитивної Я- концепції та самооцінки, володіння соціальними властивостями

- виявлення достатнього самоконтролю та високої активності

- прояв ініціативності та самосттійності

- гра відповідно до віку

-прояв емоцій

Перш за все потрібно діагностувати та спостерігати за дітьми, які викликають особливе занепокояння:

- мають гіпертрофовану потребу у визнанні

- мають підвищену залежність від оточення

- мають домінування захисних механізмів у поведінці

Найбільше самосвідомості проявляється у самооцінці. Продуктом роботи самосвідомості є самоповага. Вона проявляється у почуттях: радості, задоволеності, гордості, симпатії, впевненості. Вихователь має бути компетентним у вікрвих особливостях розвитку самосвідомості.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Компоненти самосвідомості:

- ставлення до власного імені ( воно уособлює індивідуальність)

- потреба у визнанні (бажання дитини визнати іншими його потреби та чесноти)

- статева індетифікація (здатність до 2-3-річного віку називати себе хлопчиком або дівчинкою)

- усвідомлення себе у часі (вміння 5-6-річної дитини уявляти себе в минулому, теперішньому, майбутньому)

- ставлення до справ та обов`язків (перед вступом до школи діти мають усвідомлювати поняття "право" та "обов`язок")  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

     

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 процес створення нового; активність перетворювального характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 здатність дитини до творчості, базова якість особистості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 - виникнення у дітей  проблеми (неясності)

- виникнення запитань  до дорослих, однолітків, до себе

- виділення головних елементів проблеми ( для успішного її розв`язання), розрізнення головного і другорядного

- усвідомлення проблеми

-формулювання гіпотези

- пошук і знаходження розв`язки

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

- це обізнаність (глибина, систематизованість знань),  вправність у всіх сферах життєдіяльності: "Природа", "Культура", "Люди", "Я Сам" (здатність використовувати свої згнання, приймати доцілбні рішення)

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Казка веселого язичка, загадка, інтонування, відображена мова , скоромовка

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це собачка. Він великий, хутряний, білий з чорними плямами. Усобачки великий, червоний язик. Його можна годувати, катати на машині. Я люблю собачку.

 

Розповідь

     

 

Міркування

На сонечко я схожий, і сонечко люблю, за сонцем повертаю голівоньку свою. (соняшник) Я впевнена  в тому , що це соняшник .  По- перше тому що він схожий на сонечко.


 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 352 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz