Кременчук Бабич - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Кременчук Бабич
19.04.2010, 17:15

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 2 курсу

 

Кременчуцьке педагогічне училище ім. А. С. макаренка

назва навчального закладу

 

 

Бабич Анастасія Андріївна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Лозинська Євдокія Федорівна

Гарнець Галина Миколаївна

Носкіна Людмила Микитівна

Приступ Валентина Василівна

Пєчка Лариса Євгеніївна

Дорошенко Таїсія Миколаївна

Коваленко Олена Миколаївна

Рябова Наталія Володимирівна

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Зміна в тому, що      

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

      

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Базовою програмою "Я у Світі" передбачено 4 сфери життєдіяльності, такі як "Природа", "Культура", "Люди", "Я Сам" і 7 ліній розвитку: Фізичний, Соціально-моральний, Художньо-естетичний, Емоційно-ціннісний, Пізнавальний, Мовленнєвий, Креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Назва програми зумовленна дитиноцентризмом, адже вона (програма) несе в собі власну активність дитини. Спрямована на виховання свідомої особистості на її розвиток  у Світі, який її оточує, який також впливає на її формування.  

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Для того, щоб з'ясувати чи розвинена самосвідмість дитини, потрібно дослідити, проспостерігати за такими компонентами як : 1) як дитина ставиться до свого імені. Адже ім'я, це індивідуальна особливість кожної дитини, воно визначає її приналежність до світу, уособлює її особистість, відмінність від всіх інших.

2) як дитина себе статтево ідентифікує, тобто чи може вона визначити і назвати хто вона дівчинка чи хлопчик, до того ж може пояснити чому вона так вважає. Ще повинна визначати відмінності між хлопчиком та дівчинкою, жінкою і чоловіком.

3) потреба у визнанні, адже дитина дошкільного віку хоче відчувати схвалення своїх здібностей та досягнень. Але варто враховувати те, що діти різні і кожен хоче свого визнання по-різному, а тому деякі проявляють себе як бешкетники, а інші гарно і старанно навчаючись. Все це зумовлюється індивідуальними особливостями їхнього життя, родиною, її цінностями.

4) як ставиться до прав та обов'язків, тобто перед тим як дитина піде до школи у неї вже повинні бути сформоване усвідомлене ставлення до прав, того, що дає їй свободу вчиняти так чи інакше, та обов'язки, які ці права будуть підставляти під певні норми чи обставини.

5) усвідомлення себе в часі, тобто дитина повинна вміти уявляти себе в минулому, теперішньому, майбутньому(яке воно може бути). Ось це все і буде показником нормального розвитку самосвідомості.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Компонентами самосвідомості є самоповага дитини до себе, саморегуляція своєї поведінки, її рефлексія, уявлення себе у минулому, теперішньому, майбутньому часі та адекватна самооцінка себе.  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

     

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 це вид активності дитини.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 це здібність, здатність дитини до творчості. Базова якість особистості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Основними етапами творчого процесу за програмою є:

 виникнення у дитини відчуття неясності чогось;

поява у дитини запитань до дорослого, однолітків та до себе;

виділення дитиною важливих елементів для успішного їх розв'язання, тобто упорядкування головного і другорядного;

усвідомлення проблеми;

формування гіпотези;

пошук і знаходження розв'язку.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Перед тим, я розкрити це питання варто розкрити сутність поняття компетентність Під "життєвою компетентністю"  мається на увазі сформованість у дошкільника, моральних і життєвих принципів, ігрових уміньбазових якостей особистості і вміння  

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

казка веселого Язичка, ігрові прийоми, інтонування. сумісне мовлення, відображувальна мова.

скоромовка

розглядання картинки

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис іграшки лисичка.

Діти, це лисичка. Вона має голову і тіло. Вона рудого кольору, в неї м'яке хутро. На голові в неї є гострі вушка, на мордочці в неї, хитрі оченята, ніс і ротик. На тілі в неї лапки, передні і задні, та довгий рудий пухнастий хвостик с білою китицею. Мені подобається лисичка.

 

Розповідь

Діти, вчора я ходила до зоопарку і бачила там різноманітних звірів. Мавп, слона, жирафа, лисицю, вовка, тигра, лося, кабана, ведмедя. Всі вони живуть у своїх вольєрах (загородках), деяких, навіть, можно підгодовувати різними фруктами. Всі вони гарні та цікаві, кожен по-своєму. Мавпи, як завжди, галасували та грали один з одним. Слони, поливали себе водою зі свого хоботу, тигри, ричали один на одного та гралися зі своїми

дитинчатами, ведмідь, як зірка, позував для відвідувачів. А ще можно було сфотографуватися з звірями. Мені дуже сподобалось.  

 

Міркування

Загадка

 Місили - місили, ліпили -  ліпили, а потім хіп та в окріп, а вже на останку в масло та сметанку. Хто зуміє відгадати, того будем частувати.      (вареники)

 

Це вареники, тому що спочатку ми замішуємо тісто, а потім ліпимо їх. Піля цього ми готові кидаємо в гарячу воду, в окріп, де вони варяться, а потім, як приготуємо можемо змастити їх маслом та сметанкою.

 


 

 

 

 

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 439 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz