Субота, 20.04.2024, 13:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Дніпропетровськ Акулова
19.04.2010, 11:02

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

На День народження до Буратіно прийшли: Віні-Пух, П`ятачок, Мальвіна, Червона Шапочка та Дюймовочка.

Скільки всього гостей запросив Буратіно?

Скільки тварин прийшло в гості?

Скільки стільців поставили гостям?

 

 

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

Ідивідуальна робота: дидактична гра "Біжі до дерева, яке вкажу", вправа "Стань праворуч, стань ліворуч", "Скажи що попереду, що позаду".

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

Набризкування щіткою (небо, тло), штампування різними матеріалами (листя), тичкування напівсухим пензликом (листя, квітуче дерево), малювання пальчиками (квіти), ниткографія (трава), плямографія (хмаринки).

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Використання музичного супроводу, ігровий прийом - ласкавушечки :

"Діти вітаються з сонечком":

Здравстуй, солнце золотое!

здравствуй, небо голубое.

Здравствуй, теплый ветерок.

Здравствуй, маленький дубок.

 

Сонечко почуло привітання і  прислала до нас соняшник. Етюд на вираження задоволення радості - "Квітка".

 

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

З математичного заняття:

 

Широко розтавемо ноги,

Немов танці - руки вбоки.

Нахилися вліво, вправо,вліво, вправо,

Виходить на славу.

Молодці!

Вліво - вправо,вліво - вправо. (повторити три рази)

 

З ознайомлення з природою:

Вітер тихо клен гойдає,

Вліво, вправо нахиляє.

Раз нахил, (руки за голову, нахили тулуба

І два нахил, вліво, вправо)

Зашумів листям клен.( руки вгору, помахати кистями)

(повторити три рази)

 

З розвитку мовлення:

Ла-ла-ла, (три оплески)

Мила підлогу  мела. (нахили тулуба уперед, махи руками)

Ли-ли-ли, (три оплески)

Ні пилинки не знайшли.(дути на долоні перед собою)

Лу-лу-лу, (три оплески)

Слава взяв пилу. (рухи, які імітують пиляння).

 

Ли-ли-ли, (три оплески)

З татом у двір пішли (ходьма на місці).

(повторити три рази)

 

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

"Ведмежата силачі"

Обладнання: гирі.

1 частина.

 Діти заповзають до зали, спираючись на руки та ноги.

Ходьба в колоні по одному (20 сек.).

Біг врозсип, з зупинками за сигналом вихователя (25 сек.).

Ходьба на на зовнішній стороні стопи, як ведмежата (15 сек.).

Ходьба навшпиньках.(10 сек.).

Перешикуння в коло.

 

2 частина.

Вправа1. "Ведмежата,лапи вгору!"

В.п. - сидячи, ноги разом, руки з гантелями на колінах.

1.Праву руку з гантелями підняти вгору.

2.Опустити її вниз, а ліву підняти ( кожною рукою тричі).

 

Вправа 2."Ведмежата, нахиляємось"

В.п. -  теж саме, ноги на ширині пліч.

1.Нахилитися вперед, доторкунутися гантелями до обох ніг.

2.В.п. (повторити тричі)

 

Вправа3. "Ведмежата, присідаємо"

В.п. - основна стійка.

1.Присісти, гантелі вперед.

2.Встати.В.п. (повторити п`ять разів)

 

Вправа4. "Ведмежата, нахили в сторони"

В.п. - ноги нарізно, руки з гантелями на поясі.

1.Нахил тулуба вліво, праву руку підняти над головою.

2.Нахил вправо, ліву руку підняти вгору над головою. ( повторити чотири рази)

 

3частина.

Звичайна ходьба, з високим підніманням колін (15 сек.).

Біг на носочках (15 сек.)

Звичайна ходьба ( 10 сек.).

Впрва для для розвитку дихання "Подуй на метелика" ( тричі).

 

 

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

Маршрут екологічної стежини повинен проходити повз групи вічнозелених дерев ялина Європейська, Ялівець(куточок лісу), куща з ягодами калини, горобини, на якій майорять кетяги ягід та вивішена годівничка для зимуючих птахів (дітям пропонується насипати корм до годівнички( крихти білого хліба, розрізане насіння соняха, насіння подорожника зібране в осінній період; прохід між ділянками по розчищеним від снігу доріжкам, який ретельно укладено під кущі і дерева для накопичення вологи. Біля кожного об`єкту стежини вихователь проводить коротку бесіду з дітьми, в разі потреби надає пояснення, у кіннці прогулянки по стежині вихователь звертає увагу на птахів, які прилетіли до годівнички харчуватися.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

З настанням осені вихователь проводить серію спостережень за зміною кольору листя на деревах. Акцентується увага дошкільників на пониження температури повітря восени та скороченням світового дня. Дітям пояснюється , що колір листя осінніх дерев залежить від назви рослини, тощо. У клена - жовтий, груша- червоний, каштану - коричневий.  Дітям пропонується провести пошукові дії до визначення різного кольору листя і місця його розташування: внизу або на верхіввках дерев. Діти підводяться до розуміння того, що в холодний період осені зелений барвник листя (хлорофіл) руйнується і в листі проступає інший колір (жовтий, червоний, коричневий. Вихователь пропонує пригадати як діти малювали осіннє листя акварельними фарбами і як зелений колір розмивали над жовтим, коричнивим, червоним.

З наступанням стійкої холодної погоди, вихователь зосереджує увагу дітей, що період "золотої осені" закінчився і почався листопад. Всі поживні речовини з лдистя перейшли у стовбур і гілки дерев, а шкідливі потрапили до офарбованого листя. Вихователь звертає увагу на утворення "опушеної п`точки" на черешку листа  клена канадського (роздати кожній дитині). Пояснює, що це опушення є у кожного черешка, кожного листопадного дерева, саме цьому, під впливом легких поривів вітру, відбувається відокремлення листя.Так дерево готується до зими.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

Мета: познайомити дітей з новою піснею "Мам вітаємо усіх", сл. і муз. І,Білоконь та Ю.Білоконь…, , пояснити зв`язок тексту з характером музики, провести вступну бесіду до пісні, почати розучувати перший куплет пісні ( або приспів, якщо він є); розвивати музичний слух, увагу, пам ять , мову, мислення, голосовий апарат; виховувати інтерес до співів, бажання слухати та бути причетним до виконання пісень про маму ( вступна бесіда, наочність (малюнок  з усміхеною матусею  та дітьми, що дарують їй квіти), завдання, звучання музики, питання, зоровий контакт, пофразне вивчення слів та мелодії куплету(приспіву).

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

Ранкова гімнастика - "Зверобіка"муз. Савельєва

Інтегроване заняття з розвитку мовлення і малювання, тема: "Ведмедик іде по лісу", з використанням "Ведмедик", музика В.Ребікова, як звукового фону під час малювання.

Музично-дидактична гра "Лісова прогулянка" ( вправляння дітей  у розрізненні звучання різних музичних інструментів - брязкалець, бубну, барабану), заохочувати та розвивати ритмічні навички.

Прогулянка -  гра "Змійка" ( з використанням ТЗН - використовується запис двох прикладів танцювальної музики: польки та вальсу; закріплюємо знання дітей танцювальних рухів відповідно  звучання музики).

Сон на початку - "віночок українських народних колискових".

Гра-театралізація "Троє поросят" муз. Р.Меєровича.


Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 888 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz