Дніпропетровськ Акулова - олімпіада - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Дніпропетровськ Акулова
19.04.2010, 11:01

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 4 курсу

 

Дніпропетровського педагогічного коледжу Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара

назва навчального закладу

 

 

Акулова Юлія Олександрівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Олійник Лідія Юхимівна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр 41 Д 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

   Особистісно-зоорієнтований підхід, гуманний підхід, пріорітетність розвитку, закладання основ компетентності, статево-диференційований підхід до дітей, організація життєдіяльності дітей за сферами життєдіяльності, спрямованість різних видів діяльності на формування  життєвої активності дошкільника, програмою передбачено  передбачена робота з обдарованими дітьми,виховання нервової дитини, формування комп`ютерної культури, навчання іноземної мови дошкільників.

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Тематичне планування занять,організація інтегрованих занять, перевага індивідуальних, занять в підгрупах, проведення міні-занять, закріплення знань   в повсякденному житті, активне здійснення навчальної  діячльності в повсякденному житті 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: "Я сам", "Люди","Природа","Культура", лінії розвитку:фізичний розвииток, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Центром освітнього процесу є дитина, метою дошкільної освіти є становлення дитини як особистості, формування її власної активності, сприяння соціалізації  особистості в суспільстві.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Проаналізувати усвідомлення дитиною самого себе ( хто він є, якими якостями він володіє, що він "може", що він "хоче", як ставляться до нього люди, чому саме так, як він ставиться до людей).

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Усвідомлення свого "Я", своїх знань, вмінь, порівняння з знаннями інших дітей, оцінка своїх дій та поведінки.

Компоненти самосвідомості є:

-відношення дитини до власного імені;

-ідентифікація дитиною своєї статі;

- потреба у визнанні дитини, як особистості;

- усвідомлення себе в часі: моє минуле, теперішнє, майбутнє;

- відношення дитини до своїх прав, усвідомлення своїх обов`язків.

Самосвідомість дитини проявляється в її самоцінці, на скільки вона може оцінити власні можливості, якості, досягнення.

  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

овленнєвий розвиток: вчити дітей запам`ятовувати і розуміти лічилку" Раз, два, три, чотири, п`ять - вийшов зайчик погулять...";

-фізичний розвиток: кидання м`яча горизонтальну ціль "Попади в ціль";

 -соціально-моральний: диктична гра "Добре - погано", адекватно реагувати на моральний зміст вчинків літературних героїв;

-пізнавальний: розглядання предметів, вчити обстежувати предмети, визначати розмір, колір, матеріал, тема: "Розглядання ведмедика і автомобіля";

 художньо-естетичний: закріпити знання про ведметика, малювати кулачком сліди ведмедика, слухання за допомогою ТЗН "Ведмедик", музика В.Ребікова, тема: "Ведмелик іде по лісу".

креативний

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 Самостійне створення об`єктів, предметів, активна діяльність перетворюваногго характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 Здатність дитини до творчості, що виявляється в самостійному створенні об`єктів.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 -поява проблеми або винекнення творчого задуму( якщо творче завдання практичного характеру);

- потреба в допомозі дорослого, однолітків, запитання до себе;

- усвідомлення проблеми або розуміння завдання (якщо творче завдання практичного характеру) ;

- визначення припущень

 - пошук можливих способів розв`язання задачі або виконання завдання, самостійне виконання роботи;

- творча  діяльність;

-аналіз, самоаналіз (старший дошкільників).

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Життєва компетентність -це інтегральна якість особистості дошкільника, яка виявляється в здатності та готовності її до діяльності, заснованих на знаннях та досвіді дитини, які набуваються в процесі навчання і соціалізації і спрямовані на самостіну та успішну участь дошкільників у різних видах діяльності.

Ключивими компетенціями дошкільників є:

 -комунікативна;

-інформаційна;

-соціальна;

-когнітивна;

-загальнокультурна;

-компетенція особистісного самовдосконалення.

 

 

 

 

 

 

 

Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Казка про "Веселий язичок", звуконаслідування, дидактична гра "Хто покликав?",кличимо швидко і повільно ляльку, вчити вимовляти слова "Хто в що одягнений", розглядання ілюстрацій, показ вихователем, виконання дітьми вправ на  інтонаційне виділення звуку дітьми.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис іграшки: Весела, чепурна лялька, прийшла в гості, звуть її Марічка.У Марічки червоне плаття, прикрашене білим комірцем, на голові білий бантик,, оченята блакитні, немов небо.У ляльки рожеві щічки і червоні губки і маленький носик, на ніжках у Марічки, червоні черевички.

 

Розповідь

Коли я була маленькою, мені мама купила гарну ляльку, яку звали Марічкою. Марічка одягнена була червне плаття з білим комірцем, червоні, черевички, а в чорну кіску буву вплетений білий бантик, оченята  у ляльки були лагідні. Я любила з лялькою гратися: готовулв їй смачні тістечка, пригощала чаєм, прасувала для неї одяг, ходила з Марічкою в гості. А найбільше я любили будувати для неї будинок з меблями.

Коли я лягала спати, то лялечку вкладала в її маленьке ліжко і бажала приємних снів.

 

Міркування

Чепурненька, невеличка має червоні щічки, а звуть її…(Марічка).

В дитячому садку, я побачила ляльку, яку звали Марічкою, вона була чепурною, охайно одягненою. Лялька весело посміхалася.

Я подумала, що цю ляльку діти дуже люблять. Вони її купають, одягаютть, коли захворіє лікують, мені також захотілось пограти з цією лялькою, пригостити її чаєм, покатати в калясці.

 


 

 

 

 

 

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 392 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz