Середа, 24.04.2024, 08:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Білгород-Дністровськ Барболіна
19.04.2010, 15:18

 

Олімпіада

з дошкільних дисциплін

 

 

 

 

 

Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) 3-А курсу

 

ВНКЗ "Білгород-Дністровське педагогічне училище"

назва навчального закладу

 

 

Барболіна Інна Олегівна Barbolina1990@yandex.ua

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Янева Л.М.

Прізвище, ім’я, по батькові

 


 

 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

 


 

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

Особистістно-орієнтований підхід; гуманізація виховного процесу; дошкільник - активний суб'єкт життєдіяльності; екологія особистості; збереження дитячої субкультури.

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Індивідуальні, підгрупові заняття. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: люди, природа, культура, Я сам. Лінії: фізичний, соціально-моральний, емоційно-цінністний, пізнавальний, мовленевий, художньо-естетичний, креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Її назва зумовлена тим, що саме в дошкільному віці виникає перший схематичний обриз цілістного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Для цього слід визначити чи адекватна у дитини поведінка, чи усвідомлює свої права та обов'язки, чи має уявлення про себе у минулому, теперішньому і майбутньому часі. Звернути увагу на те, яка у дитини самооцінка і самоповага.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Ставлення до власного імені, потреба у визнанні, статева ідентифікація, усвідомлення себе в часі, ставлення до прав та обов'язків.  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

Природа: 1. Знайомство з деревами, бесіда: "Рослини нашого краю"; дидактична гра "Підбіжи до тієї квітки, яку я назову", праця в куточку природи, бесіда: "Свійські тварини". Люди: "Як дерево слугує людині"; малювання: "Діти в парку"; музика:"Слухання дитячої пісні"; математика: Орієнтування у просторі "Підбіжи до дерева, яке я назву". фізкультура: "Хлопчики-кущики, дивчатка-квітки" (за методикою М.Єфименка). Культура: народознавство "Без верби і калини немає України" Декоративне малювання: рослинні елементи в опішнянському розпису. "Я Сам":"Я-осінній листочок"."Лікарські рослини для мого здоров'я", "Затишно в осінньому саду".

 

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 це активність дитини  не регламентованого перетворювального характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 Загальна здібність дитини, її здатність до творчості, одна з базових якостей особистості, комплекс інтелектуальних та особистісних якостей, що сприяє становленню і прояву творчості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Наслідування (копіювання готового). Творче наслідування (внесення елементів новизни). Репродуктивна творчість  (вміння внести зміни).Справжня творчість створення нового (для дошкільників недоступна)

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

Компетентність випускника дошкільного навчального закладу-це інтегральна характеристика розвитку особистості, що показує оптимальний рівень сформованості провідно


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Розгляд ілюстрацій, вивчення пісень-звуків: "Пісенька водички", "Пісенька комарика". Вивчення скоромовок. Навчити визначити перший звук в слові. Повтор за вихователем.

 

63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Це лялька. В неї волосся білого кольору. Також у  ляльки є довга червона сукня. У ляльки блакітні очі, румяні щічки і червоні губи, які посміхаються вам. З лялькою можна гратись в різні ігри, можно оформити їй кімнату. З лялькою треба гратись, обережно.

 

Розповідь

     

 

Міркування

Сидить Панна у коморі, а коса її на дворі.

- Діти, як ви гадаєте, що це? Про яку комору йдеться  мова?  Про яку косу йдеться мова? Якого кольору коса?

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 918 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz