Формування елементарних
математичних уявлень
64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей
старшого дошкільного віку.
Маленьке
білченя захотіло зробити подарунок своїй матусі. Пішла білочка збирати
квіточки. Знайшла вона 5 фіалок і 3 ромашки. На скільки більше вона зібрала
одних квіточок від інших.
65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних
математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування
просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна
прогулянка.
Можна провести гру з дитиною "Що хочеш
знайти" . Задаю дитині питання наліво підеш м'ячик знайдеш, направо підеш машину
знайдеш, куди хочеш піти ,що хочеш знайти.(Дитина називає напрям і іде).
Образотворча діяльність
66.Старша група.
Вид роботи: сюжетне малювання.
Тема: «Весна»
Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни
можна запропонувати дітям для зображення даної теми.
Роздування плями, малювання по воску, ниткографія.
67.Наведіть приклади створення емоційного настрою
на занятті з аплікації в старшій групі.
Тема: Мрійливий соняшник.
Цікавий матеріал про соняшник:загадки, вірші. Під час
заняття використовувати музичний супровід.
Методика фізичного виховання
68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.
Природа: "Пташка" Наша пташка люба,
мила.Хутко шийкою крутила,крильця в боки розвела, та й голівку підвела. крильця
пташечки тріпочуть, політати вони хочуть, змах, ще змах-чудова мить:наша
пташечка летить.
ФЕМУ:Білочки
69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового
чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.
"Горобчики"
1.Горобчики
вітаються один з одним.В.п- О.С.руки на ширині плечей,повороти голови
вліво,вправо.
2."Горобчики
розминають крильця".В.п- О.С. -ручки до плечей, кругові рухи руками.
3."Горобчики
розминають ніжки". В.п- О.С, -піднімаємо праву ніжку до лівої ручки і ліву
ніжку до правої ручки.
4."Горобчики
літають" В.п-О.с,- ходьба навколо себе розводячи руками.
Методика ознайомлення з
природою
70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній
стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.
На майданчику пропоную дітям поспостерігати за бурульками. Якого вони
кольору? Які на дотик? З чого вони утворюються? Що відбувається з бурульками
коли пригріває сонечко?
71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до
розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?
Методика музичного
виховання
72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей
молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю.
Білоконь.
Діти, яке свято ми відмічаємо в березні? Кому
присвячене це свято? Чи любите ви своїх мам? Тож давайте ми з вами вивчемо пісеньку
для наших матусь, яка називається " Мам вітаємо усіх"
73.Складіть план включення музики в різні види
діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.
Вранці включаємо музику під час ранкової гімнастики,
На занятті під час сюрпризного моменту.Під час самостійної роботи дітей,
наприклад на занятті з малювання. Під час творчих ігор дітей.Коли діти лягають
спати включаємо спокійну музику, коли прокидають бадьору музику.
|