П`ятниця, 29.03.2024, 00:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Берислав Радченко
19.04.2010, 10:21

Олімпіада

з дошкільних дисциплін


Робота

учасника другого туру

регіональної олімпіади

з дошкільних дисциплін

студентки (та) III курсу

 

Бериславський педагогічний коледж

назва навчального закладу

 

 Радченко Юлія Сергіївна

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Викладачі:

Крайник С. Д., Падюк Т. П., Постна І. Г., Хмарук Г. О., Барковська О. О.

Прізвище, ім’я, по батькові


 

24 березня 2010 року

 

                                                                                     шифр      

 


м. Запоріжжя

Друже!

 

Цьогоріч ти став учасником ІІ туру регіональної Інтернет-Олімпіади з дошкільних дисциплін.

Для успішного й своєчасного виконання роботи необхідно:

1.     зберегти цей файл на робочому столі комп’ютера під своїм прізвищем;

2.     уважно заповнити титульну сторінку;

3.     вписати свої відповіді на запитання в виділені поля.

Завдання можемо виконувати в будь-якій послідовності, проте не забувай про час, відведений на їх виконання (4 години академічні).

Нагадуємо, що присутність викладачів дошкільних дисциплін суперечить умовам проведення олімпіади.

Виконану роботу необхідно відправити електронною поштою 24.03.2010 р. не пізніше 1330 на електронну адресу: metod@zpk.zp.ua

При однаковій кількості балів буде враховуватися час надходження роботи.

Про підсумки Олімпіади читайте на сайті http://metodzpk.ucoz.ua/

Базова програма «Я у Світі»

1. В чому зміна пріоритетів до освіти дошкільника, передбачені Базовою програмою  «Я у Світі».

 пріоритетами державної політики в розвитку дошкільної освіти є

її особистісна орієнтація;

-формування гуманістичних цінностей;

-оновлення принципів, змісту та освітніх технологій;

-орієнтація на формування життєвої компетентності дитини;

-забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров*я;

-пріоритет інтересів дитини перед усіма іншими;

-формування свідомого та відповідального ставлення до життя;

-творча самореалізація педагогів;

-інтеграція науки та освіти;

-срціально-педагогічний патронат сім*ї;

-створення індустріїї освітніх засобів;

-інтеграція національної дошкільної освіти у світовий освітній простір.

 

2. Назвіть форми проведення занять, які зазначені Базовою програмою «Я у Світі» і чим вони відрізняються від традиційних. 

Базовий компонент дошкільної освітив Україні незаперечує заняття як одну з можливих форм організації життєдіяльності дошкільника, проте невизнає його як основну і, головне, - найпродуктивнішу для цього вікового періоду життя малюка іорму, бо, чим менша дитина, тим більше значення в її житті має гра, спілкування та продуктивна діяльність. Традиційне заняття не є основною і найпродуктивнішою формою організації життєдіяльності дитини, тому й не може претендувати на першість, винятковість, обов*язковість. 

 

3. Назвіть сфери і лінії розвитку які передбачені Базовою програмою «Я у Світі».

Сфери: "природа", "культура", "люди", "я сам". Лінії розвитку : фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.

 

4. Чим зумовлена назва Базової програми «Я у Світі»?     

Схематичним обрисом цілісного дитячого світогляду, образ світу та себе в ньому. програма орієнтує педагога на відкриття дитині світу в єдності та різномпнітності чотирьох світів - природи, культури, людей, власного "Я". Вона спямована на формування дошкільника цілісної картини світу - уявлення про навколишнє серидовище та внутрішнє, дкшевне життя. Програма активізує проблему формування у дошкільника елементарної форми світосприйняття - реалістичного і оптимістичного, яка визначає можливості організації знань та управління своєю діяльністю.

 

5. Як з’ясувати чи розвинена в дитини самосвідомість відповідно віку.

Треба з*ясувати здатність вихованця прийняти рішення, спираючись на систему певних поглядів, осмислювати їх; правильно розуміти та оцінювати себе та навколишню дійсність; вчиняти згідно зі своїм наміром, з певною метою; чітко усвідомлювати, чого домагаєшся.

 

6. Запишіть компоненти самосвідомості.

      

Ставлення до власного імені, потреба у визнанні, статева ідентифікація, усвідомлення себе в часі, ставлення до прав та обов*язків.  

 

7. Наведіть 5 прикладів завдань для міні-занять з різних розділів програми   

"Природа" ( Космос) - "Подорож по зодіаскальному колу". "Культура " (Світ мистецтва) - "Великі майстри опішнянського розпису"("Предметний світ") - "Історія моїх іграшок", "Люди" (Родина) - "Родовід", "Я Сам" (Тілесне життя) - "Ми веселі дошкільнята українські козачата".

 

8. Дайте визначення такого поняття:

     Творчість –

 це особливий вид активності ерегламентованого, перетворювального характеру.    

 

9. Дайте визначення такого поняття:

Креативність –

 це загальна здібність дитини, її здатність до творчості. Одна з базових якостей особистості. Комплекс інтелектуальних та особистісних якостей, що сприяє становленню і прояву творчості.  

 

10. Назвіть етапи творчого процесу:

 Виникнення в дитини відчуття неясності чогось (поява проблеми).

Виникнення ряду запитань до дорослого, однолітків, самої себе.

Виділення значущих для успішного розв*язання проблеми елементів, диференціація головного і другорядного.

Усвідомлення проблеми.

Формулювання гіпотези.

Пошук і знаходження розв*язку.

 

11. Розкрийте поняття «життєва компетентність випускника дошкільного навчального закладу».  

 Компетентність є інтегралом, цілісністю, певною сумою частин, причому інтегралом особистісним, оскільки об*єднує набір важливих особистісних характеристик дошкільника.


Методика розвитку мовлення

62.Доберіть прийоми навчання:

Середня група. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати знайомити з артикуляційним апаратом та його функціонуванням; розвивати фонематичний слух, темп мовлення; вчити вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки [С], [З], [Ш].

Прийоми: показ таблиці із зображенням артикуляційного апарату; пояснення; запитання; ігровий прийом; зразок правильної звуковимови; імітація правильної звуковимови; відображення та сумісна мова "Зроби так як я"; вказівка; оцінка.

Чистомовки для вправляння в звуковимові

"Са - са - са , летіла оса", "Су - су - су, прожену осу", "Со - со - со, лети осо".

"Зу - зу  - зу, пасу козу", "За - за - за, на дворі гроза", "Зо - зо - зо, люблю морозиво". !Шо - шо - шо, на вулиці хорошо", "Ша - ша - ша, в ночі тиша", "Шу - шу - шу, листочками шуршу".


63.Складіть зразки текстів:

Опис (іграшка за описом студента, розповідь з власного досвіду, міркування (на прикладах відгадування загадки)

Опис іграшкового ведмедика.

Ось іграшковий ведмедик - Вінні-Пух. Він великий плюшевий. Ведмедик м*якенький, рожевого кольору, з оранжевим бантиком на шиї. У нього чорні блискучі оченята та маленький чорний носик. Якщо Вінн-Пуха пережиляти головою вниз, він реве. Мій іграшковий ведмелик симпатичний, гарний та кумедний. Я дуже люблю свого ведмедика, всюди ношу його із собою, а вночі кладу поруч у ліжечко.

 
Розповідь

розповідь з власного досвіду "В гостях у бабусі"

  Коли я була маленькою, кожного літа я їздила в гості до бабусі у село. Мама садила мене на автобус, а бабуся з дідусем мене зустрічала. Кожного ранку коли  я прокидалась відчувала приємне лагідне лоскотання сонечка. Першим мене будив півник Петько, співаючи свою дзвінку пісеньку: "Ку - ку - рі - ку!". Бабуся приносила мені тепле парне молоко від корівки Марусі. Мій день проходив весело і цікаво. Я допомогала бабусі підмітати подвір*я, годувати курей. гусей. Моїм улюбленцем на подвір*ї було маленьке цуценя - Чіп. В селі в мене були друзі з якими я ходила на річку купатися, в ліс по ягоди та гриби. Так проходили мої літні канікули.

 

Міркування

Процес міркування під час розгадування загадок здійснюється алгоритмом роботи:

- загадування загадки, повторення її кілька разів;

- аналіз загадки з привертанням уваги дитини до ознак і встановлення зв*язку між ними за допомогою навідних запитань;

- складання схеми загадки та її аналіз;

- пропозиція її відгадати.

Білі мухи налетіли, землю і будинки вкрили.

Взимку спить, а влітку біжить.

 

 

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 895 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz