Вівторок, 23.04.2024, 16:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » олімпіада

Берислав Куліш
19.04.2010, 10:24

Формування елементарних математичних уявлень

64.Скласти задачу з казковим сюжетом для дітей старшого дошкільного віку.

 Знають діти казочку

 про Червону Шапочку.

До бабусі вона йшла,

вісім періжків несла.

Раптом вовк її зусрів,

пиріжків аж три він з'їв.

Хто з вас, діти, порахує ,

Скільки бабуся пиріжків скуштує?      (П'ять)

 

65.Спланувати індивідуальну роботу з елементарних математичних уявлень для дітей середнього дошкільного віку. Розділ: «Формування просторових уявлень. Часовий період – квітень місяць. Місце проведення – денна прогулянка.

                                                            Знайди клад

 Мета: закріпити знання дітей про простір, часові періоди, розвивати вміння дітей  орієнтуватися у просторі, виховувати інтерес.

 Хід: Діти сьогодні вночі на нашій ділянці побували пірати. Вони приходили сюди, щоб заховати свої скарби. Але вони загубили карту, а я її знайшла. Отже, давайте знайдемо скарб. Станьте перед гіркою.

- зробіть 5 кроків вперед.

- поверніться на право і візьміть на гойдалці ключик.

- поверніться на ліво.

- зробіть три кроки вперед і два вправо.

- під лавою заберіть свій скарб.

 

Образотворча діяльність

66.Старша група.

Вид роботи: сюжетне малювання.

Тема: «Весна»

Які нетрадиційні техніки малювання об’єктів весни можна запропонувати дітям для зображення даної теми.

 I Вид роботи - заняття: колективні, індивідуальні

Нетрадиційні техніки малювання: видування трубочкою стовбур, листя штампування або мильними бульками - крону, квачиком, видування стебельця, квітки трубочкою, м'ята серветка - квіти бузка, метелики - кляксографія домальовують деталі будови, сонечко - воскові крейди, кляксографія, трава - зубна щітка.

 

 

67.Наведіть приклади створення емоційного настрою на занятті з аплікації в старшій групі.

Тема: Мрійливий соняшник.

Емоційний настрій. Починаємо роботу з психогімнастики, створення емоційного настрою, художнє слово, музика.

 На городі соняшник

 Соняшно зацвів -

 Розпрямив голівоньку,

 Рученьки розвів

 Милувався сонечком,

 Дощик зусрічав

 І смачним насіннячком

 Діток пригощяв.

 Посміхайся ж друже наш

 Нам через віконечко,

 Мила наша квіточка

 Друге наше сонечко.

 

 

 

Методика фізичного виховання

68.Підібрати три фізхвилинки для різних видів занять.

                              Заняття по ознайомленню з природи:

Нумо, славні малюки,

Станьмо струнко, мов грибки.

Руки вгору піднімайте,

Ними добре помахайте.

Головою покрутіть,

Ніжками потупотіть.

Навкруг себе повертайтесь,

Не лінуйтеся, старайтесь.

Стало легко й добре враз,

До роботи знову час.

                                              Заняття розвитку мови:

- Ко-ко-ко! Ко-ко-ко!

Курочка сокоче.

Про яєчко на весь двір

Розповісти хоче.

- Ко-ко-ко! Ко-ко-ко!

Біленьке, довгасте

Я знесла для діток, -

Каже зозуляста.

                                                Заняття з математики:

Наші ручки: 1,2,3…

Наші ніжки 1,2,3…

На носок, на каблучок.

Руку вліво, руку вправо

Ми танцюєм козачок.

Раз присіли, два присіли,

Добрий настрій в нас усіх.

Покружляли, закрутились

І розбіглись хто куди.

 

69.Скласти комплекс ранкової гімнастики ігрового чи сюжетного характеру для дітей молодшого віку.

                                                   Подорож до лісу

I. Шикування в колону. Ходьба по залу звичайним кроком " Йдемо на прогулянку до лісу". Ходьба на носочках "Йдемо як лисички". Ходьба на п'яточках "Йдемо як ведмедики". Ходьба між предметами "Обходимо грибочки". Біг в середньому темпі "Подув лісовий вітерець". Звичайна ходьба". Перешикування з колони в коло "Покажемо яке кругле сонечко".

II. Комплекс ЗРВ:

1. "Дотягнимось до листочка". Піднімання рук через сторони вгору.

В.п: Ноги разом, руки вздовж тулуба.

         1- підняли руки вгору(вдих) "дотягнимось до листочка"; 2- в.п. (видих), 3р.

2. "Шукаємо ягоди". Повороти тулуба всторони.

В.п: Ноги ш.п, руки на поясі.

         1 - повернулися вліво (вдих) "Де росте ягідка?": 2 - в.п. (видих), 3 - повернутися вправо (вдих) "Де росте ягідка?", 4 - в.п. (видих). По 2р. в кожну сторону.

3. "Зірвемо квіточку". Присідання.

В.п: Ноги на ш.с. руки вздовж тулуба.

        1 - присідання (вдих) "Зриваємо квіточку". 2 - в.п.  3р.

4. "Радіємо сонечку". Стрибки на двох ногах.

В.п: Ноги разом, руки на поясі.

         Діти стрибають в природньому темпі. Перешикування з кола в колону "Повертаємося до дитячого садка"

III. Звичайна ходьба з вправою на відновлення дихання "Нюхаємо лісові квіточки"

 

Методика ознайомлення з природою

70.Запропонуйте маршрут прогулянки по екологічній стежині на ділянці дитячого садка взимку для дітей старшого дошкільного віку.

 Екологічна стежина може бути проведена за таким маршрутом:

1. Як себе почувають взимку багаторічні рослини квітника (діти розглядають живі розетки багаторічних квітів: флокси, ірис; Дослід: під снігом тепліше ніж на його поверхні: одна склянка ставиться під сніг, інша - на сніг; Праця: нагортання снігу на місця де ростуть баготорічні рослини.

2. Зелені друзі.

(Спостереження за деревами та кущами (клен, каштан, тополя, бузок, калина)).

3. Допоможемо птахам.

(Вивісити годівничку для птахів: "Прилітайте милі друзі, не лякайтесь заметілі", Спотереження за зимуючими птахами.

4. Художній опис зимового пейзажу. Думки дітей про значення природи в життті людини.

 

71.Як підвести дітей старшого дошкільного віку до розуміння причин розцвічування та опадання листя з дерев восени?

 Для того, щоб ясніше і точніше підвести дітей до розуміння розцвічування та опадання листя з дерев восени, починаючи з ранньої осені, треба проводити систематичні спостереження за  станом погоди, за змінами в житті дерев. Підвести дітей до розуміння того, що із зміною стану погоди восени (температури, вологості, певної кількісті опадів) змінюється і життя рослиного світу. Тому для дітей краще проводити дидактичні ігри, дослідницьку діяльність, екскурсії та повсякденні спостереження за рослинами.

 

Методика музичного виховання

72.Сформулювати мету бесіди до ознайомлення дітей молодшого віку з піснею «Мам вітаємо усіх», сл. і муз. І. Білоконь та Ю. Білоконь.

 Мета: розширити та уточнити знання дітей про мамине свято, вчити дітей поважати працю матері, передавати любов до мами, вчити розуміти зміст пісні, передавати її настрій, співати одночасно з усіма дітьми, чисто інтонувати спів. Виховувати любов до матері.

 

73.Складіть план включення музики в різні види діяльності дітей протягом одного дня. Вікова група старша.

 - Ранкова гімнастика .

 - Гра на ДМІ.

 - Музичне занятття.

 - Рухлива гра.

 - Самостійна музична діяльність.

 - Театралізована діяльність.

Категорія: олімпіада | Додав: Lybima
Переглядів: 928 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz