Картки передового педагогічного досвіду - картка - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
П`ятниця, 09.12.2016, 14:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » картка

Картки передового педагогічного досвіду
17.02.2010, 15:39
Нікопольське училище Криворізького державного педагогічного університету КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду - Формування професійної компетентності учителя англійської мови в початкових класах засобами інтерактивних технологій Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду - Грищенко Ганна Борисівна Рік народження - 1951 р. Освіта - вища Фах - вчитель англійської та французької мов середньої школи Посада - викладач англійської мови Педагогічний стаж - 34 роки Нагороди звання - Наслідки останньої атестації - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «старший викладач» Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальність тощо) - Теоретично обґрунтована методика формування професійної компетентності учителя англійської мови в початкових класах засобами інтерактивних технологій, представлено авторські розробки занять, позанавчальних виховних заходів, розробки пробних уроків з англійської мови в початкових класах. Особливої уваги заслуговує зібраний викладачем фактичний матеріал: ігри для навчання мовного матеріалу (фонетика, лексика, граматика), комплекс вправ для формування мовленнєвих вмінь (аудіювання, читання). Хто, коли вивчав досвід — предметно-циклова комісія, методичний кабінет У якій формі узагальнено досвід - альбом-опис Ким схвалений досвід - регіональним методичним об'єднанням викладачів іноземної мови педагогічних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Південного регіону України Де зберігається матеріал про досвід - методичний кабінет училища Заходи із запровадження досвіду - проведено семінар-практикум, розроблено методичні рекомендації, здійснюється наставництво, створено фототеки Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) - рекомендовано до використання в практику роботи викладачам та студентам педагогічних ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Південного регіону України, вчителям початкових класів. Нікопольське училище Криворізького державного педагогічного університету КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду - Використання комп'ютерної та проекційної техніки на заняттях з рідної мови як засіб підвищення ефективності професійної підготовки студентів Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду - Лактіонова Вікторія Анатоліївна Рік народження - 1970 р. Освіта - вища Фах - викладач української мови та літератури Посада - викладач української філології Педагогічний стаж - 12 років Нагороди звання - Наслідки останньої атестації - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «старший викладач» Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальність тощо) - Розкрито педагогічні „таємниці", як можна використовувати комп'ютерну та проекційну техніку на заняттях з рідної мови, що сприяє підвищенню ефективності професійної підготовки студентів. В аспекті розв'язання поставленого завдання особливої уваги набуває проблема вдосконалення інформаційно-комунікативних технологій, використання можливостей глобальної мережі Інтернет, яка забезпечує формування ініціативності, творчості, активності та пізнавальної самостійності студентів. Хто, коли вивчав досвід - предметно-циклова комісія, методичний кабінет У якій формі узагальнено досвід - опис, альбом Ким схвалений досвід - методичною радою кафедри української філології Кременчуцького педагогічного училища Де зберігається матеріал про досвід - методичний кабінет училища Заходи із запровадження досвіду - проведено семінар-практикум, розроблено методичні рекомендації, здійснюється наставництво, створено фототеки Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) - рекомендовано до використання в практику роботи викладачам та студентам педагогічних ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Південного регіону України, вчителям початкових класів. Нікопольське училище Криворізького державного педагогічного університету КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду - Застосування структурно-логічних схем у курсі зарубіжної літератури як засіб розвитку креативних здібностей студентів Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду - Лазаренко Євгенія Вікторівна Рік народження - 1952 р. Освіта - вища Фах - вчитель російської мови і літератури середньої школи Посада - викладач російської філології Педагогічний стаж - 30 років Нагороди звання - нагрудний знак «Відмінник освіти України» Наслідки останньої атестації - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «викладач-методист» Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість, рівень актуальність тощо) - Теоретично обґрунтована система застосування форм, методів та прийомів аналізу художніх творів за допомогою структурно-логічних схем, представлених в розробках планів-конспектів нестандартних занять зарубіжної літератури (заняття-екскурс, заняття-реквієм, заняття-дослідження, заняття-панорама, заняття літературне слухання, заняття - літературне кафе, заняття - усний журнал). Використання структурно-логічних схем сприяє осмисленню змістових колізій творів та їх образних систем, глибшому проникненню в шедеври світової літератури, формуванню світоглядної позиції та морального обличчя майбутнього фахівця. Хто, коли вивчав досвід - предметно-циклова комісія У якій формі узагальнено досвід - опис, альбом Ким схвалений досвід - методичною радою кафедри російської філології та зарубіжної літератури Криворізького державного педагогічного університету Де зберігається матеріал про досвід - методичний кабінет училища Заходи із запровадження досвіду - методичні рекомендації, здійснюється наставництво Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) - рекомендовано до використання в практику роботи викладачам російської філології педагогічних ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Південного регіону України, вчителям загальноосвітніх шкіл Нікопольське училище Криворізького державного педагогічного університету КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Тема (проблема) досвіду - Нестандартні заняття з російської мови з методикою навчання, як засіб підвищення професійної майстерності майбутніх фахівців Прізвище, ім’я, по батькові носія досвіду - Пеліван Антонія Дем'янівна Рік народження - 1955 р. Освіта - вища Фах - філолог, викладач російської мови та літератури Посада - викладач російської філології Педагогічний стаж - 31 рік Нагороди звання - нагрудні знаки: «Відмінник освіти України», «Василь Сухомлинський» Наслідки останньої атестації - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «викладач-методист» Зміст досвіду (провідна ідея, мета, новизна, практична значущість,
рівень актуальність тощо) - Теоретично обґрунтована методика
проведення нестандартних занять у курсі вивчення російської мови з
методикою навчання в початкових класах. Розкрито значення нетрадиційних
форм та методів навчання, які допомагають урізноманітнювати навчальну
діяльність студентів, сприяють вихованню творчої особистості, дозволяють
повніше враховувати особливості навчального матеріалу, вимагають
розробки технологій застосування нових освітніх форм. В досвіді представлені розробки нестандартних занять, предметних виховних заходів, пробних уроків в початкових класах. Хто, коли вивчав досвід - предметно-циклова комісія У якій формі узагальнено досвід - опис, альбом Ким схвалений досвід - методичною радою кафедри російської філології та зарубіжної літератури Криворізького державного педагогічного університету, апробований на заняттях в училищі та пробних уроках в початкових класах. Де зберігається матеріал про досвід - методичний кабінет училища Заходи із запровадження досвіду - проведено семінар-практикум, створено відеофільми, розроблено методичні рекомендації, здійснюється наставництво, створено фототеки Висновки (рівень готовності до розповсюдження, можливі форми подальшого запровадження і розповсюдження, можливий рівень використання тощо) - рекомендовано до використання в практику роботи викладачам російської філології та студентам педагогічних ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Південного регіону України, вчителям початкових класів.
Категорія: картка | Додав: Lybima
Переглядів: 1586 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz