Картки передового педагогічного досвіду - картка - Каталог файлів - Базовий методичний кабінет Запорізького педколеджу
Четвер, 08.12.2016, 03:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Зональний методичний кабінет ЗБПК

Меню сайту
підрозділи
накази [16]
накази
протоколи регіональних МО [21]
плани [8]
плани
програми [1]
програми
звіти [8]
звіти
картка [7]
картка передового педагогічного досвіду
повідомлення [10]
повідомлення
олімпіада [92]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » картка

Картки передового педагогічного досвіду
17.02.2010, 15:35
Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Автор - Козицька Алла Іванівна Посада - викладач педагогіки Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Робота клубу "Майбутнього вихователя" включає різні напрями: розширення педагогічного кругозору, озброєння таємницями педагогічної майстерності; вправлення в проявах педагогічних здібностей; сприяння розвитку у майбутніх вихователів ініціативи активності, самодіяльності, творчості, позитивного ставлення до обраної професії. Змінилися форми роботи, оновився зміст, стало іншим світобачення тих, хто бажає опанувати мудрі професійні настанови, але незмінним залишився девіз клубу: "Перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому стати людиною". В описі досвіду керівника клубу Козицької А.І. можна познайомитися із системою роботи: - проведення педагогічного форуму на тему: "Що ти думаєш сьогодні про свою роботу з дітьми завтра". - "Зустріч з вічною педагогікою". - "Сонце писанки". - "Педагогічний калейдоскоп: активні методи навчання дошкільнят". - "Методичний фестиваль творчих знахідок". - "Методичний порадник: щоб сміхом дзвеніло дитинство". - "З комп'ютером на ТИ!". Тематика засідань клубу різноманітна, форми проведення - своєрідні, але об'єднує їх те, що всі вони про професію, яку по праву називають воістину безсмертною. Всі ці матеріали узагальнено в досвіді на тему: "Двадцять сходинок педагогічного зростання". Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) - опис Ким вивчався Вишкова В.М., заступник директора з виховної роботи Дрондель В.П., методист коледжу 19.05.2009 р.

Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Автор - Созонова Людмила Григорівна Посада - викладач психології
Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Вивчено і узагальнено досвід викладача психології Созонової Л.Г. на тему: "Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти". Головною проблемою, над якою працював викладач, є розвиток творчих здібностей студентів як важлива складова підготовки майбутніх фахівців. Людмила Григорівна переконана, що трьома складовими успіху є праця, наполегливість, людяність. В описі досвіду роботи Созонової Л.Г. можна познайомитися із: - підготовкою навчальних курсів, їх методичним забезпеченням; - створенням різноманітних навчальних і контролюючих програм; - змістом лекцій, планами проведення лабораторних, семінарських і практичних занять; - організаційно-методичним забезпеченням навчальних і виробничих практик; - консультативною та індивідуальною роботою зі студентами; - плануванням, організацією та виконанням наукоао-дослідницької роботи; - виконанням вимог щодо безперервного особистісного і професійного розвитку, підвищеної наукової і професійної компетентності і кваліфікації майбутніх спеціалістів. Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) - опис Ким вивчався Майборода Н.В., викладач психолого-педагогічних дисциплін Дрондель В.П., методист коледжу 26.06.2008 р.
Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду

Автор - Павловська Валентина Василівна Посада - викладач математики та основ початкового курсу математики Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Як розвинути в студентів активність на заняттях математичного циклу? Це проблемне питання було і є актуальним завжди. Відповідь на нього можна знайти в описі досвіду роботи Павловської В.В. "Спонукання студентів до пізнавальної активності на заняттях математичного циклу". Валентина Василівна пропонує: - методичні рекомендації з даної проблеми; - наводить зразки конспектів занять з використанням інноваційних методів і прийомів навчання; - тестові завдання для студентів на заняттях математичного циклу, що вимагають додаткового логічного мислення; - математичні розминки в нетрадиційній формі проведення. Форма узагальнення - опис Ким вивчався Орел Т.В., голова предметно-циклової комісії Дрондель В.П., методист коледжу 26.05.2009 р.
Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду
Автор - Орел Тетяна Василівна

Посада - викладач математичних дисциплін
Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Провідною ідеєю діяльності викладача Орел Т.В. с створення на заняттях умов для особистісного становлення студентів, розвитку їх індивідуальності. Головною метою -забезпечення умов для самонавчання студентів на заняттях. Тетяна Василівна визначила засоби досягнення цієї мети; - реалізація диференціального підходу в умовах лекційно-семінарської організації навчання; - стимулювання студентів до висловлювань, до застосування різних способів виконання завдань без страху помилитися чи дати неправильну відповідь; - створення атмосфери зацікавленості кожного студента в роботі групи; - оцінка діяльності студента не тільки за остаточним результатом (правильно-неправильно), а й за процесом його досягнення (оригінальність, самостійність тощо); - заохочення прагнення студента знаходити свій спосіб роботи на занятті. Узагальнено матеріали з досвіду роботи викладача на тему. "Особистісно орієнтований підхід до вивчення основ початкового курсу математики і методики математики". Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) - опис
Ким вивчався Вишкова В.М., заступник директора з виховної роботи Дрондель В.П., методист коледжу
26.06.2008 р.
Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Автор - Шелест Валентина Йосипівна Посада - викладач Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / «Йти вперед - значить втратити душевний спокій, залишатись на місці - значить втратити себе» стали епіграфом педагогічної справи Валентини Йосипівни. «Предмет математики настільки серйозний, що не слід упускати жодної можливості зробити його тільки цікавим». Цей вислів Блез Паска ля підказав проблемну тему, над якою працює викладач: «Нетрадиційні підходило вивчення математичних дисциплін». Досвід роботи викладача містить: - Заняття: інтелектуальний марафон, заняття-залік, заняття-лабіринт, заняття-вікторина, інтегроване заняття; - Форми роботи: бліц-турнір, аукціон, тренінг розумових здібностей, мозковий штурм; - Спеціальні рубрики занять: «Для допитливих і винахідливих», «Це цікаво знати», МІБ (методично-інформаційний банк). У творчій лабораторії викладача є: - методичні посібники-довідники з вивчення ряду тем математики в початковій школі; - розробки конспектів нетрадиційних занять, якими користуються вчителі початкових шкіл міста, студенти коледжу, колеги; методичні матеріали до виконання самостійних робіт, тестові завдання з математики, основ початкового курсу математики та методики навчання; - комплекс методичного забезпечення предмету «Нові інформаційні технології та ТЗН». Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) - опис Ким вивчався Скорина O.A., викладач-методист, Дрондель В.П., методист коледжу 26.06.2007 р.

Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Автор - Момотенко Валентина Дмитрівна

Посада - викладач
Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Викладач переконана, що необхідні глобальні зміни в системі освіти і досягти цього можна підвищенням якості знань студентів. Тому основне кредо педагогічної діяльності Валентини Дмитрівни - дати глибокі, змістовні знання. Але на сьогоднішній день цього замало. На відміну від традиційної освітньої моделі, що базувалася на пріоритеті простого засвоєння і відтворення інформації, викладач використовує сучасну - загальний розвиток особистості, її комунікативних здібностей, самостійне засвоєння знань та прийняття рішень, критичності та культури мислення. До таких підходів викладача спонукає головна педагогічна ідея сучасності - навчити студентів здобувати освіту впродовж життя. Все це і зумовило вибір проблемної теми викладачем - «Використання інтерактивних технологій як шлях самостійного здобуття мовленнєвих умінь студентів при викладанні української мови». З досвіду роботи Момотенко В.Д. можна познайомитися з використанням інтерактивних технологій з метою самостійного здобуття знань студентами коледжу, складанням опорних конспектів та систематизацією виконанням студентами усіх видів домашніх та самостійних робіт. Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) Ким вивчався Ночовська Л.П., викладач української мови, голова предметно-циклової комісії. Дрондель В.П., методистом коледжу. 26.06.2007 р. Комунальний вищий навчальний заклад «Новобузький педагогічний коледж» КАРТКА обліку об'єкта передового педагогічного досвіду Автор - Яценко Алла Іванівна Посада - викладач Анотація досвіду / короткий зміст, основна педагогічна ідея / Вивчено і узагальнено досвід роботи викладача на тему «Навчальні заняття з фізичного виховання та методики як шлях якісної підготовки майбутнього спеціаліста». Головним в педагогічній діяльності викладач вважає необхідність прищепити любов до занять фізичними вправами, перетворити їх у необхідність використовувати їх впродовж життя. Актуальна проблема, над якою працює викладач - активізація студентів на заняттях з фізичного виховання, навчати їх здобувати знання, уміння, навички в майбутній власній професійній діяльності. Матеріали досвіду роботи підпорядковані гаслу: «Здоровому способу життя - так!» Діяльність Алли Іванівни побудована на тісному взаємозв'язку та взаєморозумінню між викладачем і студентами в процесі навчальних занять та позааудиторної роботи, що забезпечує якісну підготовку майбутнього спеціаліста та особистості в цілому. З досвіду роботи викладача можна: - ознайомитися з використанням різних нетрадиційних форм та методів занять з фізичного виховання та методики, інноваційних технологій; - побачити цікаві практичні заняття з пробної практики сюжетного змісту для учнів початкової школи; - можна взяти участь у проведенні позанавчальних заходів («Веселі естафети», «Козацькі забави», настільний теніс) Родзинка педагогічного досвіду викладача - встановлення доброзичливого мікроклімату у взаємовідносинах зі студентами, колегами. Форма узагальнення (опис, фотоальбом, буклет, описання, конспекти уроків та ін.) Ким вивчався Вжещ С.М., викладач та керівник фізичного виховання Дрондель В.П., методист коледжу 26.06.2007 р.
Категорія: картка | Додав: Lybima
Переглядів: 3555 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz